Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 19:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 19:30 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 2 045 108,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 16:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Амбулаторія Стольне.docx | |
02 липня 2020 16:10 |
ТД зі змінами Амбулаторія Стольне.doc | |
17 червня 2020 19:14 |
Схеми Амбулаторія Стольне.rar | |
17 червня 2020 19:14 |
Проект договору.docx | |
17 червня 2020 19:14 |
ТЗ Амбулаторія Стольне.rtf |
02 липня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2020 16:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Амбулаторія Стольне.docx
|
|||
02 липня 2020 16:10 |
ТД зі змінами Амбулаторія Стольне.doc
|
|||
17 червня 2020 19:14 |
Схеми Амбулаторія Стольне.rar
|
|||
17 червня 2020 19:14 |
Проект договору.docx
|
|||
17 червня 2020 19:14 |
ТЗ Амбулаторія Стольне.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-08-000010 ● 720da99fa32846778ab3d3bb064639ed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
70 UA-2020-06-17-002539-a 17.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-21 10:39:50
Про надання пояснень
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 3 Проект договору про закупівлю розділу Результат торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації, в частині надання достовірної інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на виконання робіт з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-24 14:38:17
Пояснення
Договір підряду та умови тендерної документації передбачають можливість залучення до виконання робіт субпідрядників. Пунктом 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою наведеною у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). При цьому подання інформації та документів щодо субпідрядників, які залучаються до виконання робіт в обсязі, що є меншим ніж 20 відсотків вартості договору Замовником не вимагалося. Роботи з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації складають менше ніж 20 відсотків вартості договору, зважаючи на це інформація про субпідрядну організацію, яка виконуватиме ці роботи, та відповідно документи на дану організацію не мали подаватися відповідно до умов тендерної документації. При цьому переможцем процедури закупівлі у повній мірі було виконано умови пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання необхідних документів для укладання договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-17-002539-а: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» умовам тендерної документації. Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про відсутність підстав для розірвання укладеного 27.07.2020 договору підряду № 5-Б на закупівлю робіт з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області виходячи з наступного. 1. Щодо інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п. 2 та п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо подання ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформації про наявність у власності або оренді екскаватора та бульдозера для виконання визначених технічним завданням робіт. У тендерній пропозиції (договірній ціні) ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» для виконання робіт з засипки траншей i котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м та розроблення ґрунту у відвал екскаваторами драглайн або зворотна лопата з ковшем місткістю 0,4 [0,3-0,45] було видалено техніку для зменшення вартості тендерної пропозиції та взято на себе затрати та гарантії якісно виконати роботи в повному обсязі. Також зазначаємо, що видалення техніки не призводить до завищення виконання робіт передбаченої ресурсними елементними кошторисними нормами відповідно до п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) виконання будівельних (ремонтно-будівельних) робіт планується без застосування машин і механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для самих робіт, або із застосуванням наявних в підрядній організації непередбачених нормами машин і механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) і економічними обґрунтуваннями. Викладені положення дають учаснику процедури закупівлі право застосовувати машини та механізми або не застосовувати їх взагалі, які відрізняються від передбачених у ресурсних елементних кошторисних нормах при яких якість виконаних робіт залишається не змінною. 3. Щодо надання дозволу на виконання робіт (за необхідності), що повинні бути дійсними на дату проведення електронного аукціону. Роботи з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації складають менше ніж 20 відсотків від вартості договору від 27.07.2020 № 5-Б та будуть виконуватися субпідрядною організацією. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою наведеною у додатку 4 до тендерної документації. Учасник ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» надав довідку від 01.07.2020 № 36 щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору. Натомість ненадання інформації щодо залучення субпідрядника/співвиконавця, який буде виконувати роботи з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не впливає на зміст пропозиції учасника, тому цілком підпадає під категорію формальних помилок. Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено необхідності подання учасником інформації про суб’єктів господарювання, які будуть залучатись до виконання робіт в обсязі менше 20 відсотків. 