Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захист довкілля "послуги з вивезення для подальшої утилізації небезпечних відходів (відпрацьованих або зіпсованих люмінесцентних ламп з ртутним наповнювачем, фільтрувальних елементів, моторних мастил, батарей свинцевих та інших відходів, або їх залишків)"
Очікувана вартість
172 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000280-a 7b99069394344af298f8bd4f04d81477
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтков Руслан Віталійович

+380445311123 RUSLAN_VOITKOV@BANK.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Код ЄДРПОУ: 21575489
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Контактна особа: Войтков Руслан Віталійович
+380445311123
RUSLAN_VOITKOV@BANK.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 172 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90720000-0: Захист довкілля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з вивезення для подальшої утилізації небезпечних відходів (відпрацьованих або зіпсованих люмінесцентних ламп з ртутним наповнювачем, фільтрувальних елементів, моторних мастил, батарей свинцевих та інших відходів, або їх залишків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11602, Україна, Житомирська область, Малин, вул. Приходька, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг за цим Договором здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 09:49
УО ТД 150620.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-000280-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 22 червня 2020 11:09
дискримінаційні вимоги
1.Найменування Замовника:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, адреса: вул. Пухівська 7, м. Київ, 02222, код ЄДРПОУ 21575489.

2.Номер закупівлі:
UA-2020-06-16-000280-a, Код ДК021: 90720000-0 Захист довкілля (послуги з вивезення для подальшої утилізації небезпечних відходів (відпрацьованих або зіпсованих люмінесцентних ламп з ртутним наповнювачем, фільтрувальних елементів, моторних мастил, батарей свинцевих та інших відходів, або їх залишків).

3.Підстава подання вимоги:
дискримінаційні вимоги, порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» .

4.Обґрунтування вимоги:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, (далі-Замовник), оголосив про проведення в електронній системі закупівлі: UA-2020-06-16-000280-a за формою проведення: Спрощена/Допорогова закупівля.
Відповідно до п.7 ст. 15 закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись із тендерною документацією, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Замовник у п. 2 та 3 Технічного завдання, що міститься в додатку № 1 до документації спрощеної закупівлі у розділі Вимог до предмету закупівлі вимагає від Виконавця мати власну матеріально-технічну базу та особисто надати вищевказані послуги, хоча це суперечить змісту абзацу другого п. 3 ст.16 закону України «Про публічні закупівлі», у якому говориться:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Тобто Замовник свідомо встановлює у дискримінаційні умови до можливих учасників тендеру.

Вимога:
Враховуючи вищевказані аргументи, вимагаємо внести зміни до документації спрощеної закупівлі до додатку №1 Вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- виключити із п. 2 Вимог до предмету закупівлі вираз «а також наявну власну матеріально-технічну базу»;
- виключити п. 3 Вимог до предмету закупівлі послуги повинні надаватись особисто Виконавцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 15:13
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000280-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 22 червня 2020 11:11
усунення невідповідностей
1.Найменування Замовника:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, адреса: вул. Пухівська 7, м. Київ, 02222, код ЄДРПОУ 21575489.

2.Номер закупівлі:
UA-2020-06-16-000280-a, Код ДК021: 90720000-0 Захист довкілля (послуги з вивезення для подальшої утилізації небезпечних відходів (відпрацьованих або зіпсованих люмінесцентних ламп з ртутним наповнювачем, фільтрувальних елементів, моторних мастил, батарей свинцевих та інших відходів, або їх залишків).

3.Підстава подання вимоги:
Не повні відомості подані в складі тендерної документації, визначені в п. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» .

4.Обґрунтування вимоги:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, (далі-Замовник), оголосив про проведення в електронній системі закупівлі: UA-2020-06-16-000280-a за формою проведення: Спрощена/Допорогова закупівля.
Відповідно до п.7 ст. 15 закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись із тендерною документацією, ми виявили в ній певні неточності. Замовник у п. 5 Технічного завдання, що міститься в додатку № 1 до документації спрощеної закупівлі у розділі Вимог до предмету закупівлі вимагає від Виконавця мати наявну ліцензію державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками та в разі необхідності надавати послуги із утилізації прекурсорів, очевидно маючи на увазі тезу викладену у п. 6 цього ж розділу, а саме: препарати фармацевтичні та прилади лікарські зіпсовані, забруднені, прострочені, не промарковані відповідним чином або з порушеним спеціальним маркуванням.
Вважаємо за потрібне зауважити, що вищевказана теза не відображена в таблиці в додатку 1 «Орієнтовна кількість відходів, що може утворитись в 2020 р. на території ФБП БМД», з чого не зрозуміло, які саме препарати фармацевтичні мають бути віднесені до категорії відходів і чи містять вони прекурсори, а якщо містять, то які саме?
Тому, якщо на території Замовника подібні препарати, що містять прекурсори застосовуються в процесі господарської діяльності або утворюються внаслідок такої діяльності, то він повинен мати ліцензію державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 282 від 06.04.2016 р. та закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». В даній ліцензії мають бути зазначені сполуки, що визначені в таблицях постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів». Замовник повинен вказати найменування цих речовин в переліку відходів, що плануються на утилізацію.



