Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запаска до комплекту Євро Моп (економік) POLIPLAST, запаска до комплекту SALSA MOP YORK, совок для прибирання з гумовою стрічкою довга ручка ZAMBAK PLASTIK, віник сорго люкс вищий гатунок Євро ТЕРЕМОК
Очікувана вартість
2 197,25 UAH
UA-2020-06-16-004568-b be83728f0c4c4b1c8502e0eb42b24240
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гершанович-Попкова Неля Станіславівна

380577252977 shev_adm@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37459172
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Науки, 17-А
Контактна особа: Гершанович-Попкова Неля Станіславівна
380577252977
shev_adm@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
запаска до комплекту Євро Моп (економік) POLIPLAST, запаска до комплекту SALSA MOP YORK, совок для прибирання з гумовою стрічкою довга ручка ZAMBAK PLASTIK, віник сорго люкс вищий гатунок Євро ТЕРЕМОК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, Харків, вул. Клочківська, буд. 119-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник перераховує на поточний рахунок Продавця грошові кошти в сумі, зазначеній у видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати, вказаної в накладній при отриманні Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 червня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДМЕН"
#32031768
Переможець 2 197,25
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:49

Документи

16 червня 2020 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 16:56
Договір.pdf укладений
16 червня 2020 16:54