Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 44810000-1 - «фарби» (Фарба)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-06-15-000045-c 0b9a9dc106264867bb8d280734209e51
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген В’ячеславович Сумбаєв

+380552328779 evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Херсонський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125695
Вебсайт: http://www.seaport.kherson.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4
Контактна особа: Євген В’ячеславович Сумбаєв
+380552328779
evhenyi.v.sumbaev@seaport.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 08:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 12:27
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3350 кілограми
Фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пр-кт Ушакова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем вартості поставленої партії товару протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дня поставки партії товару Покупцю на підставі рахунку (рахунку-фактури) Постачальника. Джерело фінансування закупівлі власні кошти. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 14:15
Документація спрощені закупівлі.doc
16 червня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 14:15
Документація спрощені закупівлі.doc
15 червня 2020 08:15
Документація спрощені закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 2.4 «Проект договору поставки»
Дата подання: 16 червня 2020 10:53
Дата відповіді: 16 червня 2020 15:40
1) Шановний Замовник просимо надати чітке роз’яснення , щодо п. 2.4 «Проект договору поставки» Додатку 4 Документації та за яких обставин він буде застосований замовником на проведення спрощеної Закупівлі, а саме: - Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі чітко визначені Замовником у Додатку 3 Документації за якими можливо визначити плівко утворюючу речовину, та переважне призначення матеріалу щодо використання. Якщо наданий Товар буде відповідати стандарту згідно якого Товар виготовлений, то як він може бути більш низького сорту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, наявність в договорі п. 2.4. саме в такій редакції обумовлена вимогами чинного законодавства України, а саме ст. 268 Господарського кодксу України (ч. 4,5 ГКУ) та нормами Цивільного кодексу України (678 Цивільного кодексу україни) (див. коментар до ст 268 ГК України).
п. 7.2 та 13.4 «Проект договору поставки»
Дата подання: 16 червня 2020 10:54
Дата відповіді: 16 червня 2020 15:40
2) Шановний Замовник, просимо надати відповідь /коментар, стосовно умов п. 7.2 та 13.4 «Проект договору поставки» Додаток 4 Документації, які, на наш погляд, суперечать один одному.
Відповідь: Дякуємо за питання, зазначені пункти в жодному разі на суперечать один одному, а навпаки - дововнюють один одного, а саме в п . 7.2. зазначено ".... за виключенням випадків прямо передбачених даним Договором", а п. 13.4. як раз і є цим самим випадком, стосовно якого Сторони домовились, керуючись як завжди нормами чинного законодавства (ч.3 ст. 651 ЦКУст.) про дострокове та в односторонньому поряду розірвання Договору.
фасування емалі ПФ-115
Дата подання: 16 червня 2020 10:55
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:16
Шановний Замовник, за звичай вітчизняного виробництва, відбувається в тару ємністю 0.9 кг, 2.8 кг, 50 кг. Зазначаємо те, що чим більша ємність, тим дешевша вартість того ж самого матеріалу. Для можливості надання Учасником найбільш економічно вигідної пропозиції, просимо вказати тару/ємність фасування Товару, кратною кількості по кожному кольору необхідного матеріалу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, умовами закупівлі передбачено тара 25 кг. Документація до спрощеної закупівлі з відповідними змінами повторно опублікована.
Описка
Дата подання: 16 червня 2020 10:56
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:16
Шановний Замовник, просимо виправити описку у формі Пропозиції Додатку 1 Документації, щодо термінів оплати, а саме: «… протягом 90 (дев’ятнадцяти днів) …»
Відповідь: Дякуємо за питання, дійсно виникла помилка, умовами закупівлі передбачено строк оплати вартості поставленої партії товару протягом 90 (дев’яносто) календарних днів. Документація до спрощеної закупівлі з відповідними змінами повторно опублікована.
Термін оплати товару
Дата подання: 16 червня 2020 10:57
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:16
Шановний Замовник, просимо внести ясність, щодо терміну оплати товару зазначеного в формі «Пропозиції» Додатку 1 до Документації, а саме: Термін оплати товару вимірюється в календарних чи робочих днях?
Відповідь: Дякуємо за питання, дійсно виникла помилка, умовами закупівлі передбачено строк оплати вартості поставленої партії товару протягом 90 (дев’яносто) календарних днів. Документація до спрощеної закупівлі з відповідними змінами повторно опублікована.
