Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №82 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
Очікувана вартість
173 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000537-a c9db40dcfc3e475bb653887f8d95130e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерпільська Анна Миколаївна

+380975035818 ann33701110@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
+380975035818
ann33701110@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 173 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 865,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації в приміщеннях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кронштадтська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата робіт (послуг) проводиться після підписання акту виконаних робіт протягом 10 робочих днів. Замовник здійснює оплату в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 10:42
ПОЖАРКА- Оголошення КЗШ _82.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ВІдомість матеріалів
Дата подання: 18 червня 2020 22:30
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:50
Для визначення вартості робіт та складання кошторису просимо надати відомість матеріалів згідно з проектом (з указанням типів, моделей обладннаня тощо)
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником в складі оголошення (Додаток №1) надано Дефектний акт з повним найменуванням робіт та витрат, в якому вказано кількість та одиниця виміру даної послуги, який необхідно для складання кошторисної документації.
З проектно-кошторисною документацією по кожному об’єкту можна ознайомитись за адресою: 50026, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1, каб. 403.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-000537-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТРИАВАНТ, Код ЄДРПОУ:38114509
Дата подання: 17 червня 2020 16:43
гарантія страхування
Шановний замовнику!!! Уважно вивчивши Вашу пропозицію доводимо до Вашого відома, що по перше гарантію на 10 років на обладнання Вам не дасть жоден завод виробник обладнання! Чому не на 100 років? Гарантія на роботу також не може бути більше року, так як систему потрібно облуговувати відповідно до регламенту уклавши угоду на технічне обслуговування системи! тому дані вимоги ми вважаємо незаконними та вимагаємо виключити їх з тендерної документації! По друге страхування цивільної відповідальності перед третіми особами інженера проектувальника справа цілком добровільна та не вимагається жодним нормативним документом, тобто ця вимога також являється незаконною тож вимагаємо виключити дані вимоги з Вашої тендерної документації, як ті, що суперечать основним критеріям державних закупівель! З повагою до Вас
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 16:33
Доброго дня! Ваша вимога розглянута.
Замовник має право вимагати технічні вимоги, а саме : згідноз ч.1 ст. 884 ЦК України гарантійний строк виконання робіт за договором будівельного підряду становить 10 років від дня прийняття обєкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлено договором або Законом.
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000537-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30619226
Дата подання: 19 червня 2020 15:47
Поліс страхування
Вимагаємо вилучити із тендерної документації вимогу щодо надання полісу страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника перед третіми особами як таку, що не має правових підстав та є дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 16:51
Доброго дня!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником вимагається в складі оголошення (Додаток №2) - В числі працівників підприємства Учасника повинен бути сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації діяльність якого має бути застрахована, а саме наявність страхового полісу та договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію страхового полісу та договору).
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" 148 050,00
UAH з ПДВ
148 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 14:58
Електронний підпис
24 червня 2020 14:57
Сертификат Інпроект.pdf
24 червня 2020 14:57
Виписка.PDF
24 червня 2020 14:57
011 Копія статуту.PDF
24 червня 2020 14:57
009 Аналогічні договори.pdf
24 червня 2020 14:57
002 ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ"
#40662868
Переможець 148 050,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:54

Документи

25 червня 2020 15:53
Електронний підпис
25 червня 2020 15:52
протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ"
#40662868
148 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2020 15:53
Електронний підпис
25 червня 2020 15:52
протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 09:46
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 09:46
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:34
додаткова угода 1 від 31.12.20.pdf зміни до договору
11 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 08:53
додаткова угода 1 від 09.12.20.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 11:58
додаткова угода 1 від 18.11.20.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 11:55
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:11
Договір укладений
01 липня 2020 14:10
Договір укладений
01 липня 2020 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення зміни до Договору , а самп : 1. Внести зміни до пункту 5.1 . Договору № 032-20 від 01.07. 2020 року та викласти у наступній редакції : "5.1. Терміни виконання послуг : початок надання послуг - 01.07.2020 року , закінчення надання послуг - 22.12.2020 року"
Номер договору про закупівлю: 032-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з уточненням фактичних обсягів робіт , зменшити бюджетні зобовязання на 2020 рік по договору № 032-20 від 01.07.2020 р. на 9 600,00 в т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 032-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди подовжити термін дії Договору до 31.12.2021 року , а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 032-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною банківських реквізитів Замовника,Сторони дійшли згоди внести зміни до п.12 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін".
Номер договору про закупівлю: 032-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 138 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 075,00 UAH)