Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 21910427 |
Місцезнаходження: | 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
Контактна особа: |
Радкевич Тетяна Борисівна +380563754535 RTB131@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 17:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 17:25 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 895 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 475,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 17:20 |
Proekt Dogovory.doc | |
15 червня 2020 17:20 |
TendernaDocumentaciya.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000056 ● 5ba410a1ad71497f9d675a2b5435d9cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 15:53 |
22.07.2020 № 142
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-06-15-007347-с 15.06.2020 Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 21910427) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-30 09:09:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-15-007347-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діє з 19.04.2020 (далі – Закон).
1. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 2 Додатку № 2 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації визначено, що учасник повинен погодитись дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Вищезазначене є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, де зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому в документах ФОП Садков О.М. міститься тендерна пропозиція, відповідно до пункту 2 якої він погоджується дотримуватись умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Поясніть причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником визначено гарантійний термін для персональних комп’ютерів - 36 місяців, для ноутбуків та сканерів – 12 місяців.
Відповідно до пунктів 6.1 та 6.2 проекту договору, що є Додатком до тендерної документації визначено, що Виконавець гарантує якість Товару впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 36–ти місяців для персональних комп’ютерів, 60 – ти місяців на жорсткі диски HDD та 12- ти місяців для ноутбуків і сканерів від дати передачі Товару на підставі накладної. У разі настання гарантійного випадку, Виконавець повинен провести ремонт за власний рахунок, або замінити неякісний товар протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання повідомлення від Замовника.
Проте в тендерній пропозиції ФОП Садков О.М. міститься лист – гарантія від 24.06.2020 вих. № 6 в якому зазначено, що ФОП Садков О.М., як учасник закупівлі Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери) підтверджує, що на товар, що постачається, встановлюється офіційна гарантія з дати поставки товару – 12 місяців. Зазначене не відповідає Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та пункту 6.1 проекту договору, що є Додатком до тендерної документації в частині встановлення гарантійного терміну на персональні комп’ютери з дати їх поставки (передачі). Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ФОП Садков О.М.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 14:17:26
Про надання пояснень
На запит про надання пояснень у зв’язку із проведенням моніторингу закупівлі Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери), код 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) надаємо наступні пояснення.
1) Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлений перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації та передбачена можливість зазначення іншої інформації вимоги щодо наявності якої передбачені чинним законодавством.
Відповідно до приписів статті 22 Закону тендерним комітетом замовника підготовлена та затверджена тендерна документація за предметом закупівлі: Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери), код 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Підпунктом 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам п.11 ч. 2 ст. 22 Закону.
У інформації, яка додатково зазначена замовником у Додатку № 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція», помилково зазначений строк дії тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції.
При проведенні моніторингу закупівлі, просимо врахувати, що замовником договір про закупівлю укладений в період дії пропозиції, який не перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що повністю відповідає вимогам Закону.
2) Відповідно абзацу 6 пп. 1.7 п. 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник.
Умовами тендерної документації замовника надання підтвердження гарантії на все обладнання, що постачається (п. 5 Додатку 1 до тендерної документації) від учасника закупівлі не вимагалося.
За таких умов, наданий ФОП Садковим О. М. у складі тендерної пропозиції Лист-гарантія за № 6 від 24.06.2020 р. не врахований при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Натомість, Переможцем закупівлі - ФОП Садковим О.М у складі тендерної пропозиції подані документи, зокрема Інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі за вих. № 1 від 24.06.2020 та Тендерна пропозиція за вих. № 2 від 24.06.2020 р. у яких підтверджені гарантійні терміни встановлені замовником у тендерній документації, що відповідає вимогам до предмету закупівлі, та відповідають умовам пункту 6.1 проекту договору, що є Додатком до тендерної документації, якими Виконавець гарантує якість Товару впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 36–ти місяців для персональних комп’ютерів, 60 – ти місяців на жорсткі диски HDD та 12- ти місяців для ноутбуків і сканерів від дати передачі Товару на підставі накладної.
За таких, умов Замовником правомірно прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції ФОП Садков О.М. умовам тендерної документації та рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол тендерного комітету № 383 від 08.07.2020).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання інформації Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2020 за результатами моніторингу процедури закупівлі Машин для обробки даних (персональних комп’ютерів, ноутбуків, сканерів), за кодом ДК 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), Головне управління зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про неможливість усунути виявлені порушення з наступних причин. Персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери придбані задля забезпечення функціонування централізованої системи електронного документообігу Головного управління, забезпечення виїзних прийомів громадян, дистанційної роботи в умовах карантину. За результатами процедури відкритих торгів, укладений договір про закупівлю № 350 від 21.07.2020 з переможцем закупівлі ФОП Садковим О.М. За укладеним договором 22 липня 2020 року поставлений товар у повному обсязі та здійснена оплата. Зважаючи на викладене, зобов’язання у частині поставки товару та його оплати виконані сторонами. Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо прийняти інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень виявлених результатами моніторингу процедури закупівлі Машин для обробки даних (персональних комп’ютерів, ноутбуків, сканерів), за кодом ДК 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
2020-08-07 16:28:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
1 419 000,00
UAH з ПДВ
|
1 419 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" |
1 776 517,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 611 277,20
UAH з ПДВ
|
1 601 797,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" |
1 884 200,00
UAH з ПДВ
|
1 884 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" #39566885 |
Відхилено |
1 419 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 18:10
|
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" #2520707933 |
Відхилено |
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 18:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
1 601 797,08
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 17:57
|
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" #2530200271 |
Переможець |
1 884 200,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 17:02
|
Договір №350 | укладений |
21 липня 2020 17:00
|