Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення корпоративної друкованої продукції
Очікувана вартість
1 061 331,00 UAH
UA-2020-06-16-002220-b efd807292b164716977fad64b2d7e300
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотін Олександр

+380487759504 aleksandr.motin@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Мотін Олександр
+380487759504
aleksandr.motin@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 15:04
Очікувана вартість: 1 061 331,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


за кодом ДК 021:2015 79820000-8, Послуги пов’язані з друком (Виготовлення корпоративної друкованої продукції) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21Закону) Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Виготовлення корпоративної друкованої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг за Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг (за формою відповідно до Додатку №2) та оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:25
Тендерна документація зі змінам 30.06.20.docx
30 червня 2020 16:25
Перелік змін 30.06.20.docx
24 червня 2020 17:10
Тендерна документація зі змінам 24.06.docx
24 червня 2020 17:10
Перелік змін 24.06.20.docx
23 червня 2020 17:21
Тендерна документація зі змінам 22.06.docx
23 червня 2020 17:21
Перелік змін 22.06.20.docx
16 червня 2020 13:02
Тендерна документація (2).docx
30 червня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:25
Тендерна документація зі змінам 30.06.20.docx
30 червня 2020 16:25
Перелік змін 30.06.20.docx
24 червня 2020 17:10
Тендерна документація зі змінам 24.06.docx
24 червня 2020 17:10
Перелік змін 24.06.20.docx
23 червня 2020 17:21
Тендерна документація зі змінам 22.06.docx
23 червня 2020 17:21
Перелік змін 22.06.20.docx
16 червня 2020 13:02
Тендерна документація (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Планінг
Дата подання: 18 червня 2020 11:03
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:03
Яка обклвдинка планінгу? Щільність (у разі якщо паперова)?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Макет
Дата подання: 18 червня 2020 11:06
Дата відповіді: 23 червня 2020 09:04
Макет для кожної з позицій однаковій? Чи скільки точок доставки - стільки і макетів товару? (наприклад, якщо пакетів по 500шт на 2 міста, то макетів 2...)
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Технічними умовами передбачено використання одного типу макету для кожного найменування товарів. Макетування виконується Виконавцем з обов’язковим погодженням макету з Замовником. Макет для кожного найменування товару має бути однаковим для кожного Отримувача товарів.
Тех питання
Дата подання: 19 червня 2020 14:35
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:54
Доброго дня П.1 – шкірзамінник синій і червоний з’єднується на 1 щоденнику, чи пів тиражу синього пів – червоного? - картон сендвіч- це картон з поролоном? - нанесення логотипу(тиснення) сліпе чи фольгою? П.2 – на недатованому щоденнику А5, обкладинки пів тиражу зі шкірзамінника та пів тиражу з палітурного матеріалу флекс, чи інший варіант? - перфоровані аркуші щоденника, мається на увазі кутики блоку, чи листи блоку? - у недатованому щоденнику картон з поролоном чи без? П.3 – блокнот А4 блок задрукований чи чисті листи? П.4 – блокнот А5, нанесення логотипу, друк з логотипом чи тиснення? П.5 – конверт з друком чи без? П.10 – календар перекидний- на вигляд як квартальний? -блоки друкуються скількома кольорами? -який папір на блоки? П.12 – кольоровість блоку датованого планінгу? - обкладинка планінга з паперу задрукована, чи з палітурного матеріалу? П.13 – скільки листів блоку щотижневика? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
- щодо п. 1.: згідно з технічною специфікацією, 50% тиражу виконується з обкладинкою синього кольору, а 50% тиражу -виконується з обкладинкою червоного кольору; картон «сендвіч»;
- картон з поролоном; тип нанесення логотипу – не регламентовано Замовником, на вибір Виконавця;
- щодо п. 2.: у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 3 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 4 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 5.: конверт поштовий білий з логотипом ДП «АМПУ»;
- щодо п. 10. календар із трьох відривних блоків. Блоки з’єднані пружинами білого кольору. У складеному стані розмір календаря формату А4. У розгорнутому стані 297 мм х 710 мм. Щільність паперу блоків та друк блоків – не регламентовано Замовником, на вибір Виконавця.;
- щодо п. 12 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни;
- щодо п. 13 у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 червня 2020 16:30
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:55
Доброго дня! Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 день, мається на увазі календарні чи робочі дні?
Відповідь: «Дякуємо за запитання.
Відповідно до п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ), строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
При цьому строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (ч.1 ст. 252 ЦКУ).
Згідно з ч.1 ст.253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Враховуючи вищевказане, строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 день, зазначений у тендерній документації, мається на увазі календарні дні.»
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ" 661 045,00
UAH
607 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 798 884,76
UAH
612 478,32
UAH
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН" 829 900,00
UAH
749 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Альфа Групп-Украина" 909 000,00
UAH
750 000,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 987 240,00
UAH
936 530,00
UAH
Документи
ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП" 1 049 648,00
UAH
938 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 13:56
Електронний підпис
15 липня 2020 13:56
Електронний підпис
15 липня 2020 13:55
Електронний підпис
08 липня 2020 10:56
Електронний підпис
08 липня 2020 10:56
Електронний підпис
08 липня 2020 10:56
Електронний підпис
08 липня 2020 10:47
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 10:46
Ліцензія банку.PDF
08 липня 2020 10:46
20526_DKBO_Гарантія.pdf.p7s
08 липня 2020 10:46
20526_DKBO_Гарантія.pdf
08 липня 2020 10:46
Відгук.pdf
08 липня 2020 10:46
Відгук.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:24
Електронний підпис
03 липня 2020 17:24
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
03 липня 2020 17:24
Dovirenist_Savchenko.zip
03 липня 2020 17:24
Dovidka pro nazvu.zip
03 липня 2020 17:24
Bankivska Licenzia.zip
03 липня 2020 17:24
Статут.pdf
03 липня 2020 17:24
Погодження договору.pdf
03 липня 2020 17:24
Лист-відгук.pdf
03 липня 2020 17:24
Лист про еквівалент.pdf
03 липня 2020 17:24
Довідка.pdf
03 липня 2020 17:24
Довідка про досвід.pdf
03 липня 2020 17:24
202809_ГР_1810_30 000.ZIP

