Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | https://www.marport.net/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Страхов Євген Михайлович +380629408764 e.strahov@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2020 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 11:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 11:39 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі наданого оригіналу рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 11:35 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000085 ● 7032fa3b2ba848bfb0636b5cb6ac5703
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2020 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2020 № 31
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 05.08.2020 року № 31
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-17-001658-b від 17.06.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-14 13:22:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-17-001658-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Поясніть, яким чином учасник ФОП Завгородній В.М. підтвердив виконання наданого ним аналогічного договору від 21.03.2019 №27-7/19/92 на суму 645 571,26 грн., в той час як учасником надано акти приймання-передачі наданих послуг від 10.04.2019 №3, від 09.04.2019 №4 на загальну суму 158 764,16 гривень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-18 14:24:31
Пояснення
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)» (UA-2020-06-17-001658-b) стосовно питання: «1) Поясніть, яким чином учасник ФОП Завгородній В.М. підтвердив виконання наданого ним аналогічного договору від 21.03.2019 №27-7/19/92 на суму 645 571,26 грн., в той час як учасником надано акти приймання-передачі наданих послуг від 10.04.2019 №3, від 09.04.2019 №4 на загальну суму 158 764,16 гривень?» надаємо наступні пояснення.
Всі закупівлі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснює у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», та з додержанням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Процедура закупівлі: Код ДК 021:2015 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)) UA-2020-06-17-001658-b була оголошена 17.06.20р. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації Замовником установлено декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі - підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасники повинні підтвердити відповідність цій кваліфікаційній вимозі шляхом надання наступних документів: Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копія цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії акту наданих послуг .
У повній відповідності з вимогами тендерної документації ФОП Завгородній Віктор Миколайович в складі пропозиції підтвердив відповідність цьому кваліфікаційному критерію шляхом надання в складі своєї пропозиції наступних документів:
1. Довідка в довільній формі №19 від 22.06.2020р. про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р.;
2. Копія договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р.;
3. Акти №3 та №4 приймання-передачі наданих послуг.
Вважаємо, що надання цих документів повністю відповідає вимогам тендерної документації та в сукупності їх цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р. В довідці в довільній формі чітко вказано, що ФОП Завгородній Віктор Миколайович «має досвід у виконанні аналогічних за предметом закупівлі договорів у Маріупольському морському торговельному порту. Послуги виконувались згідно договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р.» В складі пропозиції наявна копія договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р. та Акти №3 та №4 приймання-передачі наданих послуг по цьому договору.
Також, додатково повідомляємо, що згідно статті 29 Закону Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки другою стороною за договором виступало саме ДП «Маріупольський морський торговельний порт», звертатися за підтвердженням наданої інформації не було потреби. В свою чергу можемо підтвердити, що договір з ФОП Завгородній Віктор Миколайович №27-7/19/92 від 21.03.2019р. було виконано в повному обсязі, претензій щодо виконання цього договору в ДП «Маріупольський морський торговельний порт», як сторони за договором-замовника послуг – відсутні (копії актів приймання-передачі наданих послуг на повну суму договору 645571,26 грн. – додаються).
Таким чином пропозиція ФОП Завгородній Віктор Миколайович повністю відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» - відсутні.
Додаток:
Копії актів приймання-передачі наданих послуг
по договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р. – 17 аркушів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому, здійснені. Відповідний протокол тендерного комітету додається.
2020-08-20 14:39:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2020-08-21 09:28:01
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" |
999 580,00
UAH
|
915 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ЗАВГОРОДНІЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
926 433,08
UAH
|
916 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" |
996 793,00
UAH
|
996 793,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" #33853897 |
Відхилено |
915 000,00
UAH
|
09 липня 2020 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 13:07
|
ФОП "ЗАВГОРОДНІЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" #1921709997 |
Переможець |
916 000,00
UAH
|
16 липня 2020 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 16:26
|
договір | укладений |
29 липня 2020 16:25
|