Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-06-17-001658-b ba578238378b457c997a1dff20c8e4c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 11:39
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 11:39
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:57
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 30000,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № 26003000000060 (IBAN UA143223130000026003000000060) у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832) (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2021
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі наданого оригіналу рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:35
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000085 ● 7032fa3b2ba848bfb0636b5cb6ac5703
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.08.2020 № 31

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Катерина КОЛОТИЛО

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 05.08.2020 року № 31
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-17-001658-b від 17.06.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 13:22:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-17-001658-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Поясніть, яким чином учасник ФОП Завгородній В.М. підтвердив виконання наданого ним аналогічного договору від 21.03.2019 №27-7/19/92 на суму 645 571,26 грн., в той час як учасником надано акти приймання-передачі наданих послуг від 10.04.2019 №3, від 09.04.2019 №4 на загальну суму 158 764,16 гривень?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-18 14:24:31

Пояснення

ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)» (UA-2020-06-17-001658-b) стосовно питання: «1) Поясніть, яким чином учасник ФОП Завгородній В.М. підтвердив виконання наданого ним аналогічного договору від 21.03.2019 №27-7/19/92 на суму 645 571,26 грн., в той час як учасником надано акти приймання-передачі наданих послуг від 10.04.2019 №3, від 09.04.2019 №4 на загальну суму 158 764,16 гривень?» надаємо наступні пояснення.

Всі закупівлі ДП «Маріупольський морський торговельний порт» здійснює у повній відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», та з додержанням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

Процедура закупівлі: Код ДК 021:2015 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (послуги з ремонту двигунів на б/к «Никита Беспалый» (інв. №1814), б/к «Портовик» (інв. №1848), б/к «Аламак» (інв. №1832)) UA-2020-06-17-001658-b була оголошена 17.06.20р. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації Замовником установлено декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі - підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасники повинні підтвердити відповідність цій кваліфікаційній вимозі шляхом надання наступних документів: Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копія цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії акту наданих послуг .

У повній відповідності з вимогами тендерної документації ФОП Завгородній Віктор Миколайович в складі пропозиції підтвердив відповідність цьому кваліфікаційному критерію шляхом надання в складі своєї пропозиції наступних документів:
1. Довідка в довільній формі №19 від 22.06.2020р. про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р.;
2. Копія договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р.;
3. Акти №3 та №4 приймання-передачі наданих послуг.

Вважаємо, що надання цих документів повністю відповідає вимогам тендерної документації та в сукупності їх цілком достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р. В довідці в довільній формі чітко вказано, що ФОП Завгородній Віктор Миколайович «має досвід у виконанні аналогічних за предметом закупівлі договорів у Маріупольському морському торговельному порту. Послуги виконувались згідно договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р.» В складі пропозиції наявна копія договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р. та Акти №3 та №4 приймання-передачі наданих послуг по цьому договору.

Також, додатково повідомляємо, що згідно статті 29 Закону Замовник мав право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки другою стороною за договором виступало саме ДП «Маріупольський морський торговельний порт», звертатися за підтвердженням наданої інформації не було потреби. В свою чергу можемо підтвердити, що договір з ФОП Завгородній Віктор Миколайович №27-7/19/92 від 21.03.2019р. було виконано в повному обсязі, претензій щодо виконання цього договору в ДП «Маріупольський морський торговельний порт», як сторони за договором-замовника послуг – відсутні (копії актів приймання-передачі наданих послуг на повну суму договору 645571,26 грн. – додаються).

Таким чином пропозиція ФОП Завгородній Віктор Миколайович повністю відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» - відсутні.

Додаток:
Копії актів приймання-передачі наданих послуг
по договору №27-7/19/92 від 21.03.2019р. – 17 аркушів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому, здійснені. Відповідний протокол тендерного комітету додається.

2020-08-20 14:39:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-08-21 09:28:01

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" 999 580,00
UAH
915 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЗАВГОРОДНІЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 926 433,08
UAH
916 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд" 996 793,00
UAH
996 793,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 11:22
Аналогічний договір
03 липня 2020 11:35
РСУ.pdf
03 липня 2020 11:35
Пропозиція.pdf
03 липня 2020 11:35
Про Санкции.pdf
03 липня 2020 11:35
Працівники.pdf
03 липня 2020 11:35
Статут заверенный.pdf
03 липня 2020 11:35
Паспорт Краковський.pdf
03 липня 2020 11:35
Мат-техн база.pdf
03 липня 2020 11:35
Ст 17.pdf
03 липня 2020 11:35
Згода.pdf
03 липня 2020 11:35
Досвід.pdf
03 липня 2020 11:35
Аналогічний договор.pdf
03 липня 2020 11:35
Аналогічний акт.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 09:43
Хронометраж 2.pdf
21 липня 2020 09:43
Хронометраж 1.pdf
21 липня 2020 09:43
ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
20 липня 2020 16:37
калькуляція.pdf
20 липня 2020 11:45
хронометраж ч.2.pdf
20 липня 2020 11:45
хронометраж.pdf
20 липня 2020 11:45
пропозиція .pdf
20 липня 2020 11:45
довідки.pdf
01 липня 2020 11:34
Гарантія 1906-20.zip
01 липня 2020 11:34
аналог договор.pdf
01 липня 2020 11:34
документи 1.pdf
01 липня 2020 11:34
паспорт.pdf
01 липня 2020 11:34
пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 09:12
Свідоцтва РСУ.pdf
23 червня 2020 09:12
Наказ на Черкаську Р.Г..pdf
23 червня 2020 09:12
Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2020 09:12
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ"

ФОП "ЗАВГОРОДНІЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ"
#33853897
Відхилено 915 000,00
UAH
09 липня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 13:07
ФОП "ЗАВГОРОДНІЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#1921709997
Переможець 916 000,00
UAH
16 липня 2020 14:55

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації: - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У разі наявності в установчих документах певних обмежень щодо права підписання документів тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку, якщо в установчому документі обмеження щодо права підписання документів тендерної пропозиції по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції. (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" в складі пропозиції надало «рішення учасника№30», в якому учасник надає повноваження директору товариства на подання тендерних та цінових пропозицій за вищевказаними торгами, підписання інших документів стосовно вказаних торгів. - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в довільній формі)». ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" в складі пропозиції надало «довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг» в якій повідомляє про наявність технічної можливості щодо виконання судноремонтних робіт, та надає перелік обладнання та матеріально-технічної бази. - Згідно з вимогами частини 1 розділу 3 тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати «довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копія цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії акту наданих послуг». ТОВ "ТОП СЕРВІС ЮГ" в складі пропозиції надало: «Договір про виконання роботи №03/09/2018» без додатків; «Акт про приймання виконаних робіт№3» 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Рішення Загальних зборів Учасників Товариства про призначення директора; Наказ про призначення директора. – Довідка в довільній формі, в тексті якої чітко підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. - Довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (в довільній формі) та копія цього договору з обов’язковим підтвердженням виконання договору шляхом надання копії акту наданих послуг .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАВГОРОДНІЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#1921709997
916 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 16:26
договір укладений
29 липня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 29 липня 2021
Сума оплати за договором: 916 000,00
UAH