Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40327023 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, пр Центральний, буд. 288 |
Контактна особа: |
Лисиганич Вікторія Миронівна +380512552005 nikfinnk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 274 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється в безготівковому порядку на підставі належним чином оформлених рахунку/рахунку-фактури та акту про приймання наданих послуг (далі – Акт) протягом 7 (семи) банківських днів з дати надання Виконавцем рахунку/рахунку-фактури після підписання Замовником Акту. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 15:28 |
Додаток 3 Пропозиція.doc | |
15 червня 2020 15:28 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
15 червня 2020 15:28 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx | |
15 червня 2020 15:28 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-04-000011 ● fc8b1d7be9584b7781f022f6f534e66e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2020 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2020 № 381
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-06-15-003195-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.10.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
В результаті проведеного моніторингу виявлено порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зважаючи на це, Замовник повідомляє наступне. На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів), (ID: UA-2020-06-15-003195-b), діяв наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який втратив чинність 17.07.2020. Затверджена наказом форма оголошення про проведення відкритих торгів, не містить графи, в якій зазначається мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, на авторизованому електронному майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН», через який було розміщено інформацію про закупівлю, відсутній відповідний функціонал. Таким чином, у Замовника технічно не було можливості виконати вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Тендерна документація для процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів) містить Пункт 1.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». На виконання Висновку про результати моніторингу, Замовник зобов’язується не допускати таких порушень в подальшому, шляхом зазначення відповідної інформації в графі «Примітка» оголошення про відкриті торги до моменту, поки не будуть реалізовані відповідні поля для заповнення інформації згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
2020-11-19 16:47:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АМІРХАНЯН ГЕНРІК ГРАЧИКОВИЧ |
263 000,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУРІЛО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
273 000,00
UAH з ПДВ
|
179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕГРОВ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГРИГОРЬЄВ А. А. |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АМІРХАНЯН ГЕНРІК ГРАЧИКОВИЧ #2222422333 |
Відхилено |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 14:08
|
|
ФОП "КУРІЛО СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2511801934 |
Переможець |
179 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 13:55
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 14:37
|
Договір від 23.07.2020 _328.pdf | укладений |
23 липня 2020 14:24
|