Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019: 40547 Паровий стерилізатор без пристрою (Паровий стерилізатор з парогенератором і термопринтером, 2-дверний в комплекті (770л)); 40547 Паровий стерилізатор без пристрою (Низько-температурний формальдегідний стерилізатор, 2-дверний в комплекті (140л)); 14413 Мийка / стерилізатор (Мийно-дезінфекційна машина, 2-дверна (230л); 36674 Пристрій для запаювання пакетів (Пакувальний апарат з принтером); 36674 Пристрій для запаювання пакетів (Пакувальний апарат без принтера); 36749 Ультразвукова водяна баня (Ультразвукова мийка); 44344 Комбінована система очищення води (Система очистки води в комплекті); 31253 Компресор повітряний для медичних виробів (Компресор стисненого повітря безмасляний в комплекті); 37412 Пістолет струменевий для очищення хірургічних інструментів (Пістолет повітряний/водяний для очищення інструменту); 37412 Пістолет струменевий для очищення хірургічних інструментів (Пістолет для очищення візків); 46531 Різак для паперу / пластика (Різак для паперу); 34833 Стілець загального призначення (Промисловий стілець); 34833 Стілець загального призначення (Стілець лабораторний); 13959 Стіл для хірургічних інструментів (Стіл робочий, пакувальний з нержавіючої сталі); 13959 Стіл для хірургічних інструментів (Стіл виробничий з нержавіючої сталі); 13959 Стіл для хірургічних інструментів (Стіл виробничий з нержавіючої сталі); 15934 Система мийок у кімнаті для огляду / терапевтичних процедур (Стіл з мийками робочими (дві раковини) з нержавіючої сталі); 15934 Система мийок у кімнаті для огляду / терапевтичних процедур (Стіл з мийками робочими (дві раковини) з нержавіючої сталі); 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна (Опромінювач бактерицидний настінний без озоновий) по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
CPV 021:2015 - 33190000-8-Miscellaneous medical devices and products (Classification of Medical Devices 024:2019: 40547 Unwrapped-device steam sterilizer; 40547 Unwrapped-device steam sterilizer; 14413 Washer/sterilizing unit; 36674 Package sealing unit; 36674 Package sealing unit; 36749 Ultrasonic water bath; 44344 Combination water purification system; 31253 Medical device air compressor; 37412 Instrument cleaning jet pistol; 37412 Instrument cleaning jet pistol; 46531 Paper/plastic sheet guillotine; 34833 General-purpose stool; 34833 General-purpose stool; 13959 Instrument table; 13959 Instrument table; 13959 Instrument table; 15934 Examination/treatment room sink system; 15934 Examination/treatment room sink system; 35150 Ultraviolet germicidal light) on the object "Overhaul of the premises of the central sterilization department with the replacement of existing equipment of the Kyiv City Clinical Hospital № 3, on the street. Peter Zaporozhets, 26 in the Dnieper area, including production of PKD"
Очікувана вартість
20 899 941,81 UAH
UA-2020-06-15-003363-b b1ed61af740b4bdd97a73773a34bd14c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Engineering Center" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 33239981
Contact point: Sydorenko Oleksandr Valeriyovuch
380442340250
inzhcentr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 червня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 20 899 941,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 499,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 15 червня 2020 15:43
Enquiries until: 05 липня 2020 19:00
Complaints submission until: до 11 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 липня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 20 899 942 UAH including VAT
Minimal lowering step: 104 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код ДК 021:2015 - 33190000-8 –
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
(код НК 024:2019: 40547 Паровий стерилізатор без пристрою (Паровий стерилізатор з парогенератором і термопринтером, 2-дверний в комплекті (770л)); 40547 Паровий стерилізатор без пристрою (Низько-температурний формальдегідний стерилізатор, 2-дверний в комплекті (140л)); 14413 Мийка / стерилізатор (Мийно-дезінфекційна машина, 2-дверна (230л); 36674 Пристрій для запаювання пакетів (Пакувальний апарат з принтером); 36674 Пристрій для запаювання пакетів (Пакувальний апарат без принтера); 36749 Ультразвукова водяна баня (Ультразвукова мийка); 44344 Комбінована система очищення води (Система очистки води в комплекті); 31253 Компресор повітряний для медичних виробів (Компресор стисненого повітря безмасляний в комплекті); 37412 Пістолет струменевий для очищення хірургічних інструментів (Пістолет повітряний/водяний для очищення інструменту); 37412 Пістолет струменевий для очищення хірургічних інструментів (Пістолет для очищення візків); 46531 Різак для паперу / пластика (Різак для паперу); 34833 Стілець загального призначення (Промисловий стілець); 34833 Стілець загального призначення (Стілець лабораторний); 13959 Стіл для хірургічних інструментів (Стіл робочий, пакувальний з нержавіючої сталі); 13959 Стіл для хірургічних інструментів (Стіл виробничий з нержавіючої сталі); 13959 Стіл для хірургічних інструментів (Стіл виробничий з нержавіючої сталі); 15934 Система мийок у кімнаті для огляду / терапевтичних процедур (Стіл з мийками робочими (дві раковини) з нержавіючої сталі); 15934 Система мийок у кімнаті для огляду / терапевтичних процедур (Стіл з мийками робочими (дві раковини) з нержавіючої сталі); 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна (Опромінювач бактерицидний настінний без озоновий) по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