4. Щодо надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» календарного графіку виконання робіт без вартості кожного виду робіт помісячно. У календарному графіку, наданому ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД», зазначено загальну вартість робіт по місяцях, хоча і не розбито по вартості кожний вид робіт. Така помилка пов'язана з оформленням пропозиції, однак не з її змістом, відтак вважати її такою, що впливає на зміст тендерної пропозиції у Замовника не було підстав. Орган оскарження у своїх рішеннях неодноразово вказує, що подібні помилки є формальними (навіть якщо форма цінової пропозиції не відповідала встановленій тендерною документацією) і задовольняє скарги учасників, подані до замовників, які відхилили учасників на підставі найменшої невідповідності тендерній документації. Таких випадків дуже багато, для прикладу - рішення від 22.08.2019 № 11690-р/пк-пз, від 02.01.2020 № 38-р/пк-пз, від 02.01.2020 № 26-р/пк-пз). 5. Щодо обсягу робіт, що зазначено ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» у гарантійному листі від 06.07.2020 № 72. Учасником ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 06.07.2020 № 72 щодо виконання всього обсягу робіт, що передбачений Технічним завданням (додаток 8 до тендерної документації), проте помилково не вказано позиції 416-552. Проте, у договірній ціні, що подана учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено виконання всього обсягу робіт згідно з Технічним завданням. Враховуючи інформацію, що вказана вище, невідповідність у гарантійному листі від 06.07.2020 № 72 є формальною, адже не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, враховуючи підхід до формальних помилок, який склався в практиці оскарження рішень замовників до Антимонопольного комітету України, вважаємо, що у Замовника не було обґрунтованих та законних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД», як такої що не відповідає кваліфікаційному критерію та вимогам тендерної документації, оскільки допущені вказаним учасником помилки є формальними, що цілком узгоджується з оновленою практикою органу оскарження, яка засвідчує, що під визначення «формальна (несуттєва) помилка» зараз підпадає значно більше помилок учасників, незважаючи на те, встановив це Замовник у тендерній документації чи ні. Крім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості. В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторій для територіальної громади Менського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою. Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах. Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні. У зв’язку з цим вважаємо, що підстави для розірвання договору підряду з ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області відсутні, оскільки Учасником виконані вимоги Замовника, зважаючи на їх формулювання у тендерній документації. Окрім того, розірвання договору створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Менського району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.
2020-10-08 17:30:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" #43480144 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 17:22
|
ТОВ "ДБК СПЕЦ БУД" #43468394 |
Переможець |
1 844 108,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 16:12
|
5-Б_17.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 15:36
|
5-Б_16.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 13:34
|
5-Б_15.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 14:58
|
5-Б_14.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 18:01
|
5-Б_13.PDF | зміни до договору |
02 липня 2021 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 17:48
|
5-Б_12.pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 15:03
|
5-Б_11.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 18:27
|
5-Б_10.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 13:55
|
5-Б_9.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 15:38
|
5-Б_8.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:08
|
5-Б_7 Додаток 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
5-Б_7 Додаток 2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
5-Б_7 Додаток 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
5-Б_7.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
5-Б_7 Додатки 6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
5-Б_7 Додатки 5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
5-Б_7 Додатки 4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 17:36
|
5-Б_6.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 17:53
|
5-Б_5.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2020 11:13
|
5-Б_4.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2020 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 13:01
|
5-Б_3.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 15:29
|
5-Б_2.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 17:15
|
5_Б ДУ1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 11:18
|
Додатки 3 | укладений |
29 липня 2020 10:33
|
Додатки 2 | укладений |
29 липня 2020 10:33
|
Додатки 1 | укладений |
29 липня 2020 10:33
|
5-Б | укладений |
29 липня 2020 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми та строку надання авансу |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення строку надання авансу |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення строку надання авансу |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5-Б_4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2020 році та продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення вартості робіт у 2021 році та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 5-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |