Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Улаштування шумозахисних екранів на автомобільній дорозі М-05 Київ - Одеса на ділянці км 20 + 809 - км 21 + 179 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 709 039,00 UAH
UA-2020-06-16-001084-b 29e31bd332c1469e93edfc337359b60e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 15:14
Очікувана вартість: 7 709 039,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 545,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38545.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1480 м.кв.
ГБН Г.1-218-182:2011 Улаштування шумозахисних екранів на автомобільній дорозі М-05 Київ - Одеса на ділянці км 20 + 809 - км 21 + 179 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ" 7 092 315,00
UAH з ПДВ
7 092 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 7 600 000,00
UAH з ПДВ
7 561 454,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТІКОМ ГРУП" 7 670 000,00
UAH з ПДВ
7 592 909,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 7 703 594,00
UAH з ПДВ
7 703 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 15:50
Працівники.pdf
01 липня 2020 15:50
Договорная цена-ДЦ-112.zip
01 липня 2020 15:50
Тенд.Докум..pdf
01 липня 2020 15:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 липня 2020 15:50
Фін.Отчет.pdf
01 липня 2020 15:50
ТехПаспорт.pdf
01 липня 2020 15:50
Технічне Завдання.pdf
01 липня 2020 15:50
Проект Договору.pdf
01 липня 2020 15:50
Паспорт.pdf
01 липня 2020 15:50
Ліцензія.pdf
01 липня 2020 15:50
Копрессор.pdf
01 липня 2020 15:50
Договорная цена-ДЦ-112.zip
01 липня 2020 15:50
Вытяг Налоговый.pdf
01 липня 2020 15:50
12 Виписка.pdf
01 липня 2020 15:50
7 Наказ директор.pdf
01 липня 2020 15:50
6 Протокол зборів.pdf
01 липня 2020 15:50
4 Статут.pdf
01 липня 2020 15:50
1.3.4 відгук.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 15:53
Електронний підпис
31 липня 2020 15:53
зміни 378072.7z
23 липня 2020 17:05
Електронний підпис
23 липня 2020 17:03
378072.7z
22 липня 2020 18:44
Електронний підпис
22 липня 2020 18:42
Документи переможця.7z
15 липня 2020 12:24
Електронний підпис
10 липня 2020 17:45
Електронний підпис
10 липня 2020 17:44
Відгук Б-А-10. 26.06.2020.pdf
10 липня 2020 17:43
Відгук Б-А-2. 01.07.2020.pdf
01 липня 2020 15:52
Електронний підпис
01 липня 2020 15:51
1.3.3. № Б-А-2.pdf
01 липня 2020 15:51
1.3.2. № Б-А-10.pdf
01 липня 2020 15:51
1.2.3. Водії.pdf
01 липня 2020 15:51
1.2.2. Машиністи.pdf
01 липня 2020 15:51
1.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 20:02
Електронний підпис
30 червня 2020 19:55
Електронний підпис
30 червня 2020 19:54
Електронний підпис
30 червня 2020 19:52
Електронний підпис
30 червня 2020 19:50
Електронний підпис
30 червня 2020 19:46
Електронний підпис
30 червня 2020 19:38
Наказ Кобзар_ Пет_ Сосн.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова титул.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова Сосновський _2_.jpg
30 червня 2020 19:38
лист згода ІБРС.jpg
30 червня 2020 19:38
Протокол2.jpg
30 червня 2020 19:38
протокол техн.jpg
30 червня 2020 19:38
Диплом Ляшук.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова Сосновський.jpg
30 червня 2020 19:38
Лист згода база.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова Ляшук.jpg
30 червня 2020 19:38
КБ-2в грудень 17 р..pdf
30 червня 2020 19:38
2Довідка анал договори.jpg
30 червня 2020 19:38
1Довiдка про орган.pdf
30 червня 2020 19:38
5Довідка працівники.jpg
30 червня 2020 19:38
Дог оренда складу2.jpg
30 червня 2020 19:38
doverennost-2.jpg
30 червня 2020 19:38
КБ2в грудень 2018.pdf
30 червня 2020 19:38
трудова виконроб 2.jpg
30 червня 2020 19:38
накл гідрообертач.jpg
30 червня 2020 19:38
диплом виконроб.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова петренко М.2.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова Петренко М.jpg
30 червня 2020 19:38
doverennost-1.jpg
30 червня 2020 19:38
Наказ Петренко О 001.jpg
30 червня 2020 19:38
наказ дир 001.jpg
30 червня 2020 19:38
Наказ 4 роб 001.jpg
30 червня 2020 19:38
Статут.zip
30 червня 2020 19:38
Додаткова угода Рост.pdf
30 червня 2020 19:38
Дог техн 1.jpg
30 червня 2020 19:38
накл шнек.jpg
30 червня 2020 19:38
КБ-2в жовтень 18 р..pdf
30 червня 2020 19:38
Довідка Приват.pdf
30 червня 2020 19:38
ду3 кал граф рост.jpg
30 червня 2020 19:38
КБ2в серп 18.pdf
30 червня 2020 19:38
Лист-відгук.pdf
30 червня 2020 19:38
Диплом Кобзар.jpg
30 червня 2020 19:38
Дог техн 4.jpg
30 червня 2020 19:38
4Довідка база.jpg