CPV 021:2015 - 33190000-8-Miscellaneous medical devices and products (Classification of Medical Devices 024:2019: 40547 Unwrapped-device steam sterilizer; 40547 Unwrapped-device steam sterilizer; 14413 Washer/sterilizing unit; 36674 Package sealing unit; 36674 Package sealing unit; 36749 Ultrasonic water bath; 44344 Combination water purification system; 31253 Medical device air compressor; 37412 Instrument cleaning jet pistol; 37412 Instrument cleaning jet pistol; 46531 Paper/plastic sheet guillotine; 34833 General-purpose stool; 34833 General-purpose stool; 13959 Instrument table; 13959 Instrument table; 13959 Instrument table; 15934 Examination/treatment room sink system; 15934 Examination/treatment room sink system; 35150 Ultraviolet germicidal light) on the object "Overhaul of the premises of the central sterilization department with the replacement of existing equipment of the Kyiv City Clinical Hospital № 3, on the street. Peter Zaporozhets, 26 in the Dnieper area, including production of PKD"
Розгорнути Згорнути
CPV: 33190000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Після підписання Договору Покупець може на підставі обґрунтованого звернення Постачальника, за умови надання згоди головного розпорядника бюджетних коштів -Департаменту охорони здоров’я, перерахувати аванс на закупівлю обладнання у розмірі до 100% від суми загальної вартості обладнання, з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Зобов’язання з поставки обладнання, оплаченого в порядку попередньої оплати, має бути виконане Постачальником відповідно до умов цього Договору в межах строків, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. При цьому використання або повернення авансу повинно бути безспірно виконано протягом бюджетного року, в якому було надано аванс. Аванс 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:16
Перелік змін ЦСВ (23.06.20).doc
23 червня 2020 16:15
ТД Обладнання ЦСВ КМКЛ 3 (23.06.20).docx
15 червня 2020 15:51
ТД Обладнання ЦСВ КМКЛ 3 (15.06.20).docx
15 червня 2020 15:48
Оголошення про проведення відкритих торгів (15.06.20).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000038 ● 416708bc8b604cce9a423fbe06e11cd3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-06-15-003363-b 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто висновок Держаудитслужби про результати моніторингу по закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» (UA-2020-06-15-003363-b) та повідомляється. Відповідно до частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Даний висновок Держаудитслужби про результати моніторингу по закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» опубліковано у електронній системі закупівель 24.09.2020. Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, з урахуванням офіційних вихідних днів. Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 01.10.2020. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки річний план закупівель UA-P-2020-06-15-003296-a не містить інформації про місцезнаходження Замовника. КП «Інженерний центр» надає свої пояснення щодо неможливості усунення вищевказаних порушень з наступних причин. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Відповідно до пункту 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. КП «Інженерний центр» для здійснення закупівель користується послугами авторизованого електронного майданчика E-tender.UA. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель визначаються статтею 4 Закону. Так, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. У свою чергу, відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону в річному плані замовник зокрема вказує найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Так, виходячи зі змісту статті 4 Закону, річний план, до якого вноситься інформація про закупівлю, складається шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Звертаємо увагу, що у разі допущення помилки або невідповідності формату плану, система звітує про місце та характер виявленої помилки, що в результаті не дозволить опублікувати річний план чи зміни до нього. Так, на дату оприлюднення річного плану по даній закупівлі на електронному майданчику, де працює КП «Інженерний центр», не відображалися поля, які були не заповнені. Також слід відмітити, що лише після коректного заповнення всіх полів у шаблоні річного плану, можна його підписати шляхом накладення ЕЦП, що в свою чергу свідчить про правильність заповнення усіх необхідних полів, автоматично створених на майданчику. Тобто, у разі не заповнення обов’язкових полів, система не дозволила б підписати та опублікувати відповідний документ. Отже, враховуючи вищевикладене, не відображення місцезнаходження Замовника відбулося не з вини Замовника, а внаслідок певного технічного збою в електронній системі закупівель, що призвело до відсутності вказаної інформації у річному плані. Станом на сьогоднішній день, виявлені порушення законодавства в частині зазначення інформації у річному плані не можуть бути усунені у зв’язку із технічною неможливістю внесення змін у відповідні поля. Крім того, відповідно до Висновку Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» (UA-2020-06-15-003363-b) встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Надаємо свої пояснення щодо неможливості усунення вищевказаних порушень з наступних причин. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вказати в тендерній документації інформацію про необхідність тендерного забезпечення, а саме забезпечення тендерних пропозицій. Згідно з частиною першою статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Звертаємо увагу, що нині повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Так, на момент заповнення оголошення по даній закупівлі, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації. Тому, в оголошенні було вказано вид та розмір забезпечення тендерних пропозицій, а в документації – інші дані (термін дії, умови надання, тип, опис випадків, коли забезпечення не повертається учаснику та ін.). Таким чином, станом на сьогодні, виявлені порушення законодавства не можуть бути усунені у зв’язку із технічною неможливістю внесення змін у відповідні поля. Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» (UA-2020-06-15-003363-b) встановлено, що ТОВ «Техмедконтракт» у складі своєї тендерної пропозиції надано письмову згоду на обробку персональних даних від директора – Кузнецова Михайла Юрійовича, проте не надано згоди на обробку персональних даних від усіх осіб, персональні дані яких зазначені в тендерній пропозиції учасника (у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом, а саме від головного бухгалтера – Савицької Ольги Петрівни, інженера – Олійник Зої Володимирівни, менеджера з продажу – Неборської Ольги Дмитрівни, фахівця з публічних закупівель – Глизь Ірини Василівни, бухгалтера – Батряк Тетяни Володимирівни, що не відповідає умовам пункту 1 розділу З тендерної документації. Проте, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Техмедконтракт» та допущено її до аукціону. Так, КП «Інженерний центр» не погоджується з твердженням щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Техмедконтракт» з огляду на наступне. Факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних працівників, вважається підтвердженням наявності в неї права на оброблення персональних даних, а також надання такого права замовникові як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єктів (працівників) та є безумовною згодою цих суб’єктів персональних даних щодо оброблення їх персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі. Отже, якщо ТОВ «Техмедконтракт» подав тендерну пропозицію, яка містить персональні дані працівників, то цим він підтвердив, що згоду на їх розголошення він також отримав. Разом з тим, у Висновку Держаудитслужби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» (UA-2020-06-15-003363-b) встановлено, що ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» завантажено до електронної системи закупівель свою тендерну пропозицію, проте в електронній системі закупівель не виявлено ЕЦП/КЕП, накладеного на його тендерну пропозицію. За результатами перевірки через Центральний засвідчувальний орган Міністерства цифрової трансформації України (http://czo.gov.ua/verify) ЕЦП/КЕП накладеного ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» на свою тендерну пропозицію, встановлено що накладений ЕЦП/КЕП (файл з розширенням «sign.p7s») є електронною цифровою печаткою, що не є ЕЦП/КЕП у розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги». Отже, ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» не накладено ЕЦП/КЕП на свою тендерну пропозицію, чим не дотримано умови пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Проте, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології» було накладено електронний цифровий підпис який містить в собі як підпис так і печатку. Ці дані були передані системі ProZorro, однак система самостійно обрала з носія ключової інформації печатку, а не підпис. Крім того, електронна цифрова печатка є різновидом електронного цифрового підпису, яка дає можливість ідентифікувати юридичну особу як підписувача. У свою чергу, кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана (частина 5 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Отже, підприємство виконало всі вимоги тендерної документації, а відтак у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Медичні індивідуально оптимальні технології». Просимо врахувати.

2020-09-29 20:45:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-06-15-003363-bb1ed61af740b4bdd97a73773a34bd14c
Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології" 20 850 000,00
UAH з ПДВ
20 745 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" 20 890 000,00
UAH з ПДВ
20 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології"

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології"
#41983577
Переможець 20 745 500,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медичні індивідуально оптимальні технології"
#41983577
20 745 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:24
ДУ №1 до Дог.172_20-165.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 09:56
Договір 172_20-165.pdf укладений
02 жовтня 2020 09:55
Протокол 21_08_20 продовження укл.дог до 60днів.pdf укладений
21 серпня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/20-165
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 745 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 641 285,90 UAH)