Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 113а у с. Семенівка Бердичівського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
3 563 518,80 UAH
UA-2020-06-16-004307-c 8b40299579c6493c96fda56f1ab07556
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:17
Очікувана вартість: 3 563 518,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 818,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17817 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 113а у с. Семенівка Бердичівського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13372, Україна, Житомирська область, с.Семенівка Бердичівського району, вул. Каштанова,113а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 13:17
Додаток № 2 до тедерної документації.pdf
16 червня 2020 13:17
Додаток № 7 до тендерної документації.rar
16 червня 2020 13:17
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" 3 563 138,40
UAH з ПДВ
3 563 138,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД" 3 563 367,40
UAH з ПДВ
3 563 367,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 17:44
Електронний підпис
17 липня 2020 17:44
НАЗК ТПК.7z
17 липня 2020 17:44
Довідка.pdf.p7s
17 липня 2020 17:44
Довідка.pdf
17 липня 2020 17:32
Електронний підпис
17 липня 2020 17:32
Dovidka_20196385030070335419.pdf.p7s
17 липня 2020 17:32
Dovidka_20196385030070335419.pdf
17 липня 2020 17:31
Лист Семенивка2.pdf
17 липня 2020 17:31
Лист Семенивка1.pdf
09 липня 2020 16:22
Електронний підпис
09 липня 2020 16:22
ОСВ.pdf
09 липня 2020 16:22
Лист Семенивка.pdf
02 липня 2020 16:47
Електронний підпис
02 липня 2020 16:46
35 Протокол ДЦ.PDF
02 липня 2020 16:46
34 Календарний графік.pdf
02 липня 2020 16:46
33 Договірна ціна.pdf
02 липня 2020 16:46
32 Проект договору.PDF
02 липня 2020 16:46
2 из АВК - 3563.imd
02 липня 2020 16:46
2_I.bdcu
02 липня 2020 16:46
31 Розрахунок ЗП.pdf
02 липня 2020 16:46
31 ДЦ.pdf
02 липня 2020 16:46
31 Т2.pdf
02 липня 2020 16:46
31 Порівняльні табл..pdf
02 липня 2020 16:46
31 Кошторис ЛК ВР.PDF
02 липня 2020 16:46
31 Кошторис ПЗ ЛК.PDF
02 липня 2020 16:46
30 оборотно-сальдова.pdf
02 липня 2020 16:46
29 Розрахунок ЗВВ.PDF
02 липня 2020 16:46
27 inquiry_print(семенівка).pdf
02 липня 2020 16:46
27 G0620-8797-GL_tender.pdf
02 липня 2020 16:46
27 Лицензия с ЭЦП.pdf
02 липня 2020 16:46
26 Технічне завдання.PDF
02 липня 2020 16:45
26 Лист погодження ТЗ.PDF
02 липня 2020 16:45
25 Лист борги.pdf
02 липня 2020 16:45
22 Лист гарантія 10 р..PDF
02 липня 2020 16:45
20 Виписка ТПК 03 02 2020.pdf
02 липня 2020 16:45
19 паспорт.pdf
02 липня 2020 16:45
17 ПДВ Витяг.PDF
02 липня 2020 16:45
16 Ліцензії дозволи.pdf
02 липня 2020 16:45
13Форма субпідряд.PDF
02 липня 2020 16:45
13 Лист субпідряд 20.PDF
02 липня 2020 16:45
11 Наказ Сушицький.pdf
02 липня 2020 16:45
10 Довідка ст.17.PDF
02 липня 2020 16:45
8 Фінансовий звіт.PDF
02 липня 2020 16:45
8 Баланс 2019.pdf
02 липня 2020 16:45
7 Лист відгук.pdf
02 липня 2020 16:45
7 Довідка про досвід.pdf
02 липня 2020 16:45
4 Довідка ІТР.PDF
02 липня 2020 16:45
3 Довідка МТБ.pdf
02 липня 2020 16:45
1 Реєстр.PDF

Публічні документи

02 липня 2020 11:03
Електронний підпис
02 липня 2020 10:42
18.imd
02 липня 2020 10:41
Відомості з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"

ТОВ "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 3 563 138,40
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

1. У Довідці Форма 1 «Відомість про обладнення, матеріально-технічну базі та технології, які необхідні для виконання робіт» , перелік механізмів не відповідає, зазначеним у підсумковій відомості ресурсів. 2. Не додані Не додані усі технічні паспорти або інші реєстраційні документи , що не відповідає формі 1 Додатку 6 Тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
3 563 138,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:32
Додоткова угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 11:37
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
23 липня 2020 11:35
Договір № 53-20.pdf укладений
23 липня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди у тексті договору №53-20 від 22.07.2020 дату "31.12.2020" замінити датою "31.12.2021", Додаток 2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 563 138,40
UAH (в тому числі ПДВ 593 856,40 UAH)