Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів
Очікувана вартість
274 000,00 UAH
UA-2020-06-15-003195-b d961c56ff03348cebc327a58360915ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисиганич Вікторія Миронівна

+380512552005 nikfinnk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40327023
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, пр Центральний, буд. 288
Контактна особа: Лисиганич Вікторія Миронівна
+380512552005
nikfinnk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 11:32
Очікувана вартість: 274 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України. Місцезнаходження та категорія замовника: 54003, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, пр. Центральний, 288; Орган державної влади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
411 послуга
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, за місцезнаходженням переможця процедури закупівлі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється в безготівковому порядку на підставі належним чином оформлених рахунку/рахунку-фактури та акту про приймання наданих послуг (далі – Акт) протягом 7 (семи) банківських днів з дати надання Виконавцем рахунку/рахунку-фактури після підписання Замовником Акту. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:28
Додаток 3 Пропозиція.doc
15 червня 2020 15:28
Додаток 2 Проект договору.docx
15 червня 2020 15:28
Додаток 1 Технічне завдання.docx
15 червня 2020 15:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-04-000011 ● fc8b1d7be9584b7781f022f6f534e66e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.11.2020 № 381

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-06-15-003195-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.10.2020.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В результаті проведеного моніторингу виявлено порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зважаючи на це, Замовник повідомляє наступне. На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів), (ID: UA-2020-06-15-003195-b), діяв наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який втратив чинність 17.07.2020. Затверджена наказом форма оголошення про проведення відкритих торгів, не містить графи, в якій зазначається мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, на авторизованому електронному майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН», через який було розміщено інформацію про закупівлю, відсутній відповідний функціонал. Таким чином, у Замовника технічно не було можливості виконати вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Тендерна документація для процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів) містить Пункт 1.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». На виконання Висновку про результати моніторингу, Замовник зобов’язується не допускати таких порушень в подальшому, шляхом зазначення відповідної інформації в графі «Примітка» оголошення про відкриті торги до моменту, поки не будуть реалізовані відповідні поля для заповнення інформації згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

2020-11-19 16:47:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АМІРХАНЯН ГЕНРІК ГРАЧИКОВИЧ 263 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУРІЛО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 273 000,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ 274 000,00
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГРИГОРЬЄВ А. А. 274 000,00
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 14:42
Електронний підпис
01 липня 2020 14:41
Електронний підпис

Публічні документи

15 липня 2020 20:44
Електронний підпис
14 липня 2020 18:20
Електронний підпис
14 липня 2020 18:19
Довідка про від.суд.1.jpg
12 липня 2020 14:31
Електронний підпис
06 липня 2020 15:27
Електронний підпис
06 липня 2020 15:24
Обгрунтування.docx.p7s
06 липня 2020 15:24
Обгрунтування.docx
30 червня 2020 15:40
Електронний підпис
30 червня 2020 15:37
Повноваження1.jpg
30 червня 2020 15:37
Повноваження 3.jpg
30 червня 2020 15:37
Повноваження 2.jpg
30 червня 2020 15:37
3.1.9.4 ВласнеСТО.PDF
30 червня 2020 15:37
3.1.9.0 .1Аналог.договір.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 11:46
Електронний підпис
26 червня 2020 12:48
1. Пропозиція, Додаток 3.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 18:54
Свідотство.pdf
29 червня 2020 18:54
Працівники.pdf
29 червня 2020 18:54
Податок.pdf
29 червня 2020 18:54
паспорт.pdf
29 червня 2020 18:54
Матбаза.pdf
29 червня 2020 18:54
Клиенты.pdf
29 червня 2020 18:54
Довідка реквізити.pdf
29 червня 2020 18:54
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АМІРХАНЯН ГЕНРІК ГРАЧИКОВИЧ

ФОП "КУРІЛО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФОП ГРИГОРЬЄВ А. А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АМІРХАНЯН ГЕНРІК ГРАЧИКОВИЧ
#2222422333
Відхилено 175 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 14:08
ФОП "КУРІЛО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2511801934
Переможець
179 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 13:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00

Документи

06 липня 2020 14:08
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУРІЛО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2511801934
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:37
Договір від 23.07.2020 _328.pdf укладений
23 липня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 179 000,00
UAH