Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №82 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Очікувана вартість
173 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000537-a ● c9db40dcfc3e475bb653887f8d95130e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142276 |
Місцезнаходження: | 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 |
Контактна особа: |
Чемерпільська Анна Миколаївна +380975035818 ann33701110@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 173 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 865,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кронштадтська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт (послуг) проводиться після підписання акту виконаних робіт протягом 10 робочих днів. Замовник здійснює оплату в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2020 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2020 10:42 |
ПОЖАРКА- Оголошення КЗШ _82.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВІдомість матеріалів
Дата подання: 18 червня 2020 22:30
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:50
Для визначення вартості робіт та складання кошторису просимо надати відомість матеріалів згідно з проектом (з указанням типів, моделей обладннаня тощо)
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником в складі оголошення (Додаток №1) надано Дефектний акт з повним найменуванням робіт та витрат, в якому вказано кількість та одиниця виміру даної послуги, який необхідно для складання кошторисної документації.
З проектно-кошторисною документацією по кожному об’єкту можна ознайомитись за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1, каб. 403.
Дякуємо за звернення.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником в складі оголошення (Додаток №1) надано Дефектний акт з повним найменуванням робіт та витрат, в якому вказано кількість та одиниця виміру даної послуги, який необхідно для складання кошторисної документації.
З проектно-кошторисною документацією по кожному об’єкту можна ознайомитись за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1, каб. 403.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000537-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРИАВАНТ, Код ЄДРПОУ:38114509
Дата подання: 17 червня 2020 16:43
гарантія страхування
Шановний замовнику!!! Уважно вивчивши Вашу пропозицію доводимо до Вашого відома, що по перше гарантію на 10 років на обладнання Вам не дасть жоден завод виробник обладнання! Чому не на 100 років? Гарантія на роботу також не може бути більше року, так як систему потрібно облуговувати відповідно до регламенту уклавши угоду на технічне обслуговування системи! тому дані вимоги ми вважаємо незаконними та вимагаємо виключити їх з тендерної документації! По друге страхування цивільної відповідальності перед третіми особами інженера проектувальника справа цілком добровільна та не вимагається жодним нормативним документом, тобто ця вимога також являється незаконною тож вимагаємо виключити дані вимоги з Вашої тендерної документації, як ті, що суперечать основним критеріям державних закупівель! З повагою до Вас
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 16:33
Доброго дня! Ваша вимога розглянута.
Замовник має право вимагати технічні вимоги, а саме : згідноз ч.1 ст. 884 ЦК України гарантійний строк виконання робіт за договором будівельного підряду становить 10 років від дня прийняття обєкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлено договором або Законом.
Замовник має право вимагати технічні вимоги, а саме : згідноз ч.1 ст. 884 ЦК України гарантійний строк виконання робіт за договором будівельного підряду становить 10 років від дня прийняття обєкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлено договором або Законом.
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000537-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30619226
Дата подання: 19 червня 2020 15:47
Поліс страхування
Вимагаємо вилучити із тендерної документації вимогу щодо надання полісу страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника перед третіми особами як таку, що не має правових підстав та є дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 16:51
Доброго дня!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником вимагається в складі оголошення (Додаток №2) - В числі працівників підприємства Учасника повинен бути сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації діяльність якого має бути застрахована, а саме наявність страхового полісу та договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію страхового полісу та договору).
Дякуємо за звернення.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником вимагається в складі оголошення (Додаток №2) - В числі працівників підприємства Учасника повинен бути сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації діяльність якого має бути застрахована, а саме наявність страхового полісу та договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію страхового полісу та договору).
Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" #40662868 |
Переможець |
148 050,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 09:46
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:34
|
додаткова угода 1 від 31.12.20.pdf | зміни до договору |
11 січня 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 08:53
|
додаткова угода 1 від 09.12.20.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 11:58
|
додаткова угода 1 від 18.11.20.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 11:55
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:11
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:10
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 14:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення зміни до Договору , а самп : 1. Внести зміни до пункту 5.1 . Договору № 032-20 від 01.07. 2020 року та викласти у наступній редакції : "5.1. Терміни виконання послуг : початок надання послуг - 01.07.2020 року , закінчення надання послуг - 22.12.2020 року" |
Номер договору про закупівлю: | 032-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з уточненням фактичних обсягів робіт , зменшити бюджетні зобовязання на 2020 рік по договору № 032-20 від 01.07.2020 р. на 9 600,00 в т.ч. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 032-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди подовжити термін дії Договору до 31.12.2021 року , а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 032-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною банківських реквізитів Замовника,Сторони дійшли згоди внести зміни до п.12 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін". |
Номер договору про закупівлю: | 032-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |