Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39180000-7 (Меблі лабораторні для кафедри клінічної діагностики)
Очікувана вартість
819 400,00 UAH
UA-2020-06-16-000542-a de2a0a86f07c40a89d56bfd968d0fae0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:15
Очікувана вартість: 819 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 097,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Лабораторні меблі - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39180000-7 (Меблі лабораторні для кафедри клінічної діагностики) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лабораторні меблі - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39180000-7 (Меблі лабораторні для кафедри клінічної діагностики) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 63 од. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 819 400,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.07.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 од.
Лабораторні меблі - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39180000-7 (Меблі лабораторні для кафедри клінічної діагностики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Академіка Амосова, буд. 83, Олександрівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:30
Зміни.docx
23 червня 2020 15:30
Додаток 5 -зміни.doc
23 червня 2020 15:30
ТД - зміни.doc
23 червня 2020 15:30
Додаток 4 - зміни.doc
16 червня 2020 10:43
Додаток 3.docx
16 червня 2020 10:43
Додаток 1.docx
16 червня 2020 10:43
Додаток 2.docx
23 червня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:30
Зміни.docx
23 червня 2020 15:30
Додаток 5 -зміни.doc
16 червня 2020 10:43
Додаток 5.doc
23 червня 2020 15:30
ТД - зміни.doc
16 червня 2020 10:43
ТД.doc
23 червня 2020 15:30
Додаток 4 - зміни.doc
16 червня 2020 10:43
Додаток 4.doc
16 червня 2020 10:43
Додаток 3.docx
16 червня 2020 10:43
Додаток 1.docx
16 червня 2020 10:43
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по ТЗ
Дата подання: 17 червня 2020 10:22
Дата відповіді: 22 червня 2020 15:30
Просимо відкоригувати ТЗ, т.я. деякі вимоги некоректні. 1. Матеріал робочої поверхні – вказано «стійкість до багаторазових згинань», але це є ті елементи меблів, які жорстко кріпляться до основи і ніяк не можуть згинатись, це технічна помилка. 2. П.2,3,10 – вказано, що одна з тумб має «одну висувну шухляду та полицю». На малюнку ми бачимо ще й двері. Прохання дописати вірний опис. 3. П.8 – «Конструкція мийки – посилений каркас з додатковими точками опору. Прохання дати пояснення, або чітко вказати кількість опор. 4. П.9,24,25 – Назва «Шафа лабораторна призначена для зберігання документів, а по опису Ви вимагаєте хімічно-стійкі полички та ще й пишете про стійкість до кислоті розчинників. При цьому, якщо Ви пишете про зберігання в цих шафах АЦЕТОНУ та КИСЛОТ, а це ПРЕКУРСОРИ, тоді вимоги до такої шафи повинні бути іншими і відповідати вимогам по зберіганню таких реагентів. 5. П.21 нічого не написано про поличку. Потрібно? 6. П.22,23 – скільки полиць? 7. П.1-3,10,13,19 – ці вироби комплектуються одним світильником та двома розетками, але не вказано про вимикач світильника. Особливо це стосується витяжних шаф. 8. П.4,5, - на малюнку зображено стіл з металевим екраном, але в описі про це нічого немає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Стосовно першого питання - в даному описі та йому подібних наведені загальні характеристики матеріалу, з якого виготовляєтються робочі поверхні, а не характеристики саме робочих поверхонь. Тому і вказано що, поміж іншого, матеріал характеризується стійкістю до багаторазових згинань.
Стосовно пунктів 2,3,5-8 - у технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі вказані вимоги до складу та якості матеріалів, що повинні застосовуватись при виготовленні предмету закупівлі, розміри та колір товару. Більш детальна інформація щодо зовнішнього вигляду та комплектації надана у зображеннях предмету закупівлі.
Стосовно п. 4 - шафи будуть розташовані у лабораторіях, поряд з іншими меблями, які безпосередньо контактують із вказаними реагентами. Періодично будуть проводитись заходи із миття та дезінфікування лабораторних меблів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 720 900,00
UAH з ПДВ
720 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ" 783 978,00
UAH з ПДВ
783 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 818 997,60
UAH з ПДВ
818 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 08:56
Електронний підпис
15 липня 2020 15:38
Електронний підпис
15 липня 2020 13:41
ДФС К.pdf
15 липня 2020 13:41
Довідка МВС 2020.pdf
15 липня 2020 13:40
5 Довідка ч.2 ст.17 К.pdf
15 липня 2020 13:40
3 Довідка п.12 ч.1 ст.17 К.pdf
02 липня 2020 11:48
Електронний підпис
02 липня 2020 11:08
15 Статут.pdf
02 липня 2020 11:08
2 Довідка МТБ.pdf
02 липня 2020 11:08
21 Проект договору.pdf
02 липня 2020 11:08
20 Лист-згоа дані.pdf
02 липня 2020 11:08
3 Довідка ст.17.pdf
02 липня 2020 11:08
11 Лист маркування.pdf
02 липня 2020 11:08
12 Лист довкілля.pdf
02 липня 2020 11:08
17 Наказ 2008.pdf
02 липня 2020 11:08
6.5 Висновок ДСЕЕ клей.pdf
02 липня 2020 11:08
18 Рішення зборів.pdf
02 липня 2020 11:08
13 Лист доставка.pdf
02 липня 2020 11:08
16 Протокол _1.pdf
02 липня 2020 11:08
6.2 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
02 липня 2020 11:08
6.3 Висновок ДСЕЕ ДВП.pdf
02 липня 2020 11:08
9 Лист новий товар.pdf
02 липня 2020 11:08
4 Характеристики.pdf
02 липня 2020 11:08
8 Лист гарантія.pdf
02 липня 2020 11:08
14 Лист емблема.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 17:23
Електронний підпис
02 липня 2020 17:17
тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2020 17:17
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
Переможець 720 900,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
720 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 12:46
Договір №297Т-20.pdf укладений
22 липня 2020 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 720 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 120 150,00 UAH)