Публічні документи

07 липня 2020 21:27
8.1 довідка.pdf
07 липня 2020 21:27
6.1 Vidomosti.pdf
07 липня 2020 21:27
4.1 Prikaz_Reshenyia.pdf
07 липня 2020 21:27
3.1 TechVimogi.pdf
07 липня 2020 21:27
2.1 blank_st.17.pdf
07 липня 2020 21:27
AnalogDogovor.zip

Публічні документи

07 липня 2020 16:44
Електронний підпис
07 липня 2020 16:38
Нет сертифікації.pdf
07 липня 2020 16:38
Наказ та протокол.pdf
07 липня 2020 16:38
Листи відгуки.pdf
07 липня 2020 16:38
Захист довкілля.pdf
07 липня 2020 16:38
Висновок СЕС.pdf
07 липня 2020 16:38
Висновок СЕС.pdf.p7s.p7s
07 липня 2020 16:38
Захист довкілля.pdf.p7s.p7s
07 липня 2020 16:38
Підписаний_Лицензия_.pdf
07 липня 2020 16:38
Листи відгуки.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

08 липня 2020 09:21
Електронний підпис
08 липня 2020 09:21
Пропозиція.pdf
08 липня 2020 09:21
платник ПДВ.pdf
08 липня 2020 09:21
Захист середовища.pdf
08 липня 2020 09:21
Відповідність ст.17.zip
08 липня 2020 09:21
Витяг ПДВ 30.06.2020р..pdf
08 липня 2020 09:21
Витяг ЄДР від 01.07.2020р..pdf
08 липня 2020 09:21
Банківська гарантія.zip
08 липня 2020 09:21
Баланс за 1кв.2020.zip

Публічні документи

08 липня 2020 10:23
Електронний підпис
08 липня 2020 10:19
АКТ АМПУ 2018.jpg.p7s
08 липня 2020 10:19
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
08 липня 2020 10:19
Dovirenist_Savchenko.zip
08 липня 2020 10:19
Dovidka pro nazvu.zip
08 липня 2020 10:19
Bankivska Licenzia.zip
08 липня 2020 10:19
204037_ГР_1789_30000.zip
08 липня 2020 10:19
Статистика 002.jpg.p7s
08 липня 2020 10:19
Статистика 001.jpg.p7s
08 липня 2020 10:19
Виписка 2018.pdf.p7s
08 липня 2020 10:19
Лист-Сертифікат.pdf.p7s
08 липня 2020 10:19
Форма пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН"

ТОВ "Альфа Групп-Украина"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ"
#33592354
Відхилено 607 000,00
UAH
16 липня 2020 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:50
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
#37356541
Відхилено 612 478,32
UAH
20 липня 2020 15:42
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН"
#30588298
Відхилено 749 000,00
UAH
20 липня 2020 15:45
ТОВ "Альфа Групп-Украина"
#35106851
Відхилено 750 000,00
UAH
20 липня 2020 15:47
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 936 530,00
UAH
20 липня 2020 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП"
#38543921
Відхилено 938 000,00
UAH
20 липня 2020 15:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМА-ПРИНТ» у складі тендерної пропозиції надало Довідку про виконання аналогічного договору на виготовлення друкованої продукції, що є предметом закупівлі із зазначенням трьох контрагентів: - ТОВ «Торговий дім Алком», код ЄДРПОУ 32914230; - ТОВ «Ведерстад», код ЄДРПОУ 34307795; - ТОВ «ЕВІТАС», код ЄДРПОУ 37657870; та Рекомендаційний лист від ТОВ Видавництво «Логос» від 07.07.2020 № 87. Однак, ТОВ Видавництво «Логос» не зазначено у Довідці про виконання аналогічного договору на виготовлення друкованої продукції, що не відповідає вимогам Тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації та Додатоку 2 до Тендерної документації, а саме: Позитивний(-і) лист-відгук(-и) від контрагента(-ів), зазначеного(-их) у довідці, у довільній формі, зміст якого(-х) підтверджує(-ють) належне виконання аналогічного (-х) за предметом закупівлі договору (-ів) та/або акт(-ів) на надання послуг за аналогічним за предметом закупівлі договором. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надання Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕМА-ПРИНТ» позитивного (-і) лист-відгук(-и) від контрагента(-ів), зазначеного(-их) у довідці (ТОВ «Торговий дім Алком», код ЄДРПОУ 32914230, ТОВ «Ведерстад», код ЄДРПОУ 34307795, ТОВ «ЕВІТАС», код ЄДРПОУ 37657870) у довільній формі, зміст якого(-х) підтверджує (-ють) належне виконання аналогічного (-х) за предметом закупівлі договору (-ів) та/або акт(-ів) на надання послуг за аналогічним за предметом закупівлі договором або зазначити в довідці про виконання аналогічного договору на виготовлення друкованої продукції інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування та місцезнаходження контрагента з зазначенням ідентифікаційного коду (ТОВ Видавництво «Логос»), - предмету договору, - контактної (-их) особи(-іб) контрагента (ТОВ Видавництво «Логос»), (з контактними відомостями). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Дата відміни
20 липня 2020 15:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі