Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» за адресою село Михайлівка, вулиця Молодіжна, 4б Вільнянського району Запорізької області (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 086 661,00 UAH
UA-2020-06-17-000465-c 7bdc3b8f871444e8b965052518f6dc84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ткаченко

+380993152541 o16021964lga@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Михайлівська сільська рада Вільнянського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04353238
Місцезнаходження: 70030, Україна , Запорізька обл., Вільнянский р-н, с. Михайлівка, вул. Слободчикова, буд. 17
Контактна особа: Ольга Ткаченко
+380993152541
o16021964lga@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 06:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 06:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:31
Очікувана вартість: 3 086 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 433,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15433 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону;
2 Вважати надані креслення кресленнями по об'єкту «Реконструкція будівлі Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» за адресою село Михайлівка, вулиця Молодіжна, 4б Вільнянського району Запорізької області. Пояснення проектної організації надані окремим файлом у документації до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» за адресою село Михайлівка, вулиця Молодіжна, 4б Вільнянського району Запорізької області (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70030, Україна, Запорізька область, Михайлівка, Молодіжка 4б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в на підставі рахунку. 4.2. Розрахунки за виконані роботи здійснюються з Підрядником в національній валюті України на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання після підписання актів виконаних робіт протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.3. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в обсягах виконаних робіт, які підтверджуться підписаними актами форми КБ-2в, КБ-3. 4.4. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 10-денний термін, після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:20
Перелік змін.docx
17 червня 2020 10:20
Тендерна_документація + договор16_06_2020.doc
17 червня 2020 09:12
Тендерна_документація + договор16_06_2020.doc
17 червня 2020 09:12
АБ Реконструкція Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.rar
17 червня 2020 09:12
КЖ Реконструкція Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.rar
17 червня 2020 09:12
КЖ КМ Реконструкція Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.rar
17 червня 2020 09:12
ЗВК Реконструкція Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.rar
17 червня 2020 09:12
ЕП Реконструкція Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.rar
17 червня 2020 09:12
ВК Реконструкція Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини.rar
17 червня 2020 09:12
пояснення проектної організації.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000035 ● 0c6d62d4c4f348d590b1d3c7a1e9ca22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 13:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

24.07.2020 № 157

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.07.2020 №157


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-06-17-000465-c, яка проводиться Михайлівською сільською радою Вільнянського району Запорізької області, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-30 09:45:23

Заперечення до висновку про проведення моніторингу закупівлі

Заперечення до висновку про проведення моніторингу закупівлі

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовнв заява про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу закупівель. Дата подання 07.08.2020 р.
Дата публікації: 07 серпня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК" 2 925 000,00
UAH з ПДВ
2 909 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс" 2 951 045,24
UAH з ПДВ
2 923 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 3 085 394,89
UAH з ПДВ
3 085 394,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 00:16
Електронний підпис
03 липня 2020 00:14
Реєстр документів.pdf
03 липня 2020 00:13
Статут_СІГМА АВК.pdf
03 липня 2020 00:13
06_Витяг 2020 ЄДР.pdf
03 липня 2020 00:13
02_ПРОТОКОЛ_Директор.pdf
03 липня 2020 00:13
10_Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ОС_7-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ОС_6-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ОС_3-2.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ОС_3-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ОС_2-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_3-2-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ИВР.pdf
03 липня 2020 00:13
634_ДЦ_ДЦ.pdf
03 липня 2020 00:13
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 00:13
16_Довідка ст 17.pdf
03 липня 2020 00:13
Штатний розклад.pdf
03 липня 2020 00:12
Договір ЦПХ Кривуля.pdf
03 липня 2020 00:12
Договір ЦПХ Баєва.pdf
03 липня 2020 00:12
ОС 11.pdf
03 липня 2020 00:12
ОС 10.pdf
03 липня 2020 00:12
Кран КС 55713-1.pdf
03 липня 2020 00:12
08_Довідка про МТБ.pdf
03 липня 2020 00:12
Індіго.pdf
03 липня 2020 00:12
Відгук Индиго.pdf
03 липня 2020 00:12
36_Лист-відгук ЗРФСК.pdf
03 липня 2020 00:12
35_Лист-відгук ФОРТ.pdf
03 липня 2020 00:12
16_Форт ДЦ.pdf
03 липня 2020 00:12
15_Договір ФОРТ.pdf
03 липня 2020 00:12
07_Договір №3.12 ЗРФСК.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 13:44
Dovidka_20195373660160903315.pdf.p7s
23 липня 2020 13:44
Dovidka_20195373660160903315.pdf
22 липня 2020 15:37
Протокол №7.jpg
13 липня 2020 14:30
прибуток.pdf
13 липня 2020 14:30
ОПР.pdf
13 липня 2020 14:30
Локальная 7-1-1.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 6-1-1.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 3-2-1.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 3-1-1.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 2-1-4.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 2-1-3.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 2-1-2.pdf
13 липня 2020 14:29
Локальная 2-1-1.pdf
13 липня 2020 14:29
ИВР.pdf
13 липня 2020 14:29
ЗКР.pdf
13 липня 2020 14:29
договорная цена.pdf
10 липня 2020 18:04
Інформація.pdf
10 липня 2020 18:04
Додаток 4.pdf
02 липня 2020 16:45
Статут.pdf
02 липня 2020 16:45
Протокол №7.jpg
02 липня 2020 16:45
прибыль амбулаторія.pdf
02 липня 2020 16:45
паспорт_Леса.pdf
02 липня 2020 16:45
опр амбулаторія.pdf
02 липня 2020 16:45
Наказ №3-к.jpg
02 липня 2020 16:45
Медичні довідки.pdf
02 липня 2020 16:45
ліцензія_СС2_СС3.pdf
02 липня 2020 16:45
Листи-згода.pdf
02 липня 2020 16:45
ИВР амбулаторія.pdf
02 липня 2020 16:45
Договірна ціна.pdf
02 липня 2020 16:45
Договір оренди авто.pdf
02 липня 2020 16:45
Договір оренди авто-2.pdf
02 липня 2020 16:45
Довідка про учасника.pdf
02 липня 2020 16:45
довідка МТБ.pdf
02 липня 2020 16:45
Довідка з НАЗК.zip
02 липня 2020 16:45
декларація_1,3м.pdf
02 липня 2020 16:45
гарантійний лист.pdf
02 липня 2020 16:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2020 16:44
1 ДФ за 1 квартал 2020.pdf
02 липня 2020 16:44
Отзыв1.jpg
02 липня 2020 16:44
Довідка ан.договора.pdf
02 липня 2020 16:44
Відгук2.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 17:17
Електронний підпис
01 липня 2020 17:17
пропозиція.pdf
01 липня 2020 17:17
Листи згоди_звіт.pdf
01 липня 2020 17:17
Витяг ПДВ.PDF
01 липня 2020 17:17
Баланс 2019.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_ОС_7-1_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_ОС_3-2_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_7-1-1_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_6-1-1_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_3-2-1_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_3-1-1_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_2-1-4_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_2-1-3_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_2-1-2_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
r_17_ДЦ_В1_2-1-1_растровый.pdf
01 липня 2020 17:17
17.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс"

ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІГМА АВК"
#40691906
Відхилено 2 909 500,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс"
#22152101
Переможець 2 923 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 09:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 07:51

Документи

08 липня 2020 14:35
Електронний підпис
08 липня 2020 14:33
Протокол 33.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно п.п. 2, 3 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається, зокрема, інформація про ціну та інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, завантаживши необхідні документи, що вимагаються у тендерній документації, а саме: 2. Лист довільної форми у якому учасник зазначає, про згоду підписати проект договору про закупівлю оприлюднений Замовником в Додатку 2 до тендерної документації у разі визначення цього учасника переможцем тендеру. 3. Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника. У наданій тендерній пропозиції Учасник не надав: Лист довільної форми у якому учасник зазначає, про згоду підписати проект договору про закупівлю оприлюднений Замовником в Додатку 2 до тендерної документації у разі визначення цього учасника переможцем тендеру. Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника. З метою усунення недоліків, Учаснику необхідно завантажити: Лист довільної форми у якому учасник зазначає, про згоду підписати проект договору про закупівлю оприлюднений Замовником в Додатку 2 до тендерної документації у разі визначення цього учасника переможцем тендеру. Інформація щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам (містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію) Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), а саме учасник повинен надати технічні вимоги (Додаток 4) тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника. 2) Відповідно п. 4 додатку 1 Учасник повинен надати: Учасник повинен мати у штаті або за договором цивільно-правового характеру фахівців відповідної кваліфікації, не менше 10 осіб, які будуть задіяні для виконання робіт на об’єкті, а саме: - виконавець робіт з досвідом роботи не менше ніж 3 роки; - майстер з досвідом роботи не менше ніж 3 роки (зазначений фахівець повинен бути майстром будівельних і монтажних робіт); - відповідальний за електричне господарство (енергетик) з досвідом роботи не менше ніж 3 роки; - інженер з охорони праці з досвідом роботи не менше ніж 3 роки. Для підтвердження інформації про наявність і кваліфікацію працівників Учасник повинен надати: - копії трудових книжок працівників або цивільно-правові угоди з працівниками, які будуть залучені до виконання договору. У разі залучення працівників за цивільно-правовими угодами необхідно надати підтверджуючі документи щодо кваліфікації такого фахівця, досвіду роботи, копії протоколів з перевірки знань на право виконання робіт підвищеної небезпеки, копію медичної довідки; - копію штатного розпису; - копію протоколу перевірки знань з робіт підвищеної небезпеки (законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі. Пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим). Учасником у наданій тендерній пропозиції завантажено: - Витяг зі штатного розпису. У наданому витязі зі штатного розпису відсутня посада майстер будівельних і монтажних робіт. Крім того у наданій довідці (інформація про наявність кваліфікаційних працівників, які мають необхідні знання та досвід) зазначено, що на підприємстві наявні два інженера з охорони праці, при цьому у витязі зі штатного розпису зазначено лише одна посада. Учаснику необхідно завантажити штатний розклад (або витяг зі штатного розкладу) який повинен відповідати умовам тендерної документації. - Наказ № 3-к від 16.01.2017 щодо сумісництва Первенеко В.Г. У зазначеному наказі відсутній підпис Первененко В.Г. щодо ознайомлення з наказом. Учаснику необхідно усунути зазначений недолік. - Наказ № 7 від 11.01.2019 щодо відповідального за електричне господарство. Зазначений наказ не завірений, а також відсутній підпис щодо ознайомлення з наказом Солопа В.О. Учаснику необхідно усунути зазначений недолік. - Протокол № 13 від 10.03.2020 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці не містить підпису голови комісії. Учаснику необхідно усунути зазначений недолік. - Протокол № 14 від 11.03.2020 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці не містить підпису члена комісії. Учаснику необхідно усунути зазначений недолік. Учасником не завантажено копію протоколу перевірки знань з робіт підвищеної небезпеки (законодавчих актів з охорони праці, безпеки праці в галузі. Пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим) по працівникам, а саме: Туманов А.М., Савущенко М.М., Бєляєв А.І., Агєєв Н.О., Анохін М.В., Бучинський Д.А., Вовкодав Є.О., Демидов В.О., Дікун О.В., Донець О.В., Єврасов С.О., Кирило С.В., Клочко М.В., Меценко С.В., Марінін А.М., Радченко С.В., Рулевський А.А., Солоп В.О., Стоянов А.А., Татьяненко А.І., Татарко І.А., Топчій С.І., Федоренко О.О., Швед О.О., Унгурян А.Ф., Циган І.В. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником не надано лист у довільній формі про підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Імпекс"
#22152101
2 923 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 09:16
ТОВ ВКФ ІМПЕКС ДУ4 .pdf зміни до договору
11 листопада 2020 09:15
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:53
ДУ3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:37
локальная 2-1-1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
ДУ3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
локальная 6-1-1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
локальная 2-1-2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
локальная 2-1-3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
ЗВВ_ЗКР_ДЦ.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
локальная 2-1-4.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
пояснювальна записка.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
Договірна ціна.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
ведомость ресурсов.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
Дефектний акт.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
локальная 7-1-1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 09:58
ТОВ ВКФ Імпекс ДУ2 дог129.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 10:56
ТОВ ВКФ Імпульс129 ДУ1.pdf зміни до договору
24 липня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 09:58
ТОВ ВКФ Імпекс 129 дод2.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 2-1-4.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
Пояснювальна записка.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 7-1-1.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 6-1-1.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 3-2-1.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 3-1-1.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 2-1-3.pdf укладений
24 липня 2020 09:56
локальний кошторис 2-1-2.pdf укладений
24 липня 2020 09:55
локальний кошторис 2-1-1.pdf укладений
24 липня 2020 09:55
Договірна ціна.pdf укладений
24 липня 2020 09:55
Дефектний акт.pdf укладений
24 липня 2020 09:55
ТОВ ВКФ Імпекс 129.pdf укладений
24 липня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт становить 120 календарних днів з дати реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт у відповідному органі.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.З Додаткової угоди № 1 від 24.07.2020 до Договору підряду № 129 від 24.07.2020, Сторони погодились змінити Додаток 2 «Календарний графік» до Договору підряду № 129 від 24.07.2020
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з заміною видів робіт на об'єкті «Реконструкція будівлі Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» за адресою село Михайлівка, вулиця Молодіжна, 46 Вільнянського району Запорізької області (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), що привело до зменшення вартості робіт, сторони погодились замінити наступний пункт Договору: 1.1. Пункт 3.1 викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) становить 2 922 999,04 гри. (два мільйони дев'ятсот двадцять дві тисячі дев'ятсот дев'яносто дев’ять гривень 04 копійки) у т.ч. ПДВ 487 166,51грн., нарахований за ставкою згідно Податкового Кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань. 1.2. Замінити Додаток №1 (Договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат) п.ХІІІ Договору у відповідності до п. 1.1. цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з заміною видів робіт на об'єкті «Реконструкція будівлі Михайлівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини» за адресою село Михайлівка, вулиця Молодіжна, 46 Вільнянського району Запорізької області (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), що привело до зменшення вартості робіт, сторони погодились замінити наступний пункт Договору: « 1.1. Пункт 3.1 викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) становить 2 922 999,04 гри. (два мільйони дев'ятсот двадцять дві тисячі дев'ятсот дев'яносто дев’ять гривень 04 копійки) у т.ч. ПДВ 487 166,51грн., нарахований за ставкою згідно Податкового Кодексу України на дату виникнення податкових зобов’язань. 1.2. Замінити Додаток №1 (Договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат) п.ХІІІ Договору у відповідності до п. 1.1. цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.4 п. 12.1 розділу XII Договору, Сторони, без збільшення суми Договору, погодились змінити пункт 5.1 Договору та викласти в наступній редакції: Початок робіт - 10.08.2020, але не раніше дня реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт у відповідному органі.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 922 950,64
UAH (в тому числі ПДВ 487 158,44 UAH)