Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне: папір для друку А4 500арк. - 20пач., файли - 10пач., зошит 48арк. -100шт., коректор(ручка) - 15шт., коректор (пензлик) - 2шт., маркер тонкий чорний - 11шт., маркер чорний товстий - 1шт., скотч широкий -0 10шт., скотч середній -1шт., швидкозшивач пластиковий - 2шт.,швидкозшивач паперовий - 30шт., лоток для паперу - 2шт., канцелярська книга - 20шт., ручка кулькова - 100шт.
Очікувана вартість
4 587,00 UAH
UA-2020-06-16-000772-b 0841cf72967147d4b9e0b9ae71c87f24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищук Володимир Полікарпович

380689767378 hospital14@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №14" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01985972
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Матросова, 82
Контактна особа: Онищук Володимир Полікарпович
380689767378
hospital14@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
324 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне: папір для друку А4 500арк. - 20пач., файли - 10пач., зошит 48арк. -100шт., коректор(ручка) - 15шт., коректор (пензлик) - 2шт., маркер тонкий чорний - 11шт., маркер чорний товстий - 1шт., скотч широкий -0 10шт., скотч середній -1шт., швидкозшивач пластиковий - 2шт.,швидкозшивач паперовий - 30шт., лоток для паперу - 2шт., канцелярська книга - 20шт., ручка кулькова - 100шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Матросова,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

16 червня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Павлюков Олександр Олександрович
#2514900991
Переможець 4 587,00
UAH
16 червня 2020 10:24

Документи

16 червня 2020 10:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 10:26
Договор Павлюков 15.06.PDF укладений
16 червня 2020 10:25