Вимога:
Враховуючи вищевказані аргументи, вимагаємо внести зміни до документації спрощеної закупівлі до додатку №1 Вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- включити до таблиці в додатку № 1 «Орієнтовна кількість відходів, що може утворитись в 2020 р. на території ФБП БМД» кількість та назви речовин чи препаратів, що містять прекурсори та які плануються на утилізацію;
- у разі фактичної відсутності вищезгаданих речовин чи препаратів виключити пункт 5 Вимог до предмету закупівлі, а саме: «Виконавець повинен мати наявну ліцензію державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками та в разі необхідності надавати послуги із утилізації прекурсорів», як такий, що відноситься до п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 15:15
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000280-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 22 червня 2020 14:22
дискримінаційні вимоги
1.Найменування Замовника:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, адреса: вул. Пухівська 7, м. Київ, 02222, код ЄДРПОУ 21575489.

2.Номер закупівлі:
UA-2020-06-16-000280-a, Код ДК021: 90720000-0 Захист довкілля (послуги з вивезення для подальшої утилізації небезпечних відходів (відпрацьованих або зіпсованих люмінесцентних ламп з ртутним наповнювачем, фільтрувальних елементів, моторних мастил, батарей свинцевих та інших відходів, або їх залишків).

3.Підстава подання вимоги:
дискримінаційні вимоги, порушення основних принципів закупівель, визначених в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» .

4.Обґрунтування вимоги:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України, (далі-Замовник), оголосив про проведення в електронній системі закупівлі: UA-2020-06-16-000280-a за формою проведення: Спрощена/Допорогова закупівля.
Відповідно до п.7 ст. 15 закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись із тендерною документацією, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Замовник у п. 2 Технічного завдання, що міститься в додатку № 1 до документації спрощеної закупівлі у розділі Вимог до предмету закупівлі вимагає від Виконавця мати ліцензію міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію).
Необхідно наголосити, що згідно постанови Кабінету Міністрів України № 1001 від 02.12.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» органом ліцензування є Державна служба України з безпеки на транспорті, тобто факт можливості перевезення небезпечних відходів починаючи з дати затвердження вищезгаданої постанови підтверджується ліцензією Укртрансбезпеки.
Також згідно закону України «Про відходи» визначаються наступні терміни:
- оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
- знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Згідно змісту даних термінів видно, що вищезгадані процедури поводження з небезпечними відходами є тотожними і не є такими, що взаємо суперечать одна одній і залежності від наявної матеріально-технічної бази виконавця можуть бути застосовуваними. Більш того ці процедури можуть передувати утилізації відходів, але стосовно деяких відходів зазначених вимогах до предмету закупівлі не можливо застосувати утилізацію, наприклад – хімікати органічні зіпсовані, забруднені, неідентифіковані. Тому вимога Замовника про наявність ліцензії міністерства екології викладеної саме у такій редакції значно звужує коло потенційних учасників тендеру, що і призводить до дискримінації.

Вимога:
Враховуючи вищевказані аргументи, з метою усунення дискримінаційних вимог вимагаємо внести зміни до документації спрощеної закупівлі до додатку №1 Вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- додати ще один новий пункт до Вимог до предмету закупівлі із наступним змістом: (Виконавець повинен мати ліцензію на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, що видана уповноваженим на це державним органом України);
- викласти п. 2 Вимог до предмету закупівлі у наступному вигляді: «Виконавець повинен мати ліцензію міністерства екології та природніх ресурсів на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення або знешкодження або утилізація)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 15:17
Внесено зміни до тендерної документації

Документи подані скаржником

22 червня 2020 11:09
монетний двір.docx

Документи

23 червня 2020 15:13
6_Proekt_dog_Util_Malin_Юрист_150620.doc
23 червня 2020 15:13
УО ТД 150620.docx

Документи подані скаржником

22 червня 2020 11:11
монетний двір 2.docx

Документи

23 червня 2020 15:15
6_Proekt_dog_Util_Malin_Юрист_150620.doc
23 червня 2020 15:15
УО ТД 150620.docx

Документи подані скаржником

22 червня 2020 14:22
монетний двір 3.docx

Документи

23 червня 2020 15:17
6_Proekt_dog_Util_Malin_Юрист_150620.doc
23 червня 2020 15:17
УО ТД 150620.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 168 955,68
UAH з ПДВ
168 955,68
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
#38234621
Переможець 168 955,68
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:54

Документи

03 липня 2020 11:54
Електронний підпис
03 липня 2020 11:53
Protokol_2.PDF
03 липня 2020 11:53
Povidomlen_2.pdf
03 липня 2020 11:53
Povidomlen.pdf
03 липня 2020 11:53
Protokol_1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
#38234621
168 955,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 11:54
Електронний підпис
03 липня 2020 11:53
Protokol_2.PDF
03 липня 2020 11:53
Povidomlen_2.pdf
03 липня 2020 11:53
Povidomlen.pdf
03 липня 2020 11:53
Protokol_1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:33
ф20-81-198.pdf укладений
15 липня 2020 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 55 445,52
UAH (в тому числі ПДВ 9 240,92 UAH)