Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030808 Коршовець-Промінь-/Т-03-03/(км4+700- км5+144) Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
1 958 885,40 UAH
UA-2020-06-14-000079-b 18fb0f8aeac348719576b7df22219a14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Олена Василівна

+380332705335 boratyn.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Боратинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332207
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Боратин, Луцький район, село Боратин, вулиця Центральна, будинок20
Контактна особа: Савчук Олена Василівна
+380332705335
boratyn.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2020 22:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:05
Очікувана вартість: 1 958 885,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Детально викладено в файлах «45230000-8_Тендерна документація» та «45230000-8_Проект договору».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030808 Коршовець-Промінь-/Т-03-03/(км4+700- км5+144) Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Волинська область, Луцький район, село Коршовець, село Промінь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи з капітального ремонту. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2020 22:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2020 22:31
45230000-8_Оголошення про проведення відкритих торгів.zip
14 червня 2020 22:31
45230000-8_Проект договору.zip
14 червня 2020 22:31
45230000-8_Тендерна документація.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Дановабуд 1 349 000,00
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 601 275,57
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 1 447 598,87
UAH з ПДВ
1 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 1 497 653,15
UAH з ПДВ
1 445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2020 21:44
Електронний підпис
29 червня 2020 21:41
34-Проект договору.rar
29 червня 2020 21:40
25-Технічне завдання.rar
29 червня 2020 21:40
2-Тендерна пропозиція.rar
29 червня 2020 16:54
Електронний підпис
29 червня 2020 16:47
35-ДЦ та розрахунки.rar
29 червня 2020 16:47
34-Проект договору.rar
29 червня 2020 16:47
25-Технічне завдання.rar
29 червня 2020 16:46
22-Витяг з ЄДР.rar
29 червня 2020 16:46
21-Витяг з реєстру ПДВ.rar
29 червня 2020 16:46
19-Ліцензія з додатком.rar
29 червня 2020 16:46
18-Дозвіл Держпраці.rar
29 червня 2020 16:46
2-Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

26 червня 2020 19:35
Електронний підпис
26 червня 2020 19:34
Технічний опис.zip

Публічні документи

14 серпня 2020 14:23
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:21
Довідки переможця
04 серпня 2020 18:34
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:20
Виправлене Промінь
29 червня 2020 20:50
Електронний підпис
29 червня 2020 20:49
4 Кваліфікація.rar
29 червня 2020 20:49
3 інші документи.rar
29 червня 2020 20:49
2 ст17.rar
29 червня 2020 20:49
1 технічний опис.rar

Публічні документи

29 червня 2020 19:27
Електронний підпис
29 червня 2020 19:26
Технічний опис.rar
29 червня 2020 19:26
Повноваження.rar
29 червня 2020 19:26
Інші документи.rar
29 червня 2020 19:26
Інформація по ст.17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Дановабуд

ПП "РОСТРАНС"

ТОВ Луцька ДПМК

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Дановабуд
#37706854
Відхилено 999 999,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 18:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 01:39
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:32
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 1 199 900,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 18:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 23:13

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1. Тендерна пропозиція не містить інформацію: рік придбання обладнання або рік введення обладнання в експлуатацію; коротку характеристику обладнання 2. Тендерна пропозиція не містить відомості щодо окремого обладнання, які передбачені пунктами 3.5.2 – 3.5.6 Розділу 3 Тендерної документації та зазначені у відомості ресурсів для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) 3. Тендерна пропозиція не містить копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на обладнання, для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) 4. Тендерна пропозиція не містить копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці про наявність в учасника обладнання під номерами 1-16 та 22-30 Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності 1. Підпункт (а) пункту 3.5.5 Розділу 3 Тендерної документації 2. Пункти 3.5.2 – 3.5.6 Розділу 3 Тендерної документації 3. Підпункт (е) пункту 5.3.3 Розділу 5 Тендерної документації 4. Підпункт (е) пункту 5.3.3 Розділу 5 Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, яку доповнити наступною інформацією: рік придбання обладнання або рік введення обладнання в експлуатацію; короткою характеристикою обладнання довільного змісту 2. Надати інформаційну довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів), яке зазначені у відомості ресурсів для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі, з обов’язковим зазначенням щодо кожної одиниці обладнання: (a.1) назви типу (виду, класу) обладнання, яке зазначене учасником у відповідних документах, подані у складі тендерної пропозиції згідно з Додатком 2; (a.2) моделі обладнання (відповідно до його технічної документації); (a.3) року придбання обладнання або року введення обладнання в експлуатацію; (a.4) короткої характеристики обладнання довільного змісту; (a.5) інформації про те, на яких законних підставах учасник володіє обладнанням (на праві власності, іншому речовому праві). 3. Надати копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнанням для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування), а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації); 4. Надати копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнанням, яке зазначене під номерами 1-16 та 22-30, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Тендерна пропозиція не містить інформацію: рік придбання обладнання або рік введення обладнання в експлуатацію; коротку характеристику обладнання Підпункт (а) пункту 3.5.5 Розділу 3 Тендерної документації Надати в новій редакції інформаційну довідку про наявність в учасника обладнання, яку доповнити наступною інформацією: рік придбання обладнання або рік введення обладнання в експлуатацію; короткою характеристикою обладнання довільного змісту 2. Тендерна пропозиція не містить відомості щодо окремого обладнання, які передбачені пунктами 3.5.2 – 3.5.6 Розділу 3 Тендерної документації та зазначені у відомості ресурсів для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) Пункти 3.5.2 – 3.5.6 Розділу 3 Тендерної документації Надати інформаційну довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів), яке зазначені у відомості ресурсів для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі, з обов’язковим зазначенням щодо кожної одиниці обладнання: (a.1) назви типу (виду, класу) обладнання, яке зазначене учасником у відповідних документах, подані у складі тендерної пропозиції згідно з Додатком 2; (a.2) моделі обладнання (відповідно до його технічної документації); (a.3) року придбання обладнання або року введення обладнання в експлуатацію; (a.4) короткої характеристики обладнання довільного змісту; (a.5) інформації про те, на яких законних підставах учасник володіє обладнанням (на праві власності, іншому речовому праві). 3. Тендерна пропозиція не містить копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на обладнання, для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування) Підпункт (е) пункту 5.3.3 Розділу 5 Тендерної документації Надати копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнанням для забезпечення виконання договору про закупівлю, буде використовуватися та/або такими, якими користується субпідрядник/співвиконавець (у разі залучення) на законній підставі (власне / на праві оренди чи іншій законній підставі для користування), а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації); 4. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції подано інформацію та копію рекомендаційного листа (відгуку, іншого документа) щодо договору, який не є аналогічний Пункт 5.3.7 Розділу 5 Тендерної документації Надати в новій редакції інформаційну довідку про виконання аналогічного договору. Надати копію рекомендаційного листа (відгуку, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці, який повинен містити номер і дату виконаного аналогічного договору та інформацію про його належне виконання учасником

