Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко питне коров"яче пастерізоване жирністю не меньше 2,5%, молоко коров"яче ультра пастерізоване жирністю не меньше 2,5 %)
Очікувана вартість
131 300,00 UAH
UA-2020-06-16-005944-c e628467205a6440d84e5f0e4df0a699b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Іванцова

+380677193295
+380995267239
cakecorp56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995189
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. 20-річчя Перемоги, буд. 34
Контактна особа: Галина Іванцова
+380677193295,+380995267239
cakecorp56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 08:00
Очікувана вартість: 131 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 656,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


поставка товару буде здійснюваться після зняття карантинних обмежень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Молоко жирністю не менше 2,5% пастеризоване .
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1500 кілограми
Молоко жирністю не менше 2,5% ультра пастеризоване.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно видаткової накладної, але не пізніше 30 календарних днів з дня отримання товару. Оплата товару виконується згідно ст. 49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3-х банківських днів з дня отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Ціна на товар не може бути безпідставно змінена протягом строку дії договору, більше ніж на 10 %, не частіше ніж один раз на 90 днів, з моменту укладання договору. У разі зміни ціни на товар Постачальник надає відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні, надані компетентними державними органами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 14:56
додаток 1 технічні вимоги.docx
16 червня 2020 14:56
проект договору молоко.doc
16 червня 2020 14:56
ПРОТОКОЛ УО 5.pdf
16 червня 2020 14:56
Оголошенн молоко спрощена.doc
16 червня 2020 14:56
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 130 950,00
UAH з ПДВ
130 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 01:43
Електронний підпис
25 червня 2020 01:41
ВІДГУК_ДСБД.pdf
25 червня 2020 01:41
ВІДГУК_5САНАТОРІЙ.pdf
24 червня 2020 21:43
ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ.PDF
24 червня 2020 21:00
проект договору.doc
24 червня 2020 21:00
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.PDF
24 червня 2020 21:00
СТ.17.PDF
24 червня 2020 21:00
ЛИСТ-ЗГОДА.PDF
24 червня 2020 21:00
4ОПП.PDF
24 червня 2020 21:00
ДОВІДКА ЄДРПОУ.PDF
24 червня 2020 21:00
КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.PDF
24 червня 2020 21:00
КОПІЯ ВИТЯГУ ЄДР.PDF
24 червня 2020 21:00
КОПІЯ ВИПИСКИ ЄДР.PDF
24 червня 2020 21:00
ДОВІРЕНІСТЬ.PDF
24 червня 2020 21:00
КОПІЯ СТАТУТУ.PDF
24 червня 2020 21:00
АКТ АУДИТУ - НАССР.PDF
24 червня 2020 21:00
ISO 22000.PDF
24 червня 2020 21:00
ISO 9001.PDF
24 червня 2020 18:01
КОПІЇ ТРУДОВИХ.pdf
24 червня 2020 17:48
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2019.PDF
24 червня 2020 17:48
ДОГОВІР ОРЕНДИ 2015.pdf
24 червня 2020 17:48
ДОВІДКА - ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
24 червня 2020 16:27
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
Переможець 130 950,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 21:13

Документи

25 червня 2020 21:13
Електронний підпис
25 червня 2020 21:04
ПРОТОКОЛ УО 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 21:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
130 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2020 21:13
Електронний підпис
25 червня 2020 21:04
ПРОТОКОЛ УО 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:49
# 57.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:41
# 57.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 13:33
Допугода 57 Оптитрейд молок.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 10:50
дод уг 57.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 12:52
протокол уо 11.pdf зміни до договору
10 липня 2020 12:48
дог 57.pdf укладений
08 липня 2020 11:15
допугода 1 #57.pdf зміни до договору
08 липня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:21
д 57.pdf укладений
03 липня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. уточнена специфікація
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменьшити суму договору на 62400,00 грн. в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 57/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 21289.50грн.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 57/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 31200,00
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 57/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 31200,00 (уточнення)
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 57/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 060,50
UAH (в тому числі ПДВ 2 676,75 UAH)