30 червня 2020 19:38
8Довiдка щодо вiдс .pdf
30 червня 2020 19:38
свід екскав 1.jpg
30 червня 2020 19:38
акт пр-пер база.jpg
30 червня 2020 19:38
обо-сал 10 рах.jpg
30 червня 2020 19:38
Протокол1.jpg
30 червня 2020 19:38
Наказ Король 001.jpg
30 червня 2020 19:38
дог Рост-БТ.zip
30 червня 2020 19:38
Дог оренда складу1.jpg
30 червня 2020 19:38
7Гарант лист.jpg
30 червня 2020 19:38
Дог оренда складу3.jpg
30 червня 2020 19:38
Підписаний_Лицензия.pdf
30 червня 2020 19:38
трудова виконроб.jpg
30 червня 2020 19:38
Трудова Король.jpg
30 червня 2020 19:38
3Довідка техніка.jpg
30 червня 2020 19:38
свід екскав 2.jpg
30 червня 2020 19:38
Дог техн 3.jpg
30 червня 2020 19:38
Дог техн 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТІКОМ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ"
#42579407
Відхилено 7 092 315,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 16:16
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 7 561 454,80
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 14:59

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТАЛ-ІДЕЯ» (далі – ТОВ «МЕТАЛ-ІДЕЯ») Предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Улаштування шумозахисних екранів на автомобільній дорозі М-05 Київ – Одеса на ділянці км 20 + 809 – км 21 + 179 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-06-16-001084-b. 02 липня 2020 року електронною системою було завершено аукціон на вищезазначену закупівлю, за результатами якого ціна тендерної пропозиції ТОВ «МЕТАЛ-ІДЕЯ» є найбільш економічно вигідною. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «МЕТАЛ-ІДЕЯ» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Для виконання вимог п. 5.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявності виконання аналогічного договору на виконання робіт/надання послуг з улаштування шумозахисних екранів на автомобільних дорогах загального користування державного значення та/або будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, у складі реалізації якого виділені окремі комплекси робіт з улаштування шумозахисних екранів на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», Учасник надав Довідку про виконання аналогічного договору не за формою наведеною в Додатку № 2 до ТД і не надав аналогічний договір, який за своїм предметом відповідав би встановленим в вищезазначеному пункті вимогам. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД та надати аналогічний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; надати акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); позитивний відгук замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Також Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з улаштування шумозахисних екранів на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах відповідно до п. 5.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД. 2. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» відповідно до вимог п.5.2.2 ч. 5 розділу ІІІ ТД у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з зазначенням в ній меншої кількості техніки ніж визначено Замовником, як мінімально необхідної для виконання робіт на об’єкті, що не відповідає вимогам ТД. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5.2.2 ч. 5 розділу ІІІ ТД та підтвердити наявність необхідної мінімальної кількості техніки визначеної Замовником для виконання робіт на об’єкті. 3. Учасником не надані документи на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність матеріально-технічної бази» відповідно до п.5.2.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД. Учаснику необхідно надати Довідку про перелік матеріально-технічної бази (Додаток № 4 до ТД) та документи необхідні для підтвердження інформації, викладеної в довідці. 4. На підтвердження кваліфікаційного критерію «про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг)» відповідно до п.5.2.3 ч. 5 розділу ІІІ ТД у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (Додаток № 5 до цієї ТД) з зазначенням в ній меншої кількості працівників, які необхідні для надання послуг у відповідності до Технічного завдання (Додаток № 9 до ТД), що не відповідає вимогам ТД. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг), необхідно надати: трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5.2.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД та підтвердити наявність необхідної мінімальної кількості працівників, визначеної Замовником, які необхідні для надання послуг у відповідності до Технічного завдання.

