Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення корпоративної друкованої продукції
Очікувана вартість
1 061 331,00 UAH
UA-2020-06-16-002220-b ● efd807292b164716977fad64b2d7e300
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Контактна особа: |
Мотін Олександр +380487759504 aleksandr.motin@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2020 15:04 |
Очікувана вартість: | 1 061 331,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
за кодом ДК 021:2015 79820000-8, Послуги пов’язані з друком (Виготовлення корпоративної друкованої продукції) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21Закону) Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Виготовлення корпоративної друкованої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг за Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг (за формою відповідно до Додатку №2) та оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 16:25 |
Тендерна документація зі змінам 30.06.20.docx | |
30 червня 2020 16:25 |
Перелік змін 30.06.20.docx | |
24 червня 2020 17:10 |
Тендерна документація зі змінам 24.06.docx | |
24 червня 2020 17:10 |
Перелік змін 24.06.20.docx | |
23 червня 2020 17:21 |
Тендерна документація зі змінам 22.06.docx | |
23 червня 2020 17:21 |
Перелік змін 22.06.20.docx | |
16 червня 2020 13:02 |
Тендерна документація (2).docx |
30 червня 2020 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 червня 2020 16:25 |
Тендерна документація зі змінам 30.06.20.docx
|
|||||||||
30 червня 2020 16:25 |
Перелік змін 30.06.20.docx
|
|||||||||
24 червня 2020 17:10 |
Тендерна документація зі змінам 24.06.docx
|
|||||||||
24 червня 2020 17:10 |
Перелік змін 24.06.20.docx
|
|||||||||
23 червня 2020 17:21 |
Тендерна документація зі змінам 22.06.docx
|
|||||||||
23 червня 2020 17:21 |
Перелік змін 22.06.20.docx
|
|||||||||
16 червня 2020 13:02 |
Тендерна документація (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Планінг
Дата подання: 18 червня 2020 11:03
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:03
Яка обклвдинка планінгу? Щільність (у разі якщо паперова)?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Макет
Дата подання: 18 червня 2020 11:06
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:04
Макет для кожної з позицій однаковій? Чи скільки точок доставки - стільки і макетів товару? (наприклад, якщо пакетів по 500шт на 2 міста, то макетів 2...)
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Технічними умовами передбачено використання одного типу макету для кожного найменування товарів. Макетування виконується Виконавцем з обов’язковим погодженням макету з Замовником. Макет для кожного найменування товару має бути однаковим для кожного Отримувача товарів.
Технічними умовами передбачено використання одного типу макету для кожного найменування товарів. Макетування виконується Виконавцем з обов’язковим погодженням макету з Замовником. Макет для кожного найменування товару має бути однаковим для кожного Отримувача товарів.
Тех питання
Дата подання: 19 червня 2020 14:35
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:54
Доброго дня
П.1 – шкірзамінник синій і червоний з’єднується на 1 щоденнику, чи пів тиражу синього пів – червоного?
- картон сендвіч- це картон з поролоном?
- нанесення логотипу(тиснення) сліпе чи фольгою?
П.2 – на недатованому щоденнику А5, обкладинки пів тиражу зі шкірзамінника та пів тиражу з палітурного матеріалу флекс, чи інший варіант?
- перфоровані аркуші щоденника, мається на увазі кутики блоку, чи листи блоку?
- у недатованому щоденнику картон з поролоном чи без?
П.3 – блокнот А4 блок задрукований чи чисті листи?
П.4 – блокнот А5, нанесення логотипу, друк з логотипом чи тиснення?
П.5 – конверт з друком чи без?
П.10 – календар перекидний- на вигляд як квартальний?
-блоки друкуються скількома кольорами?
-який папір на блоки?
П.12 – кольоровість блоку датованого планінгу?
- обкладинка планінга з паперу задрукована, чи з палітурного матеріалу?
П.13 – скільки листів блоку щотижневика?
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
- щодо п. 1.: згідно з технічною специфікацією, 50% тиражу виконується з обкладинкою синього кольору, а 50% тиражу -виконується з обкладинкою червоного кольору; картон «сендвіч»;
- картон з поролоном; тип нанесення логотипу – не регламентовано Замовником, на вибір Виконавця;
- щодо п. 2.: у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 3 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 4 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 5.: конверт поштовий білий з логотипом ДП «АМПУ»;
- щодо п. 10. календар із трьох відривних блоків. Блоки з’єднані пружинами білого кольору. У складеному стані розмір календаря формату А4. У розгорнутому стані 297 мм х 710 мм. Щільність паперу блоків та друк блоків – не регламентовано Замовником, на вибір Виконавця.;
- щодо п. 12 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 13 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
- щодо п. 1.: згідно з технічною специфікацією, 50% тиражу виконується з обкладинкою синього кольору, а 50% тиражу -виконується з обкладинкою червоного кольору; картон «сендвіч»;
- картон з поролоном; тип нанесення логотипу – не регламентовано Замовником, на вибір Виконавця;
- щодо п. 2.: у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 3 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 4 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 5.: конверт поштовий білий з логотипом ДП «АМПУ»;
- щодо п. 10. календар із трьох відривних блоків. Блоки з’єднані пружинами білого кольору. У складеному стані розмір календаря формату А4. У розгорнутому стані 297 мм х 710 мм. Щільність паперу блоків та друк блоків – не регламентовано Замовником, на вибір Виконавця.;
- щодо п. 12 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 13 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 червня 2020 16:30
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:55
Доброго дня!
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 день, мається на увазі календарні чи робочі дні?
Відповідь: «Дякуємо за запитання.
Відповідно до п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ), строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
При цьому строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (ч.1 ст. 252 ЦКУ).
Згідно з ч.1 ст.253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Враховуючи вищевказане, строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 день, зазначений у тендерній документації, мається на увазі календарні дні.»
Відповідно до п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ), строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
При цьому строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (ч.1 ст. 252 ЦКУ).
Згідно з ч.1 ст.253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Враховуючи вищевказане, строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 день, зазначений у тендерній документації, мається на увазі календарні дні.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ" |
661 045,00
UAH
|
607 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
798 884,76
UAH
|
612 478,32
UAH
|
Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН" |
829 900,00
UAH
|
749 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Альфа Групп-Украина" |
909 000,00
UAH
|
750 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
987 240,00
UAH
|
936 530,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП" |
1 049 648,00
UAH
|
938 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ" #33592354 |
Відхилено |
607 000,00
UAH
|
16 липня 2020 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:50
|
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" #37356541 |
Відхилено |
612 478,32
UAH
|
20 липня 2020 15:42
|
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН" #30588298 |
Відхилено |
749 000,00
UAH
|
20 липня 2020 15:45
|
|
ТОВ "Альфа Групп-Украина" #35106851 |
Відхилено |
750 000,00
UAH
|
20 липня 2020 15:47
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
936 530,00
UAH
|
20 липня 2020 15:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП" #38543921 |
Відхилено |
938 000,00
UAH
|
20 липня 2020 15:52
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 липня 2020 15:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі