Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
2 045 108,00 UAH
UA-2020-06-17-002539-a 03e9aa7ddf2c4745b4245da32aecef8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 19:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 19:30
Початок аукціону: 10 липня 2020 14:23
Очікувана вартість: 2 045 108,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»). (Джерело фінансування закупівлі – субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та співфінансування з місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15661, Україна, Чернігівська область, Менський район, с. Стольне, вул. Молодіжна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН Амбулаторія Стольне.docx
02 липня 2020 16:10
ТД зі змінами Амбулаторія Стольне.doc
17 червня 2020 19:14
Схеми Амбулаторія Стольне.rar
17 червня 2020 19:14
Проект договору.docx
17 червня 2020 19:14
ТЗ Амбулаторія Стольне.rtf
02 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН Амбулаторія Стольне.docx
02 липня 2020 16:10
ТД зі змінами Амбулаторія Стольне.doc
17 червня 2020 19:14
ТД Амбулаторія Стольне.doc
17 червня 2020 19:14
Схеми Амбулаторія Стольне.rar
17 червня 2020 19:14
Проект договору.docx
17 червня 2020 19:14
ТЗ Амбулаторія Стольне.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про наяність фінансування.
Дата подання: 22 червня 2020 15:56
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:00
Просимо Вас надати інформацію про розмір та наявність фінансування на 2020 рік за даними роботами по даному об'єкту та джерело фінансування.
Відповідь: Фінансування даного об'єкту здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості та співфінансування з місцевого бюджету в обсязі достатньому для завершення робіт у поточному році.
Щодо наявності дозволу.
Дата подання: 22 червня 2020 16:03
Дата відповіді: 24 червня 2020 15:35
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні дозволи на виконання робіт (за необхідності), що повинні бути дійсними на дату проведення електронного аукціону. Просимо Вас роз'яснити чи повинен учасник торгів мати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, що дозволяє йому виконувати "Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм чинного законодавства "Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин" не віднесено до видів робіт підвищеної небезпеки. Зважаючи на це наявність відповідного дозволу не є обов'язковою.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000010 ● 720da99fa32846778ab3d3bb064639ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
70 UA-2020-06-17-002539-a 17.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-21 10:39:50

Про надання пояснень

Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 3 Проект договору про закупівлю розділу Результат торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації, в частині надання достовірної інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на виконання робіт з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-24 14:38:17

