Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт, блок водоналивний для розділення смуг руху)
Очікувана вартість
101 000,00 UAH
UA-2020-06-17-002209-a 428fd86adc684b05a01c282db5fc7a8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 11:51
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт, блок водоналивний для розділення смуг руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
5 шт
Блок водоналивний червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
5 шт
Блок водоналивний білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповілно до умов проекту договору Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:26
ТД бар'єри.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розміру бар’єру для огородження
Дата подання: 22 червня 2020 14:18
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:20
Додаток 3 до Тендерної документації передбачає технічні характеристики бар’єру для огородження, в тому числі встановлені вимоги до розміру: L 2000 х Н 1000 мм. Разом з тим, Тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість надання еквіваленту. Ми здійснюємо постачання на територію України високоякісних німецьких бар’єрів, призначення та характеристики, яких відповідають Вашим вимогам, в тому числі Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 28.03.2018 р. №520, окрім габаритних розмірів. У зв’язку з чим, ми не можемо прийняти участь в тендері та запропонувати товар, висота якого на 11 см більша, що не є суттєвими змінами, а довжина – на 16 см, що навпаки є покращеними характеристиками. Додатково повідомляємо, що незважаючи на те, що Тендерна документація надає можливість запропонувати еквівалент, УЧАСНИКИ НЕ МАЮТЬ ЗМОГИ ЙОГО ЗАПРОПОНУВАТИ в існуючій редакції Документації. На підставі викладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації, не обмежуючи коло потенційних Учасників-Постачальників, та зазначити наступні параметри: Розмір: L (не менше )2000 х Н (не менше) 1000 мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент" (ч. 3 ст. 23 Закону).
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" (ч. 4 ст. 23 Закону).
Зазначаємо, що Замовником викладені закупівлі в тендерній документації технічні характеристики та вимоги щодо предмету, які не містять посилання на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва та є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Зауважимо, що учасник не обмежений у поданні пропозиції еквіваленту будь-якої торгової марки, патенту або місця походження чи способу виробництва.
Зміна параметрів розміру бар’єрного огородження (що є предметом закупівлі) призведе до неможливості дотримання Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 28.03.2018 р. №520 яке є також однією з вимог тендерної документації.
Тож, Замовник відмовляє у відповідь на ваш запит щодо зміни габаритних розмірів бар’єрного огородження.
Щодо кількості попереджувальних ліхтарів
Дата подання: 22 червня 2020 14:43
Дата відповіді: 24 червня 2020 11:24
Додаток 3 до Тендерної документації містить Технічні характеристики бар’єру для огородження, в тому числі встановлена вимога щодо наявності попереджувальних ліхтарів в кількості 16 шт. Разом з тим, бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою, що є однією з позицій предмету закупівлі, закуповується в кількості 16 шт. Таким чином, згідно тендерної документації в існуючій редакції, Замовник здійснює закупівлю бар’єрів в кількості 16 шт., а в комплекті кожного бар’єру повинно бути 16 попереджувальних ліхтарів. Просимо уточнити чи дійсно Замовником планується придбати 16х16=256 ліхтарів. У разі, якщо це є технічною помилкою, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме зазначити вірну кількість попереджувальних ліхтарів в частині технічних характеристик бар’єру для огородження – «1». Тендерна редакція з такими змінами буде передбачити, що Замовнику необхідно здійснити закупівлю бар’єру для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою, до якого повинен входити 1 попереджувальний ліхтар, в загальній кількості 16 бар’єрів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В Додатку 3 Тендерної документації до КОД ДК 021:2015: 34920000-2 – ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ (бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт, блок водоналивний для розділення смуг руху) замовником визначено кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі відносно до кожного товару окремо. У технічній специфікації в таблиці визначено назву товару: «бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою» та кількість: 16 шт. В технічних характеристиках до бар’єру для огородження замовником визначено тип, призначення, параметри та комплектацію до предмету закупівлі, що вимагає замовник. Тож, предметом закупівлі у кількісному еквіваленті цифр є: 16 бар’єрів з технічними характеристиками визначеними в специфікації та в комплектації попереджувальних ліхтарів – 16 шт. (тобто учасник надає бар’єр 1шт. + ліхтар 1шт.).
Дякуємо за запитання.
Щодо кількості гумових підставок
Дата подання: 22 червня 2020 15:00
Дата відповіді: 24 червня 2020 11:35
Додаток 3 до Тендерної документації містить Технічні характеристики бар’єру для огородження, в тому числі встановлена вимога щодо наявності ГУМОВОЇ ПІДСТАВКИ в кількості 20 шт. Разом з тим, бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою, що є однією з позицій предмету закупівлі, закуповується в кількості 16 шт. Таким чином, згідно тендерної документації в існуючій редакції, Замовник здійснює закупівлю бар’єрів в кількості 16 шт., а в комплекті кожного бар’єру повинно бути 20 гумових підставок, що призводить до зайвих витрат. Ймовірно здійснюється закупівля 16 бар’єрів та 20 підставок. Просимо внести зміни в тендерну документацію, та за можливості ВИОКРЕМИТИ ГУМОВІ ПІДСТАВКИ ОКРЕМОЮ ПОЗИЦІЄЮ, за прикладом блоків водоналивних. У разі неможливості на даному етапі закупівлі внести зміни до «номенклатури» товарів, просимо внести зімни до технічних характеристик бар’єру для огородження, в частині кількості гумових підставок, та зазначити: «При розрахунку ціни бар’єру для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою, Учасником повинно бути враховано, необхідність постачання гумових підставок вагою не менше 25 кг в загальній кількості 20 шт. на весь обсяг закупівлі бар’єрів.». Тендерна редакція з такими змінами буде передбачити, що Замовнику необхідно здійснити закупівлю бар’єрів кількості 16 бар’єрів та гумових підставок в кількості 20 шт., та не призведе до протиріч при розгляді тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В Додатку 3 Тендерної документації до КОД ДК 021:2015: 34920000-2 – ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ (бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт, блок водоналивний для розділення смуг руху) замовником визначено кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі відносно до кожного товару окремо. У технічній специфікації в таблиці визначено назву товару: «бар’єр для огородження місць проведення ремонтних робіт (розриттів) з світлоповертаючою плівкою» та кількість: 16 шт. В технічних характеристиках до бар’єру для огородження замовником визначено тип, призначення, параметри та комплектацію до предмету закупівлі, що вимагає замовник. Тож, предметом закупівлі у кількісному еквіваленті цифр є: 16 бар’єрів з технічними характеристиками визначеними в специфікації та в комплектації гумової підставки вагою не менше 25 кг – 20 шт. (тобто бар’єр 16шт. + підставка 20шт.). Визначення кількісної потреби предмету закупівлі обумовлюється проведеним аналізом залишків комплектуючих деталей на складі замовника та їх необхідної кількості під час експлуатації, адже бар’єри можуть застосовуватись у різних конфігураціях, що змінюється залежно від потреби конкретного випадку.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОМПОДШИПНИК" 83 758,27
UAH з ПДВ
83 758,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 91 728,00
UAH з ПДВ
91 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОРСИСТЕМС 99 804,00
UAH з ПДВ
99 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 09:30
Електронний підпис
17 липня 2020 15:39
Електронний підпис
17 липня 2020 15:39
Довідка ДФС.rar
17 липня 2020 15:39
Довідка ДФС.pdf
16 липня 2020 14:56
Електронний підпис
16 липня 2020 14:56
МВС 13.07.20.pdf
13 липня 2020 10:22
Електронний підпис
13 липня 2020 10:22
Документи Переможця.pdf
10 липня 2020 08:53
Електронний підпис
02 липня 2020 10:43
Електронний підпис
02 липня 2020 10:42
4. Проєкт договору.pdf
02 липня 2020 10:42
23. Повноваження.pdf
02 липня 2020 10:42
21. Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 10:42
20. Статут.pdf
02 липня 2020 10:42
2. Стаття 17.pdf
02 липня 2020 10:42
17. Довідка довкілля.pdf
02 липня 2020 10:42
10. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 15:42
Додаток 2 3 Витяг ПДВ.PDF
02 липня 2020 15:41
5 Довідка про санкції.pdf
02 липня 2020 15:41
4 проект договору.pdf
02 липня 2020 15:41
1 Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:15
Електронний підпис
02 липня 2020 14:13
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОМПОДШИПНИК"

