Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 – 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Розробка програмного модуля (ПМ) «Карта благоустрою міста Маріуполя», у складі існуючої геоінформаційної системи міста Маріуполя)
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-06-16-001203-c 73a1fb346aec4581981af1e2e674cdcb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бичкова

+380675681214 bychkovaekateryna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Катерина Бичкова
+380675681214
bychkovaekateryna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 09:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 09:56
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


кошти міського бюджету - 196 000,00 грн. з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка програмного модуля (ПМ) «Карта благоустрою міста Маріуполя», у складі існуючої геоінформаційної системи міста Маріуполя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території м. Маріуполь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом _10_ банківських днів з дати підписання Акту здавання - приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, а у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом _30_ банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 09:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черін А.Г. 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 09:13
Електронний підпис
24 червня 2020 18:00
Проект договору.pdf
24 червня 2020 18:00
Комерційна пропозиція.pdf
24 червня 2020 18:00
Калькуляція.pdf
24 червня 2020 18:00
Довідка працівники.pdf
24 червня 2020 18:00
Диплом Черін Магістр.pdf
24 червня 2020 18:00
Диплом ктн Черін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черін А.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черін А.Г.
#3107111692
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черін А.Г.
#3107111692
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:25
Додаткова угода № 1 від 24.12.2020 до дог. МК2022-258.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 13:42
Договір № МК2022-258 від 13.07.2020р..pdf укладений
13 липня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: МК2022/258
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH