Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2020-06-17-002189-a de5b6c38fb794729b76b980701ac2ed6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бажецька Анастасія Олександрівна

+380432660177 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Бажецька Анастасія Олександрівна
+380432660177
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 16:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 16:26
Початок аукціону: 01 липня 2020 15:33
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1960 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-002189-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 червня 2020 09:40
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-06-17-002189-a на закупівлю «Папір А4» де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-06-17-002189-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Crystal Pro 80», хоч даний папір має фактичну базову вагу 72 г/м2, а не 80 г/м2 як зазначено Вами. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: питомий об’єм, см3 : 1,30; ступінь непрозорості по ISO (%): 93; товщина ,мм: 104; шороховатість, мл/хв.: 230; жорсткість ISO 5629 МD (мНм): 108; жорсткість ISO 5629 СD (мНм): 45; склад: 22% - пігменти, 69 % - целюлоза, 5 % - з’єднувальна суміш, 4% - волога. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас дозволити надання аналогу. Також просимо Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу А4: питомий об’єм, см3; склад: 22% - пігменти, 69 % - целюлоза, 5 % - з’єднувальна суміш, 4% - волога та змінити параметри і викласти їх в наступній редакції: ступінь непрозорості по ISO (%): не менше 92; товщина ,мм: не менше 104; шороховатість (гладкість), мл/хв.: 230+/-10; жорсткість ISO 5629 МD (мНм): 108/0,47; жорсткість ISO 5629 СD (мНм): 45/0,18 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2020 12:49
Доброго дня, дякуємо за зауваження, спробуємо виправити всі невідповідності і прикріпляємо нову тендерну документацію та відповідно подовжуємо строк надання пропозицій на два дня.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 134 260,00
UAH з ПДВ
125 342,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 137 121,60
UAH з ПДВ
125 361,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник Юлія Олегівна 138 728,80
UAH з ПДВ
138 728,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 09:52
оновлена_пропозиція.pdf
26 червня 2020 10:58
код_паспорт.pdf
26 червня 2020 10:58
пропозиція.pdf
26 червня 2020 10:58
довідка_тех_умови.pdf
26 червня 2020 10:58
гарантійний.pdf

Публічні документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:50
Електронний підпис
26 червня 2020 14:49
8_Листи відгуки.pdf
26 червня 2020 14:49
7_Аналогічні договора.pdf
26 червня 2020 14:49
6_Довідки.pdf
26 червня 2020 14:49
4_Сертифікат.pdf
26 червня 2020 14:49
3_Проект Договору.pdf
26 червня 2020 14:49
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Мельник Юлія Олегівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"
#2989604740
Переможець 125 342,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:36

Документи

03 липня 2020 15:36
Назаренко.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"
#2989604740
125 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 15:36
Назаренко.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:32
ду2.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 11:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:54
Назаренко.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 12:53
Назаренко В Б.PDF укладений
13 липня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 28,02,2021 та збільшення ціни на 20 % ( 25068,40 грн)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 150 410,40
UAH