ТОВ "Інкос лайн"

ТОВ ДОРСИСТЕМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПРОМПОДШИПНИК"
#39507154
Переможець 83 758,27
UAH з ПДВ
11 липня 2020 18:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 16:46

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПП «ПРОМПОДШИПНИК» в складі своєї тендерної пропозиції надав Договір суборенди заключений з ТОВ «ІНВЕСТ-МАЙНО» від 01.01.2019 №М-083 відповідно до п. 2.1. якого – термін суборенди приміщення заданим договором складає 24 (двадцять чотири місяця 30 (тридцять) днів з моменту підписання Акту прийому-передачі в суборенду приміщення. В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОМПОДШИПНИК» відсутній даний Акт прийому-передачі приміщення, що свідчить про початок дії договору суборенди. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На вимогу пункту 1.2.2. Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності на складське приміщення, або чинний договір оренди у випадку коли складське приміщення орендується. Відповідно до пункту 1.3. Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій до тендерної документації усі документи мають надаватися в повному обсязі. Усі документи, які містять додатки, акти, додаткові угоди або інші невід’ємні частини, надаються разом з ними. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Договір суборенди заключений з ТОВ «ІНВЕСТ-МАЙНО» від 01.01.2019 №М-083. Наданий договір має відповідати усім вимогам пункту 1.2.2. Додатку 2 Тендерної документації та пункту 1.3. Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2020 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОМПОДШИПНИК"
#39507154
83 758,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 20:04
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:56
Договір укладений
29 липня 2020 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 163,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 527,20 UAH)