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
1 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 23:39
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 23:38
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:43
Протокол про виправлення помилки.zip зміни до договору
28 серпня 2020 11:40
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 12:32
Договір підряду №7 на виконання поточного ремонту укладений
25 серпня 2020 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. 2. Сторони, керуючись частиною третьою статті 173 Господарського кодексу України, сторони дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині уточнення даних складової та розрахунку договірної ціни. 3. Відповідно до Податкового кодексу України та даних реєстру платників податку на додану вартість (далі – ПДВ) Підрядник є платником ПДВ у розмірі 20 %. 4. За результатами тлумачення умов договору, згідно з пунктом 3 цієї Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди та установили наступне: - Додатки до Договору (Договірна ціна, Кошторис (кошториси)) необхідно розуміти та застосовувати в редакції, що додається. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. 6. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року. З метою закупівлі Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030808 Коршовець-Промінь-/Т-03-03/(км4+700- км5+144) Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) було організовано та відповідно оголошено відкриті торги. При публікації в електронній системі закупівель договору про закупівлю було допущено описку в частині складової та розрахунку суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме в ПДВ. За результатами внесення (оприлюднення) даних щодо договору про закупівлю в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-06-14-000079-b від 25.08.2020 була викладена помилкова інформація щодо суми ПДВ. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення інформації (полів) звіту про результати проведення процедури закупівлі, але і не заборонено. Тому, у випадках виявлення невідповідності в документах, які замовник самостійно оприлюднив в електронній системі закупівель, та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити на стадії реєстрації бюджетних зобов'язань, з метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону, беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо) та можуть надати його разом з іншими документами до відповідного органу Казначейства. Вирішила: Виходячи з викладеного вище, керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 (зі змінами), – 1) Прийняти рішення щодо необхідності виправлення інформації про закупівлю в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-06-14-000079-b від 25.08.2020, який автоматично сформований електронною системою закупівель. 2) Пункт «Сума, визначена в договорі про закупівлю» Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-06-14-000079-b від 25.08.2020, який автоматично сформований електронною системою закупівель, викласти у такій редакції: «1 199 900,00 UAH (в тому числі ПДВ 199 983,33 UAH)» 3) Дане рішення щодо уточнення (встановлення) інформації про закупівлю в Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-06-14-000079-b від 25.08.2020, оприлюднити в електронній системі закупівель (за наявності технічної можливості). З метою виправлення інформації про закупівлю в Звіті про результати проведення процедури закупівлі та уточнення (встановлення) даних Договору підряду № 7 від 21.08.2020 р., на виконання рішення уповноваженої особи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди про тлумачення умов договору та протоколу про виправлення помилки, розмістити вище зазначену інформацію шляхом внесення змін до договору із зазначенням підстави: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (пункт 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Більш детальна інформація викладена в Додатковій угоді 1 та Протоколі виправлення помилки.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ця Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору, жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямований виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. 2. Сторони, керуючись частиною третьою статті 173 Господарського кодексу України, з урахуванням статей 213, 637 Цивільного кодексу України та пунктів 15.5 і 15.6 Договору, дійшли згоди про тлумачення (конкретизацію) змісту умови Договору (в процесі його виконання, без зміни істотних та інших умов Договору), а саме в частині уточнення даних щодо гарантійного строку. 3. Відповідно до умов Тендерної документації Замовника, тендерної пропозиції Підрядника, які пов'язані з проведенням процедури закупівлі за результатами якої укладено Договір, Сторони встановили та розтлумачили його умов в частині гарантійного строку, що становить 5 (п’ять) років. 4. За результатами тлумачення умов договору, згідно з пунктом 3 цієї Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди та установили наступне: - Пункт 11.1 Договору необхідно розуміти та застосовувати в редакції: «11.1. Гарантійний строк на результати виконання капітального ремонту за цим Договором (на виконані будівельні, ремонтно-будівельні, монтажні та інші роботи), становить 5 (п’ять) років.». 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. 6. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року. З метою виправлення уточнення (встановлення) даних Договору підряду № 7 від 21.08.2020 р., на виконання рішення уповноваженої особи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди про тлумачення умов договору, розмістити вище зазначену інформацію шляхом внесення змін до договору із зазначенням підстави: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (пункт 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). Більш детальна інформація викладена в Додатковій угоді 1 та Протоколі виправлення помилки.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML