Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичного призначення
Очікувана вартість
80 500,00 UAH
UA-2020-06-16-009093-c 1f48db3f975a4b4da822c0bd739b8e9d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздікова Марія Олександрівна

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Гвоздікова Марія Олександрівна
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом (UA-2020-04-08-001070-c та UA-2020-05-06-001019-c)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 13:07
Оскарження наміру укласти договір: 28 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом (UA-2020-04-08-001070-c та UA-2020-05-06-001019-c)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стіл-мийка медичний (2 мийки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 15935 — Лабораторна мийна система
3 шт
Стіл-мийка медичний (1 мийка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 15935 — Лабораторна мийна система

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити за поставлений товар не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 червня 2020 23:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 23:26
запрошення.jpg
16 червня 2020 23:26
протокол 202_2.jpg
16 червня 2020 23:26
протокол 202_1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Укроргсинтез"
#31607028
Переможець 77 508,60
UAH з ПДВ
17 червня 2020 13:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 13:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Укроргсинтез"
#31607028
77 508,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 10:00
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір мийки 2.pdf зміни до договору
28 липня 2020 09:56
протокол 242.pdf зміни до договору
28 липня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 09:27
Договір 124 підписано укладений
30 червня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з зазначенням інформації, передбаченої ч. 6 ст. 40 Закону
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 242
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML