Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж у місті Харкові. Черга 1.Об'єкт № 16. Теплові мережі ділянки МК1802/2 - МК1807, просп. Московський (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
75 806 773,20 UAH
UA-2020-06-15-003793-c 440a1fa90bd44c80815eea6a730b4ed2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:16
Очікувана вартість: 75 806 773,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 758 067,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції готуються українською мовою в порядку, визначеному тендерною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Реконструкція теплових мереж у місті Харкові. Черга 1.Об'єкт № 16. Теплові мережі ділянки МК1802/2 - МК1807, просп. Московський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, ділянка МК1802/2 - МК1807, просп. Московський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень на 2020-2021 роки. Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 20 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету. Для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів Замовник може сплатити Підряднику аванс в сумі до 30% від вартості робіт за цим договором (згідно рахунку-фактури) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 10:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 липня 2020 11:43
Додаток 2_технічне завдання_03.07.docx
15 червня 2020 13:48
Додаток 2_технічне завдання.docx
04 липня 2020 11:43
Додаток 3 -ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_03.07.docx
15 червня 2020 13:48
Додаток 3 -ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (4).docx
04 липня 2020 11:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ 03.07.doc
26 червня 2020 10:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
04 липня 2020 11:43
Тендерна документація - н.р_ 03.07.doc
26 червня 2020 10:01
Тендерна документація - н.р.doc
15 червня 2020 13:48
Тендерна документація.doc
04 липня 2020 11:43
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii н.р_03.07.docx
26 червня 2020 10:01
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii н.р.docx
15 червня 2020 13:48
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
04 липня 2020 11:43
Ведомость ресурсов_03.07.XLS
26 червня 2020 10:01
Ведомость ресурсов.XLS

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 15 червня 2020 15:23
Дата відповіді: 18 червня 2020 09:06
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку № 2 до тендерної документації (надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання), оскільки тендерна документація не містить інформацію про характеристики всіх матеріалів та обладнання (найменування/марки), що передбачені проектом. Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, які будуть оприлюднені у встановленому законом порядку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000041 ● bb1c01f8f8bb4aa1876a09b9e8b783bc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.11.2020 № 76

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.11.2020 № 76.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-15-003793-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт" 75 670 438,80
UAH з ПДВ
74 912 371,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ" 75 723 060,00
UAH з ПДВ
75 723 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 16:25
Електронний підпис
30 липня 2020 16:23
1_Довідка МВС.rar
16 липня 2020 16:43
Електронний підпис
12 липня 2020 08:49
Електронний підпис
10 липня 2020 16:42
Електронний підпис
10 липня 2020 16:41
Статут.pdf
10 липня 2020 16:41
Протокол ЗЗУ договір.pdf
10 липня 2020 16:41
Проект договору.pdf
10 липня 2020 16:41
Опис.pdf
10 липня 2020 16:41
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
10 липня 2020 16:41
Дозвіл Держпраця.pdf
10 липня 2020 16:41
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

26 червня 2020 17:59
Проект договора......7.pdf
26 червня 2020 17:59
Устав.....5.pdf
26 червня 2020 17:59
Протокол......2.pdf
26 червня 2020 17:59
Приказ.....4.pdf
26 червня 2020 17:59
Выписка......1.pdf
26 червня 2020 17:59
Паспорт код.....3.pdf
26 червня 2020 17:59
Тех.задание......6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Схід - Теплоремонт"

ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Схід - Теплоремонт"
#36988217
Переможець 74 912 371,06
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 09:30

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції Замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції. А саме: Документи тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України « Про публічні закупівлі», а саме: 1. У складі тендерної пропозиції надана Довідка № 22/07-20 від 01.07.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій міститься інформація щодо ПІБ та стажу роботи на посаді підприємства 25 чоловік. В той же час, досвід роботи працівників на посаді підприємства, наведений в довідці не відповідає даним наказів про прийняття на посаду, копії яких також надані у складі тендерної пропозиції. Крім того, інформації щодо ПІБ працівника, зазначеного в позиції 18 довідки не відповідає ПІБ згідно відповідного наказу про прийняття на посаду. 2. У складі тендерної пропозиції учасником надана інформація про наявність техніки № 24/07 від 06.07.2020року. В якості документу, що підтверджують право користування учасника и, наведеної в позиціях №№11-17 даної інформації зазначений договір № 1/06-У від 01.06.2020року, укладений з ПП «Буд-транс». В той же час, даний договір, копія якого також надана учасником у складі тендерної пропозиції не містить в собі перелік техніки ( позиції №№ 11-17) . На підставі наведеного, керуючись ч 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених Замовником невідповідностей, що наведені вище, та підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Вам необхідно надати документи/уточнену інформацію відповідно до вимог п.1 та п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Схід - Теплоремонт"
#36988217
74 912 371,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 09:47
Додаткова угода №5 до договору №68080301.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 16:58
Дод.угода №4 до договору №68080301.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 08:14
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 11:40
ДУ№3 до договору№68080301.pdf зміни до договору
11 березня 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:49
ДУ №2 до Договору №68080301.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 14:18
ДУ №1 від 05.08.2020.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:07
Договір №68080301.pdf укладений
04 серпня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна, обсяг та кількість без змін
Номер договору про закупівлю: 68080301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68080301
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68080301
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Оприлюднення додаткової угоди № 3 в повній редакції( разом з додатком).
Номер договору про закупівлю: 68080301
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 68080301
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 68080301
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 60 099 196,55
UAH (в тому числі ПДВ 10 016 532,75 UAH)