Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі комунального підприємства "Баранівський міжшкільний ресурсний центр" за адресою: Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Звягельська, 7Е
Очікувана вартість
4 545 366,00 UAH
UA-2020-06-17-003317-b 7cdf42e036a947abbcd8592755313ae1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Камінська Оксана Сергіївна

380961612384 kp.bmrc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство " Баранівський міжшкільний ресурсний центр"
Код ЄДРПОУ: 43116927
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., Баранівка, Звягельська 7-Е
Контактна особа: Камінська Оксана Сергіївна
380961612384
kp.bmrc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:37
Очікувана вартість: 4 545 366,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 726,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - 3 юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Місцезнаходження замовника: 12701, м. Баранівка, вул. Звягельська 7Е, Баранівського району, Житомирської області. Тип процедури закупівлі: відкриті торги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі комунального підприємства "Баранівський міжшкільний ресурсний центр" за адресою: Житомирська обл., м. Баранівка, вул. Звягельська, 7Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, вул. Звягельська, 7Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату, на підставі рахунку наданого Підрядником у сумі визначеній Замовником, шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт по цьому Договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за формою КБ-3).Замовник зобов’язаний оплатити прийняті роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:06
додаток №4 (дизайнерське бачення).jpg
17 червня 2020 15:04
Додаток № 3 технічне завдання.rtf
17 червня 2020 15:02
додаток № 2 проект договору.docx
17 червня 2020 15:00
Додаток №1 субпідрядники.doc
17 червня 2020 14:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 17.06.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 18 червня 2020 09:07
Дата відповіді: 18 червня 2020 11:15
Доброго дня! Який клас наслідків? Чи можна читати марку марелів як "еквівалент"
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо роз’яснення по запитанню -
1) Який клас наслідків?
Відповідно до тендерної документації розділ №3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт №6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі». Абзац 2 розділу 6: Клас наслідків (відповідальності) об’єкта: середні наслідки – СС1.

2) Чи можна читати марку марелів як "еквівалент".
Відповідно до тендерної документації розділ №3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт №6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі». Підпункт 6.7 у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Надайте будь-ласка роз’яснення щодо марки «марелів»? Що ви мали на увазі?

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 3 747 134,00
UAH з ПДВ
3 497 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИМЧУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 3 803 313,58
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 3 879 186,00
UAH з ПДВ
3 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 3 990 278,28
UAH з ПДВ
3 840 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 4 295 310,48
UAH з ПДВ
4 295 310,48
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елітбуд-1 4 457 657,96
UAH з ПДВ
4 457 657,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" 4 520 211,60
UAH з ПДВ
4 520 211,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 15:15
Електронний підпис
20 липня 2020 15:05
Д-ти переможця
20 липня 2020 14:57
Д-ти переможця
20 липня 2020 14:49
Д-ти переможця
20 липня 2020 14:49
Д-ти переможця
17 липня 2020 18:27
Електронний підпис
17 липня 2020 18:04
Д-ти переможця
02 липня 2020 18:37
Електронний підпис
02 липня 2020 18:35
Фін.звіти. установчі.pdf
02 липня 2020 18:35
Технічна частина.pdf
02 липня 2020 18:35
Субпідрядник.pdf
02 липня 2020 18:35
Проект договору.pdf
02 липня 2020 18:35
Працівники.pdf
02 липня 2020 18:35
Досвід виконання.pdf
02 липня 2020 18:35
Довідки.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 17:39
Електронний підпис
02 липня 2020 17:38
Субпідряд.rar
02 липня 2020 17:38
На завантаження.rar
02 липня 2020 17:38
Кошторис.rar
02 липня 2020 17:38
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