Пояснення

Договір підряду та умови тендерної документації передбачають можливість залучення до виконання робіт субпідрядників. Пунктом 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою наведеною у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). При цьому подання інформації та документів щодо субпідрядників, які залучаються до виконання робіт в обсязі, що є меншим ніж 20 відсотків вартості договору Замовником не вимагалося. Роботи з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації складають менше ніж 20 відсотків вартості договору, зважаючи на це інформація про субпідрядну організацію, яка виконуватиме ці роботи, та відповідно документи на дану організацію не мали подаватися відповідно до умов тендерної документації. При цьому переможцем процедури закупівлі у повній мірі було виконано умови пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання необхідних документів для укладання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-17-002539-а: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області - будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» умовам тендерної документації. Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку та інформує про відсутність підстав для розірвання укладеного 27.07.2020 договору підряду № 5-Б на закупівлю робіт з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області виходячи з наступного. 1. Щодо інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п. 2 та п.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо подання ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформації про наявність у власності або оренді екскаватора та бульдозера для виконання визначених технічним завданням робіт. У тендерній пропозиції (договірній ціні) ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» для виконання робіт з засипки траншей i котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м та розроблення ґрунту у відвал екскаваторами драглайн або зворотна лопата з ковшем місткістю 0,4 [0,3-0,45] було видалено техніку для зменшення вартості тендерної пропозиції та взято на себе затрати та гарантії якісно виконати роботи в повному обсязі. Також зазначаємо, що видалення техніки не призводить до завищення виконання робіт передбаченої ресурсними елементними кошторисними нормами відповідно до п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) виконання будівельних (ремонтно-будівельних) робіт планується без застосування машин і механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для самих робіт, або із застосуванням наявних в підрядній організації непередбачених нормами машин і механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) і економічними обґрунтуваннями. Викладені положення дають учаснику процедури закупівлі право застосовувати машини та механізми або не застосовувати їх взагалі, які відрізняються від передбачених у ресурсних елементних кошторисних нормах при яких якість виконаних робіт залишається не змінною. 3. Щодо надання дозволу на виконання робіт (за необхідності), що повинні бути дійсними на дату проведення електронного аукціону. Роботи з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації складають менше ніж 20 відсотків від вартості договору від 27.07.2020 № 5-Б та будуть виконуватися субпідрядною організацією. Відповідно до вимог пункту 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою наведеною у додатку 4 до тендерної документації. Учасник ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» надав довідку від 01.07.2020 № 36 щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору. Натомість ненадання інформації щодо залучення субпідрядника/співвиконавця, який буде виконувати роботи з монтажу та встановлення протипожежної сигналізації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не впливає на зміст пропозиції учасника, тому цілком підпадає під категорію формальних помилок. Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено необхідності подання учасником інформації про суб’єктів господарювання, які будуть залучатись до виконання робіт в обсязі менше 20 відсотків. 4. Щодо надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» календарного графіку виконання робіт без вартості кожного виду робіт помісячно. У календарному графіку, наданому ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД», зазначено загальну вартість робіт по місяцях, хоча і не розбито по вартості кожний вид робіт. Така помилка пов'язана з оформленням пропозиції, однак не з її змістом, відтак вважати її такою, що впливає на зміст тендерної пропозиції у Замовника не було підстав. Орган оскарження у своїх рішеннях неодноразово вказує, що подібні помилки є формальними (навіть якщо форма цінової пропозиції не відповідала встановленій тендерною документацією) і задовольняє скарги учасників, подані до замовників, які відхилили учасників на підставі найменшої невідповідності тендерній документації. Таких випадків дуже багато, для прикладу - рішення від 22.08.2019 № 11690-р/пк-пз, від 02.01.2020 № 38-р/пк-пз, від 02.01.2020 № 26-р/пк-пз). 5. Щодо обсягу робіт, що зазначено ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» у гарантійному листі від 06.07.2020 № 72. Учасником ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 06.07.2020 № 72 щодо виконання всього обсягу робіт, що передбачений Технічним завданням (додаток 8 до тендерної документації), проте помилково не вказано позиції 416-552. Проте, у договірній ціні, що подана учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено виконання всього обсягу робіт згідно з Технічним завданням. Враховуючи інформацію, що вказана вище, невідповідність у гарантійному листі від 06.07.2020 № 72 є формальною, адже не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, враховуючи підхід до формальних помилок, який склався в практиці оскарження рішень замовників до Антимонопольного комітету України, вважаємо, що у Замовника не було обґрунтованих та законних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД», як такої що не відповідає кваліфікаційному критерію та вимогам тендерної документації, оскільки допущені вказаним учасником помилки є формальними, що цілком узгоджується з оновленою практикою органу оскарження, яка засвідчує, що під визначення «формальна (несуттєва) помилка» зараз підпадає значно більше помилок учасників, незважаючи на те, встановив це Замовник у тендерній документації чи ні. Крім того, на сьогодні договір на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області вже виконується належним чином, його розірвання призведе до зупинення будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури - закладу охорони здоров’я у сільській місцевості. В умовах нинішньої реформи сільської медицини необхідність якнайшвидшої реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, одним з яких є будівництво нових сучасних амбулаторій загальної практики сімейної медицини, є пріоритетним. Більшість людей, які живуть у селах, потребують кращого доступу до якісних медичних послуг, тому першочергове завдання – створити мережу відповідних медзакладів, щоб людям не доводилося долати десятки кілометрів до найближчої амбулаторії, а лікарі були зацікавлені працювати в селах. Доступ до якісної первинної медичної допомоги саме в сільській місцевості – один із основних принципів розвитку охорони здоров’я у сільській місцевості, встановлений Законом України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості» та є пріоритетним завданням Стратегії сталого розвитку Чернігівської області до 2020 року. Своєчасна добудова амбулаторій для територіальної громади Менського району є важливим завданням Управління, для забезпечення населення цієї громади своєчасною та якісною медичною допомогою. Розірвання укладеного договору не лише зупинить виконання робіт і відтермінує введення його в експлуатацію на невизначений строк (адже процедура відбору учасників займає кілька місяців, однак якість підготовки тендерних пропозицій інколи змушує замовника кілька разів відміняти процедури і починати спочатку, тому невідомо коли буде укладено новий договір), однак і ставить під загрозу процес будівництва в цілому, адже можлива зміна виконавця робіт (якщо наступну процедуру виграє інший учасник) може викликати проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках проекту, і призвести до неможливості забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, та введення об’єкту в експлуатацію, як це вже траплялося на інших об’єктах. Окрім того, розірвання договору підряду потягне за собою необхідність коригування проектної документації та перерахунку її в поточні ціни для визначення актуальної очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання, що спричинить не лише додаткові витрати на коригування, але і збільшить вартість робіт по об’єкту в цілому, а отже і збільшення потреби у бюджетному фінансуванні. У зв’язку з цим вважаємо, що підстави для розірвання договору підряду з ТОВ «ДБК СПЕЦ БУД» на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Молодіжній, в с. Стольне Менського району Чернігівської області відсутні, оскільки Учасником виконані вимоги Замовника, зважаючи на їх формулювання у тендерній документації. Окрім того, розірвання договору створить негативні соціальні наслідки у вигляді затягування будівництва важливого об’єкту соціальної інфраструктури – медичного закладу для територіальної громади Менського району, та потягне за собою збільшення видатків з бюджету на його подальшу добудову.

