Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Планшет)
Очікувана вартість
266 208,00 UAH
UA-2020-06-16-006762-c beca47ccbdb54c33adbece6091cea498
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валентинович Ткаченко

+380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145240
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко
+380485131474
osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 11:43
Очікувана вартість: 266 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 662,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +380485131474.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Планшет.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Планшет - 27 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 266 208,00 грн. (двісті шістдесят шість тисяч двісті вісім грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 662,08 грн. (дві тисячі шістсот шістдесят дві грн. 08 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, вул. Миру, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:35
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Планшет).doc
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_5.doc
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_4.docx
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_3.docx
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_2.doc
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_1.doc
16 червня 2020 15:35
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
16 червня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:35
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Планшет).doc
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_5.doc
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_4.docx
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_3.docx
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_2.doc
16 червня 2020 15:35
ТД_ДОДАТОК_1.doc
16 червня 2020 15:35
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 17 червня 2020 21:36
Дата відповіді: 18 червня 2020 11:31
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження, монтаж товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 247 050,00
UAH з ПДВ
247 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 257 483,07
UAH з ПДВ
249 494,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 259 987,32
UAH з ПДВ
250 072,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ТІ ТЕХНІКА" 263 250,00
UAH з ПДВ
250 332,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 265 624,92
UAH з ПДВ
265 624,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 17:04
Електронний підпис
01 липня 2020 17:04
Кваліфікація.zip
01 липня 2020 16:00
Електронний підпис
01 липня 2020 15:59
Проект договру.pdf
01 липня 2020 15:59
Технічні вимоги.zip
01 липня 2020 15:59
Кваліфікація.zip
01 липня 2020 15:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 17:32
довідка несудимість.pdf
17 липня 2020 11:23
довідка несудимість.pdf
17 липня 2020 11:23
Довідка ДФС.pdf
01 липня 2020 17:31
Електронний підпис
01 липня 2020 17:25
технічна частина.rar

Публічні документи

01 липня 2020 17:13
Електронний підпис
01 липня 2020 16:56
2. Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:15
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2020 08:36
Електронний підпис
01 липня 2020 08:35
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "АЙ ТІ ТЕХНІКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 247 050,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:46
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 249 494,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
249 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 09:05
Изображение14_645.jpg зміни до договору
23 липня 2020 16:07
Изображение14_646.jpg зміни до договору
23 липня 2020 16:07
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
23 липня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 12:28
Изображение14_639.jpg укладений
23 липня 2020 12:27
Изображение14_636.jpg укладений
23 липня 2020 12:27
Изображение14_641.jpg укладений
23 липня 2020 12:27
Изображение14_637.jpg укладений
23 липня 2020 12:27
Изображение14_635.jpg укладений
23 липня 2020 12:27
Изображение14_638.jpg укладений
23 липня 2020 12:27
Изображение14_640.jpg укладений
23 липня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю 1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801. 5. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2020-06-16-006762-c. 6. Дата укладення договору про закупівлю: «23» липня 2020 року. 7. Номер договору про закупівлю: 10. 8. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ФОП "Гусарук Олег Віталійович". 9. Ідентифікаційний код замовник в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 2969913153. 10. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Кучеренка, будинок 7, квартира 140, тел. +380532642042, +380684745789, +380509760085, +380971674023. 11. Дата внесення змін до договору про закупівлю: «23» липня 2020 року. 12. Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. 13. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з погодженням ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 493,77
UAH