Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери)
Очікувана вартість
1 895 150,00 UAH
UA-2020-06-15-007347-c 574f625d8f7c47bea711a9ace01741ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радкевич Тетяна Борисівна

+380563754535 RTB131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Радкевич Тетяна Борисівна
+380563754535
RTB131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 17:25
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 17:25
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:40
Очікувана вартість: 1 895 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 475,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 40094. Категорія замовника - органи соціального страхування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 шт
Персональні комп'ютери в складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Персональні комп'ютери в складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
17 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Сканер книжковий (документ-камера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 17:20
Proekt Dogovory.doc
15 червня 2020 17:20
TendernaDocumentaciya.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 16 червня 2020 17:27
Дата відповіді: 18 червня 2020 16:10
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Предметом закупівлі Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери), за кодом 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) – є закупівля товару.
Тендер
Дата подання: 16 червня 2020 17:27
Дата відповіді: 18 червня 2020 16:12
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований у тендерній пропозиції товар повинен відповідати вимогам до предмету закупівлі, зазначеним у Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000056 ● 5ba410a1ad71497f9d675a2b5435d9cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.07.2020 № 142

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

5 UA-2020-06-15-007347-с 15.06.2020 Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 21910427) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-30 09:09:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-15-007347-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діє з 19.04.2020 (далі – Закон).
1. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 2 Додатку № 2 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації визначено, що учасник повинен погодитись дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Вищезазначене є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, де зазначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому в документах ФОП Садков О.М. міститься тендерна пропозиція, відповідно до пункту 2 якої він погоджується дотримуватись умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Поясніть причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону.
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником визначено гарантійний термін для персональних комп’ютерів - 36 місяців, для ноутбуків та сканерів – 12 місяців.
Відповідно до пунктів 6.1 та 6.2 проекту договору, що є Додатком до тендерної документації визначено, що Виконавець гарантує якість Товару впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 36–ти місяців для персональних комп’ютерів, 60 – ти місяців на жорсткі диски HDD та 12- ти місяців для ноутбуків і сканерів від дати передачі Товару на підставі накладної. У разі настання гарантійного випадку, Виконавець повинен провести ремонт за власний рахунок, або замінити неякісний товар протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання повідомлення від Замовника.
Проте в тендерній пропозиції ФОП Садков О.М. міститься лист – гарантія від 24.06.2020 вих. № 6 в якому зазначено, що ФОП Садков О.М., як учасник закупівлі Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери) підтверджує, що на товар, що постачається, встановлюється офіційна гарантія з дати поставки товару – 12 місяців. Зазначене не відповідає Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та пункту 6.1 проекту договору, що є Додатком до тендерної документації в частині встановлення гарантійного терміну на персональні комп’ютери з дати їх поставки (передачі). Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ФОП Садков О.М.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-31 14:17:26

Про надання пояснень

На запит про надання пояснень у зв’язку із проведенням моніторингу закупівлі Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери), код 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) надаємо наступні пояснення.

1) Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлений перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації та передбачена можливість зазначення іншої інформації вимоги щодо наявності якої передбачені чинним законодавством.
Відповідно до приписів статті 22 Закону тендерним комітетом замовника підготовлена та затверджена тендерна документація за предметом закупівлі: Машини для обробки даних (персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери), код 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Підпунктом 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам п.11 ч. 2 ст. 22 Закону.
У інформації, яка додатково зазначена замовником у Додатку № 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція», помилково зазначений строк дії тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції.
При проведенні моніторингу закупівлі, просимо врахувати, що замовником договір про закупівлю укладений в період дії пропозиції, який не перевищує 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що повністю відповідає вимогам Закону.

2) Відповідно абзацу 6 пп. 1.7 п. 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати учасник.
Умовами тендерної документації замовника надання підтвердження гарантії на все обладнання, що постачається (п. 5 Додатку 1 до тендерної документації) від учасника закупівлі не вимагалося.
За таких умов, наданий ФОП Садковим О. М. у складі тендерної пропозиції Лист-гарантія за № 6 від 24.06.2020 р. не врахований при розгляді тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Натомість, Переможцем закупівлі - ФОП Садковим О.М у складі тендерної пропозиції подані документи, зокрема Інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі за вих. № 1 від 24.06.2020 та Тендерна пропозиція за вих. № 2 від 24.06.2020 р. у яких підтверджені гарантійні терміни встановлені замовником у тендерній документації, що відповідає вимогам до предмету закупівлі, та відповідають умовам пункту 6.1 проекту договору, що є Додатком до тендерної документації, якими Виконавець гарантує якість Товару впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 36–ти місяців для персональних комп’ютерів, 60 – ти місяців на жорсткі диски HDD та 12- ти місяців для ноутбуків і сканерів від дати передачі Товару на підставі накладної.
За таких, умов Замовником правомірно прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції ФОП Садков О.М. умовам тендерної документації та рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол тендерного комітету № 383 від 08.07.2020).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про надання інформації Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2020 за результатами моніторингу процедури закупівлі Машин для обробки даних (персональних комп’ютерів, ноутбуків, сканерів), за кодом ДК 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), Головне управління зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо про неможливість усунути виявлені порушення з наступних причин. Персональні комп’ютери, ноутбуки, сканери придбані задля забезпечення функціонування централізованої системи електронного документообігу Головного управління, забезпечення виїзних прийомів громадян, дистанційної роботи в умовах карантину. За результатами процедури відкритих торгів, укладений договір про закупівлю № 350 від 21.07.2020 з переможцем закупівлі ФОП Садковим О.М. За укладеним договором 22 липня 2020 року поставлений товар у повному обсязі та здійснена оплата. Зважаючи на викладене, зобов’язання у частині поставки товару та його оплати виконані сторонами. Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо прийняти інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень виявлених результатами моніторингу процедури закупівлі Машин для обробки даних (персональних комп’ютерів, ноутбуків, сканерів), за кодом ДК 021:2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).

2020-08-07 16:28:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 1 419 000,00
UAH з ПДВ
1 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" 1 776 517,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 611 277,20
UAH з ПДВ
1 601 797,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 1 884 200,00
UAH з ПДВ
1 884 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2020 17:07
Електронний підпис
28 червня 2020 17:03
CЕС Lenovo.pdf
28 червня 2020 17:03
Декларация ЭМС.jpg
28 червня 2020 17:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 червня 2020 17:03
Декларация.jpg
28 червня 2020 17:03
Витяг з ЄДР.pdf
28 червня 2020 17:03
СЭС гигиена 2019.pdf
28 червня 2020 17:03
Відомості з ЄДР.pdf
28 червня 2020 17:03
Копія Статуту.pdf
28 червня 2020 17:03
Таблиця відповідності.pdf
28 червня 2020 17:03
Проект договору.pdf
28 червня 2020 17:03
Сертификат 2018.jpg
28 червня 2020 17:03
Опис.pdf
28 червня 2020 17:03
ISO14001-2015.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 16:24
Електронний підпис
30 червня 2020 16:01
Електронний підпис
30 червня 2020 15:47
Петренко Піріт.pdf
30 червня 2020 15:47
накладна.pdf
30 червня 2020 15:47
Договір 349.pdf
30 червня 2020 15:47
7 Пропозиція ФОП.pdf
30 червня 2020 15:47
5 Лист-гарантія.pdf
30 червня 2020 15:47
4 Гарантія.pdf
30 червня 2020 15:47
2 Довідка ст17.pdf
30 червня 2020 15:47
1 Повноваження ФОП.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 16:47
Електронний підпис
01 липня 2020 14:01
Електронний підпис
01 липня 2020 13:59
24. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
01 липня 2020 13:59
24. Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2020 13:59
25. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 13:59
21. Проект договору.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 08:48
Електронний підпис
14 липня 2020 08:47
Dovidka_20185451530880146472.pdf.p7s
14 липня 2020 08:47
Dovidka_20185451530880146472.pdf
10 липня 2020 12:49
Електронний підпис
10 липня 2020 12:46
3-ст.17.pdf
10 липня 2020 12:46
2-ст.17.pdf
10 липня 2020 12:46
1-ст.17.pdf
01 липня 2020 08:21
Електронний підпис
01 липня 2020 08:20
Висновок СЕС.pdf
01 липня 2020 08:20
Inf_letter_1_2020_06_26.pdf
26 червня 2020 16:20
Електронний підпис
26 червня 2020 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 16:19
ст.17.pdf
26 червня 2020 16:19
Лист сервісні центри.pdf
26 червня 2020 16:19
Лист гарантія.pdf
26 червня 2020 16:19
Лист Czur.pdf
26 червня 2020 16:19
Лист BenQ.pdf
26 червня 2020 16:19
Договір+накладна.pdf
26 червня 2020 16:19
Довідка санкції.pdf
26 червня 2020 16:19
Довідка повноваження.pdf
26 червня 2020 16:19
Декларація BENQ 1158.pdf
26 червня 2020 16:19
Декларація BENQ 1157.pdf
26 червня 2020 16:19
CZUR-Pirit.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 1 419 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 18:10
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"
#2520707933
Відхилено 1 550 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 18:13
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 1 601 797,08
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:57
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2530200271
Переможець 1 884 200,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САДКОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2530200271
1 884 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:02
Договір №350 укладений
21 липня 2020 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 884 200,00
UAH