Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ремонт трансформаторів напруги НКГ-362 ПС 330 кВ «Мирна»
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000277-a 67060ee34ba54abbaaecbe513f0c777a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Оксана

+380(061)258-44-46 BONDARENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Бондаренко Оксана
+380(061)258-44-46
BONDARENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:16
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


джерело фінансування: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт трансформаторів напруги НКГ-362 ПС 330 кВ «Мирна»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування: кошти підприємства. Після підписання цього договору, за наявності фінансування, Замовник перераховує на поточний рахунок Виконавця попередню оплату в розмірі 20% від ціни цього договору на підставі виставленого рахунку. Виконавець складає податкову накладну на всю суму коштів (попередньої оплати), отриманих від Замовника. Дата складання податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування коштів (попередньої оплати) на рахунок Виконавця Аванс 25 Банківські 20
Надання послуг Подальші розрахунки за надані послуги за цим договором, Замовник здійснює з відстрочкою платежу на строк до 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання наданих послуг, на підставі виставленого рахунку, з урахуванням попередньої оплати, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 09:51
Електронний підпис
16 червня 2020 09:48
Титул ТД Р ТН ПС Мирна.pdf
16 червня 2020 09:48
93510 ТД Р ТН ПС Мирна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІЗ" 310 000,00
UAH
306 900,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛАМАК" 309 000,00
UAH
309 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 13:43
Електронний підпис
21 липня 2020 13:42
Dovidka_20159365120590565586.pdf.p7s
21 липня 2020 13:42
Dovidka_20159365120590565586.pdf
21 липня 2020 13:42
6.Довідка ДФС.PDF
21 липня 2020 13:42
4.Сертифікація.pdf
15 липня 2020 18:23
Електронний підпис
15 липня 2020 18:22
2.Договір.pdf
27 червня 2020 19:19
Електронний підпис
27 червня 2020 19:19
33.BG 4106-20G ELIZ.zip
27 червня 2020 19:19
32.Licenziya.zip
27 червня 2020 19:19
31.Licenziya DEA.pdf
27 червня 2020 19:18
30.Dovirenist.zip
27 червня 2020 19:18
29.Doverennost DEA.pdf
27 червня 2020 19:18
24.Статут опис.pdf
27 червня 2020 19:18
21.Довідка про санкції.pdf
27 червня 2020 19:18
19.Статут 2020-ЭЛИЗ.PDF
27 червня 2020 19:18
18.Сертифікація.pdf
27 червня 2020 19:18
14.Довідки за статею 17.pdf
27 червня 2020 19:18
11.Протокол зборів ЕЛІЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІЗ"

ТОВ "АЛАМАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕЛІЗ"
#13608660
Переможець 306 900,00
UAH
20 липня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 16:04

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1). В складі пропозиції учасника надана довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання договору надання послуг, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2020 роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника), в якій зазначено договір поставки з ТОВ «ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП» від 19.01.18р. №222, що не відповідає предмету закупівлі. Також, в цій довідці зазначена сума договору 285 000,00 грн. з ПДВ, що не відповідає сумі Специфікацій №1-2 до договору, який наданий на підтвердження вимог пп.3.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД). 2). В складі пропозиції учасника надано договір поставки, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, що не є предметом закупівлі. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1). Вимога пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД; 2). Вимога пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Учасник повинен надати, на виконання вимог пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД, виправлену Довідку (складена в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання договору надання послуг, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2020 роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника), 2). Учасник повинен надати, на виконання вимог пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до ТД, договір(и) або витяг(и) з договору(ів) (з додатком (ами)), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 3.1. Розділу І Додатку 2 до ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІЗ"
#13608660
306 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:25
договір №17-093510-20 від 04.08.2020р Мирна.pdf укладений
05 серпня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 368 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 380,00 UAH)