2020-10-08 17:30:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДБК СПЕЦ БУД" 1 844 108,00
UAH з ПДВ
1 844 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 19:41
ліцензія.pdf
08 липня 2020 19:41
Виды работ.pdf
08 липня 2020 19:41
выписка.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 19:33
Електронний підпис
24 липня 2020 19:32
ст17уо.PDF
24 липня 2020 19:32
ст17.PDF
20 липня 2020 13:55
Довідка ДАМ.PDF
20 липня 2020 13:55
Довідка ДОС.PDF
09 липня 2020 12:39
Електронний підпис
09 липня 2020 12:32
ліцензія.PDF
09 липня 2020 12:32
довіреність.PDF
08 липня 2020 18:47
ДЦ2.pdf
08 липня 2020 18:47
ДЦ1.pdf
08 липня 2020 18:47
ДЦ3.pdf
08 липня 2020 18:47
96Стольне.imd
08 липня 2020 18:47
Статут.pdf
08 липня 2020 18:47
Трудові угоди.pdf
08 липня 2020 18:47
Транспортні засоби.pdf
08 липня 2020 18:47
РІшення.pdf
08 липня 2020 18:47
кп1Стольне.PDF
08 липня 2020 18:47
КП2стольне.PDF
08 липня 2020 18:47
Паспорт ДАМ.pdf
08 липня 2020 18:47
Паспорт ДОС.pdf
08 липня 2020 18:47
договор будпласт.pdf
08 липня 2020 18:47
ОПИС.pdf
08 липня 2020 18:47
довідка обсяги.PDF
08 липня 2020 18:47
Наказ Директор.pdf
08 липня 2020 18:47
Наказ ГОЛінж.pdf
08 липня 2020 18:47
Наказ ВИКОНРОБ.PDF
08 липня 2020 18:47
лист-згода УО.PDF
08 липня 2020 18:47
ЛИСТ підтвердження.pdf
08 липня 2020 18:47
лист згода договор.PDF
08 липня 2020 18:47
лист згода ДИР.PDF
08 липня 2020 18:47
Довіреність ДАМ.pdf
08 липня 2020 18:47
Декларація.pdf
08 липня 2020 18:47
захист довкілля.PDF
08 липня 2020 18:47
Диплом РОХАЕВ.pdf
08 липня 2020 18:47
Виписка.pdf
08 липня 2020 18:47
достовірність даних.PDF
08 липня 2020 18:47
довідка Обладнання.PDF
08 липня 2020 18:47
диплом ГОЛІНЖ.PDF
08 липня 2020 18:47
довідка ст17уо.PDF
08 липня 2020 18:47
Довідка працівники.PDF
08 липня 2020 18:47
Витяг ДФС.pdf
08 липня 2020 18:47
довідка ст17.PDF
08 липня 2020 18:47
Довідка підриємство.PDF
08 липня 2020 18:47
довідка ЗВВ.PDF
08 липня 2020 18:47
Довідка ЗП.PDF
08 липня 2020 18:47
довідка ліцензія.PDF
08 липня 2020 18:47
гарантийний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"

ТОВ "ДБК СПЕЦ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ"
#43480144
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:22
ТОВ "ДБК СПЕЦ БУД"
#43468394
Переможець 1 844 108,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 18:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДБК СПЕЦ БУД"
#43468394
1 844 108,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 16:12
5-Б_17.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 15:36
5-Б_16.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 13:34
5-Б_15.PDF зміни до договору
12 серпня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 14:58
5-Б_14.pdf зміни до договору
16 липня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 18:01
5-Б_13.PDF зміни до договору
02 липня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 17:48
5-Б_12.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:03
5-Б_11.pdf зміни до договору
25 травня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 18:27
5-Б_10.pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 13:55
5-Б_9.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 15:38
5-Б_8.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 15:19
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:08
5-Б_7 Додаток 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
5-Б_7 Додаток 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
5-Б_7 Додаток 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
5-Б_7.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
5-Б_7 Додатки 6.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
5-Б_7 Додатки 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
5-Б_7 Додатки 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:36
5-Б_6.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 17:53
5-Б_5.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2020 11:13
5-Б_4.pdf зміни до договору
31 жовтня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:01
5-Б_3.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:29
5-Б_2.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 17:15
5_Б ДУ1.pdf зміни до договору
30 липня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 11:18
Додатки 3 укладений
29 липня 2020 10:33
Додатки 2 укладений
29 липня 2020 10:33
Додатки 1 укладений
29 липня 2020 10:33
5-Б укладений
29 липня 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми та строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-Б_4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2020 році та продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2021 році та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 5-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 728 037,18
UAH
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 11.15 Договору та частини 3 статті 651 ЦК України