02 липня 2020 17:56
Електронний підпис
02 липня 2020 17:53
Статут.pdf
02 липня 2020 17:53
Свід.Статистика.pdf
02 липня 2020 17:53
СВІД.ПДВ.pdf
02 липня 2020 17:53
Ліцензія СЛМ.pdf
02 липня 2020 17:53
Інші документи.pdf
02 липня 2020 17:53
стаття 17.pdf
02 липня 2020 17:53
IMG_0002 лист відгук.pdf
02 липня 2020 17:53
КБЗ квітень -травень.pdf
02 липня 2020 17:53
КБ3 вересень.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 08:22
Електронний підпис
02 липня 2020 08:21
Форма ТП.pdf
02 липня 2020 08:21
Фін звітність.pdf
02 липня 2020 08:21
Субпідряд.pdf
02 липня 2020 08:21
Ст 17.pdf
02 липня 2020 08:21
Розрах 1 маш-год.pdf
02 липня 2020 08:21
Працівники.pdf
02 липня 2020 08:21
Підсумкова ВР.pdf
02 липня 2020 08:21
Ліцензая_ дозвіл.pdf
02 липня 2020 08:21
Кошторис 3.pdf
02 липня 2020 08:21
Кошторис 2.pdf
02 липня 2020 08:21
Кошторис 1.pdf
02 липня 2020 08:21
Листи_ довідки.pdf
02 липня 2020 08:21
Договірна ціна.pdf
02 липня 2020 08:21
Відгук.pdf
02 липня 2020 08:21
Аналог договір.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 22:27
Електронний підпис
02 липня 2020 22:25
підписи.zip
02 липня 2020 22:24
12. ПДВ.PDF
02 липня 2020 22:24
11. персональні дані.pdf
02 липня 2020 22:24
10. субпідрядник.pdf
02 липня 2020 22:24
07. розрахунок ДЦ.pdf
02 липня 2020 22:24
06. стаття 17.pdf
02 липня 2020 22:24
05. баланс 2019.pdf
02 липня 2020 22:24
04.2. КБ2 КБ3 ч.2.pdf
02 липня 2020 22:24
04.2. КБ2 КБ3 ч.1.pdf
02 липня 2020 22:24
03. працівники.pdf
02 липня 2020 22:24
02. обладнання.pdf
02 липня 2020 22:24
01. повноваження.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:27
Електронний підпис
02 липня 2020 13:59
114.imd
02 липня 2020 13:59
Дозвола ліцензії.pdf
02 липня 2020 13:59
Статут.pdf
02 липня 2020 13:59
Проект договора.pdf
02 липня 2020 13:59
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 13:59
ПДВ.pdf
02 липня 2020 13:59
Субпідряд.pdf
02 липня 2020 13:59
стаття17.pdf
02 липня 2020 13:59
Працівники.pdf
02 липня 2020 13:59
Обладнання.pdf
02 липня 2020 13:59
Досвід.pdf
02 липня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ФОП "ШИМЧУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ТОВ АртХаус

ПП Елітбуд-1

ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 3 497 134,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
3 497 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:14
Дод. угода №3 Комунальник.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 12:05
КОМУНАЛЬНИК.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 14:16
додатк. угода №1 стор.3.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 14:14
додаткова угода №1 стор. 2.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 14:13
додатк. угода №1 стор. 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 14:12
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 19:37
додаток №5.jpg укладений
29 липня 2020 19:27
додаток 4 стор.2.jpg укладений
29 липня 2020 19:25
додаток №4 стор.1.jpg укладений
29 липня 2020 19:24
додаток №3.jpg укладений
29 липня 2020 19:23
додаток №2.jpg укладений
29 липня 2020 19:22
додаток №1 стор.2.jpg укладений
29 липня 2020 19:21
додаток №1 стор.1.jpg укладений
29 липня 2020 19:20
договір №33 стор.13.jpg укладений
29 липня 2020 19:19
договір №33 стор.12.jpg укладений
29 липня 2020 19:18
договір №33 стор.11.jpg укладений
29 липня 2020 19:17
договір №33 стор.10.jpg укладений
29 липня 2020 19:12
договір №33 стор.9.jpg укладений
29 липня 2020 19:10
договір №33 стор.8.jpg укладений
29 липня 2020 19:08
договір №33 стор.7.jpg укладений
29 липня 2020 19:07
договір №33стор.6.jpg укладений
29 липня 2020 19:04
договір №33 стор.5.jpg укладений
29 липня 2020 19:03
договір №33 стор.4.jpg укладений
29 липня 2020 19:02
договір №33 стор.3.jpg укладений
29 липня 2020 19:01
договір №33 стор.2.jpg укладений
29 липня 2020 19:01
договір №33 стор. 1.jpg укладений
29 липня 2020 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів фінансування на 2020р. з огляду на зменшення забезпечення фінансування місцевого бюджету. У зв'язку з технічною помилкою, рішенням (протоколом) уповноваженої особи виправити невідповідність - строк дії договору з 29. 07. 2020р. по 31. 12. 2022р.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в плановому обсязі фінансування та в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгування строку дії договору на 2021-2022 роки відповідно до погодженого сторонами календарного плану виконання робіт та обсягу фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML