Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники за кодом ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-06-15-005650-c fe67ba802a8f4a8d8a7334f2034edb35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Шуменко

+380982174214 irynashumenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №33 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031530
Місцезнаходження: 87521, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. МАРІУПОЛЬСЬКА , 18-А
Контактна особа: Ірина Шуменко
+380982174214
irynashumenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 11:01
Початок аукціону: 25 червня 2020 14:36
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Світильники - 24 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Світильники за кодом ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маріупольська,18-а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Продавця» протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання «Покупцем» бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше дев’яносто календарних днів з дати передачі товару «Покупцеві». Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 червня 2020 10:19
Дата відповіді: 16 червня 2020 15:26
Чи можливо запропонувати світильники з кольоровою температурою 5000К? Це також нейтральне світло, але більш яскраве в порівнянні з 4000К.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. Стосовно вашого запитання інформуємо, що не бажано пропонувати світильники з кольоровою температурою вище, ніж зазначено в технічних вимогах до предмета закупівлі, бо таку пропозицію буде відхилено. Кольорова температура нейтрального білого світла (4000К) є оптимальною для застосування в освітленні приміщень навчального закладу згідно з п.8.29. ДБН-В.2.2.-3:2018.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 червня 2020 15:49
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:19
5000К - відповідає яскравому сонячному світлу, і ми вже поставляли протягом минулого та вже цього року світильники кольорової температури 5000К до різних навчальних закладів та організацій Маріуполя, а саме: школа №53, №52, №10, міська рада м. Маріуполя, відділ освіти міськради м. Маріуполя, Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Олімпія» Маріупольської міської ради. Світильники з такою кольоровою температурою не мають медичних застережень щодо застосування їх в медичних та учбових закладах. Тому просимо ще раз розгянути наше питання стосовно можливості пропонувати такі світильники.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Будь-ласка, надавайте пропозицію, розгляд буде проведено Замовником згідно Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" 3 960,00
UAH з ПДВ
3 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 5 796,00
UAH з ПДВ
5 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 11:27
Паспорт-4.Pdf
22 червня 2020 11:27
Паспорт-3.Pdf
22 червня 2020 11:27
Паспорт-2.Pdf
22 червня 2020 11:27
Паспорт-1.Pdf
22 червня 2020 11:27
Код Ин.Pdf
22 червня 2020 11:27
Дані учасника 2020.pdf
22 червня 2020 11:27
Витяг платника ЄПД.pdf
22 червня 2020 11:27
Виписка-2.Pdf
22 червня 2020 11:27
Виписка-1.Pdf
22 червня 2020 11:27
73.pdf
22 червня 2020 11:27
Договір 137.pdf
22 червня 2020 11:27
Тех хар-ки.jpeg

Публічні документи

24 червня 2020 09:44
Цінова.pdf
24 червня 2020 09:44
Техничне завдання.pdf
24 червня 2020 09:44
Подушкін.pdf
24 червня 2020 09:44
Договір.pdf
24 червня 2020 09:44
Аналог. дог.pdf
24 червня 2020 09:44
ДОВІДКА документи .pdf
24 червня 2020 09:44
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
24 червня 2020 09:44
Гарантія на документи.pdf
24 червня 2020 09:44
паспорт 10,11.pdf
24 червня 2020 09:44
Заборгов..PDF
24 червня 2020 09:44
довідка счет 2020.pdf
24 червня 2020 09:44
Гарантія (доставку).pdf
24 червня 2020 09:44
Витяг розширений.pdf
24 червня 2020 09:44
Vityag.PDF
24 червня 2020 09:44
Vipiska2.PDF
24 червня 2020 09:44
Vipiska.PDF
24 червня 2020 09:44
Pasport 12-13ST.PDF
24 червня 2020 09:44
Pasport 2ST.PDF
24 червня 2020 09:44
Pasport 1ST.PDF
24 червня 2020 09:44
ID KOD.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
Переможець 3 960,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 17:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
3 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 18:59
Договір 33_8 від 05.08.2020_Світильники_ФОП КУПІН СП_3960_школа.PDF укладений
06 серпня 2020 18:57