Документи

09 липня 2020 15:59
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») Предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Улаштування шумозахисних екранів на автомобільній дорозі М-05 Київ – Одеса на ділянці км 20 + 809 – км 21 + 179 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) № оголошення: UA-2020-06-16-001084-b. Відповідно до абз.1 та 5 п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МЕТАЛ-ІДЕЯ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та як таку, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь», яку розглянуто на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та виявлено такі невідповідності в документах, а саме: 1. На виконання вимог п. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ, для підтвердження інформації, наданої в Довідці про виконання аналогічного договору, Учасником надано чорно-білу скан-копію позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором від 23.10.2017 року № Б-А-2. Відповідно до п. 1.3. ч. 1 розділу ІІІ всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель в сканованому вигляді в кольоровому режимі у вигляді файлів (рекомендовано у форматі Portable Document Format (pdf)) виготовлених з оригіналів чи копій документів, доступних для перегляду, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Просимо усунути зазначену невідповідність вимогам п. 1.3 ч. 1 розділу ІІІ ТД та надати позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 21.11.2018 року № Б-А-10 в сканованому вигляді в кольоровому режимі. 2. На виконання вимог п. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ, для підтвердження інформації, наданої в Довідці про виконання аналогічного договору, Учасником не надано позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 21.11.2018 року № Б-А-10, з обов’язковим зазначенням дати його видачi, вихiдного номеру, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiєю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5.2.1 ч. 5 розділу ІІІ ТД та надати позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 21.11.2018 року № Б-А-10.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
7 561 454,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:53
ДУ № 6 від 31.12.21р. зм. бюд. зоб.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:50
ДУ № 6 від 31.12.21р. зм. бюд. зоб.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:49
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 11:36
ДУ № 5 від 27.09.21р. до Дог № 31-20. зменш цін.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 11:35
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 11:36
Договір від 31.07.2020 №31-20.pdf укладений
03 серпня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 17.5 Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 361 615,61 грн (триста шістдесят одна тисяча шістсот п'ятнадцять гривень 61 копійка), в тому числі ПДВ: 60 269,27 грн та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 7 199 839,19 грн (сім мільйонів сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот тридцять дев’ять гривень 19 копійок), в тому числі ПДВ: 1 199 973,20 гривень.»
Номер договору про закупівлю: 31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 11.1 та 11.3 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 2 005 283,31 грн (два мільйони п’ять тисяч двісті вісімдесят три гривні 31 копійка), в тому числі ПДВ: 334 213,89 грн. 2. Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 17.5 Договору та у зв’язку з фактичним виконанням умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 005 283,31 грн (два мільйони п’ять тисяч двісті вісімдесят три гривні 31 копійка), в тому числі ПДВ: 334 213,89 грн та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 194 555,88 грн (п’ять мільйонів сто дев’яносто чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ: 865 759,31 грн».
Номер договору про закупівлю: 31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі пп. 11.1 та 11.3 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 2 005 283,31 грн (два мільйони п’ять тисяч двісті вісімдесят три гривні 31 копійка), в тому числі ПДВ: 334 213,89 грн. 2. Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 3.2, п. 17.5 Договору та у зв’язку з фактичним виконанням умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 2 005 283,31 грн (два мільйони п’ять тисяч двісті вісімдесят три гривні 31 копійка), в тому числі ПДВ: 334 213,89 грн та викласти п. 3.1 Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 194 555,88 грн (п’ять мільйонів сто дев’яносто чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 88 копійок), в тому числі ПДВ: 865 759,31 грн».
Номер договору про закупівлю: 31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 194 555,88
UAH (в тому числі ПДВ 865 759,31 UAH)