ЕЦП, КЕП
Дата подання: 16 червня 2020 10:58
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:16
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, конкретно чи можна на документи не накладати ЕЦП, якщо вони будуть підписані уповноваженою особою і з відбитком печатки на кожній сторінці документу.
Відповідь: Дякуємо за питання, умовами закупівлі передбачено стосовно ЕЦП/КЕП передбачено:
1. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
2. Документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями).
3. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Документація до спрощеної закупівлі з відповідними змінами повторно опублікована.
Відповідь Організатора: 16.06.2020 15:40:41
Дата подання: 17 червня 2020 12:00
Дата відповіді: 17 червня 2020 14:23
Дякуємо за відповідь та надане посилання, зокрема, на науково – практичний коментар до ст268 Господарського кодексу, зміст якого визначає наступне: 1. Згідно з договором поставки постачальник зобов'язаний поставити товар, якість якого повинна бути не нижче якості, яка вимагається стандартом, технічними умовами чи зразком (еталоном). 2. Сторони поставки мають зазначити в договорі (в даному випадку у технічних вимогах щодо предмету закупівлі) номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів, які поставляються. Наказом ДП «УкрНДНЦ» №99 від 04.12.2018 р., встановлено термін дії стандарту ГОСТ 6465-76 «Эмали ПФ-115.Технические условия» до 01.01.2019 р. Відповідно станом на 17.06.2020 р. він є не чинним.Тільки та виключно норми цього стандарту визначали сортність, а саме: емаль ПФ-115 вищого сорту (ґатунку) та емаль ПФ-115 першого сорту (гатунку). Вітчизняні виробники емалей ПФ-115 здійснюють виробництво емалей відповідно до норм ТУ, при цьому за одним і тим же ТУ може виготовлятися декілька видів емалей ПФ-115, які різняться між собою нормами та нормативними діапазонами нормативно-технічних показників, а отже мають різні споживчі властивості. Споживчі властивості-це властивості, які виявляються в процесі використання товару споживачем для задоволення потреб у відповідності з її призначенням та визначають якість продукції. Чим вища якість- тим вища вартість. Отже запитання, яким саме нормативно-технічним показникам, їх нормам та нормативним діапазонам ,що встановлені до них вимогами ТУ, за показниками яких можливо визначити споживчі властивості емалі (ступінь блиску плівки, покривність, час висихання до ступеня 3, твердість покриття, міцність плівки і т.д.) повинна відповідати емаль ПФ-115 (відповідність Технічним вимогам та умовам Проекту договору щодо якості)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв’язку з тим, що ГОСТ 6465-76 «Эмали ПФ-115. Технические условия» втратив свою чинність, а технічні умови розробляються виробниками фарби та відрізняються один від одного, замовник не виставив конкретні технічні вимоги щодо властивостей фарби. Основні властивості емалі повинні бути максимально приближені до ГОСТ 6465-76. Приймаються до розгляду пропозиції усіх учасників які запропонують підтверджений документами про якість (сертифікатом відповідності або сертифікатом/паспортом якості від виробника, або декларацією про відповідність, або інший документом передбаченим законодавством …) товар зазначений в документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 111 000,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "ОСТ" ЛТД 118 614,00
UAH з ПДВ
118 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 17:14
Електронний підпис
23 червня 2020 17:09
чорна 25.jpg
23 червня 2020 17:09
Червона 25.jpg
23 червня 2020 17:09
Сіра.jpg
23 червня 2020 17:09
сіра 25.jpg
23 червня 2020 17:09
Синя.jpg
23 червня 2020 17:09
зелена 25.jpg
23 червня 2020 17:09
жовта 25.jpg
23 червня 2020 17:09
біла 25.jpg
23 червня 2020 17:09
Статут 2019.pdf
23 червня 2020 17:09
Сертификат ДСТУ ISO 9001.pdf
23 червня 2020 17:09
Документи.pdf
23 червня 2020 17:09
Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2020 17:09
Витяг ЄДРПОУ 05.06.2020.pdf
23 червня 2020 17:09
V-СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 14:37
Електронний підпис
23 червня 2020 14:26
Довідка про учасника.pdf
23 червня 2020 14:26
Пропозиція.pdf
23 червня 2020 14:26
Технічні вимоги.pdf
23 червня 2020 14:26
Витяг з ЄДР.pdf
23 червня 2020 14:26
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "ОСТ" ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 111 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 14:45
91Р ТОВ ВП ПОЛІСАН.pdf укладений
14 липня 2020 14:44