Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»»
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-06-13-000072-b 97cfe70ac775407698fc775bc03964bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2020 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:35
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-13-000072-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 03 липня 2020 11:03
Вимога
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 121 від 02.07.2020р. по закупівлі UA-2020-06-13-000072-b «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» було оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС". Однак, ми не згодні з прийняттям такого рішення з наступних обставин:
1. Згідно п.9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства). Однак, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" надана Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано 6 штатних одиниць, а в наданому штатному розкладі від 11.02.2020р. зазначена кількість штатних одиниць 8 (в штатному розкладі є інженер з охорони праці та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, а в довідці їх немає).

Нагадуємо Вам, шановний Замовник, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 115 від 23.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», №112 від 22.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» та № 116 від 26.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»» Вами було відхилено нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає дійсності, з причин того, що в довідці про працівників і в копії штатного розкладу зазначена не однакова кількість працівників. У Ваших рішеннях проглядається упереджене ставлення до всіх учасників процедури торгів. Якщо за кількість співробітників в довідці та в штатному розкладі відхилили нас, то і конкурента просимо відхилити.
Додатково інформуємо, відповідно до ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 грн. до 51 000 грн.).


2. Згідно Додатку 2 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми». У графі вартість пропозиції була вимога Замовника вказати загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" в своїй пропозиції від 20.06.2020р. вказав наступне: 408 600,00 грн. (Чотириста вісім тисяч шістсот гривень 00 копійок) без ПДВ та 68 100,00 грн. (Шістдесят вісім тисяч сто гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, що не відповідає вимогам Замовника.
3. Окрім цього, була вимога Замовника «всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера…». Пропозиція ТОВ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" не має вихідного номера. Також, немає вихідного номеру і на листах-згодах щодо обробки персональних даних. Отже, пропозиція ТОВ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" не відповідає вимогам Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем по закупівлі по закупівлі UA-2020-06-13-000072-b «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС", та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
В зв’язку з тим, що всі наші вимоги Замовник не задовольняє, а відписується загальними фразами, ми будемо змушені звертатися в контролюючі органи та до суду.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 липня 2020 09:34
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 400 810,90
UAH з ПДВ
400 810,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" 408 600,00
UAH з ПДВ
408 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:20
Електронний підпис
22 червня 2020 17:16
Оновлена пропозиція.pdf.p7s
22 червня 2020 17:15
Оновлена пропозиція.pdf
21 червня 2020 13:30
Електронний підпис
21 червня 2020 13:28
Фінансовий звіт 2019.pdf
21 червня 2020 13:28
Технічні умови.pdf
21 червня 2020 13:28
Протоколи.pdf
21 червня 2020 13:28
Проект договору.pdf
21 червня 2020 13:28
Посвідчення.pdf
21 червня 2020 13:28
Опис.pdf
21 червня 2020 13:28
Оборотна-сальдова.pdf
21 червня 2020 13:28
Накази+диплом Губар.pdf
21 червня 2020 13:28
Накази + ЦПУ.pdf
21 червня 2020 13:28
Наказ Лящук екологія.pdf
21 червня 2020 13:28
Наказ Іщенко.pdf
21 червня 2020 13:28
Мед книжки.pdf
21 червня 2020 13:28
Лящук Диплом+додаток.pdf
21 червня 2020 13:28
Копія паспорту та ІПН.pdf
21 червня 2020 13:28
Копія ліцензії.pdf
21 червня 2020 13:28
Документи пропозиції.pdf
21 червня 2020 13:28
Договір 5-КРГВ.pdf
21 червня 2020 13:28
Довідка.zip
21 червня 2020 13:28
Довідка банк 18.06.2020.pdf
21 червня 2020 13:28
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
21 червня 2020 13:28
Відгук 5-КРГВ 2020.pdf
21 червня 2020 13:28
Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2020 13:28
Витяг ЄДР .pdf
21 червня 2020 13:28
Пропозиція.pdf.p7s
21 червня 2020 13:28
Пропозиція.pdf
21 червня 2020 13:28
Кошторис ворд.rar
21 червня 2020 13:28
Кошторис.pdf
21 червня 2020 13:28
102.rar
21 червня 2020 13:28
102.imd

Публічні документи

30 червня 2020 11:16
Електронний підпис
30 червня 2020 11:16
Електронний підпис
30 червня 2020 11:11
Dovidka_20174513930680839045.pdf
30 червня 2020 11:11
Довідка.zip
30 червня 2020 11:11
Довідка (1).zip
30 червня 2020 11:11
Dovidka_20174513930680839045.pdf.p7s
20 червня 2020 18:34
Електронний підпис
20 червня 2020 18:33
Електронний підпис
20 червня 2020 18:33
Цінова пропозиція..pdf.p7s
20 червня 2020 18:29
Працівники.pdf
20 червня 2020 18:29
Документи.pdf
20 червня 2020 18:29
Аналогічний договір.pdf
20 червня 2020 18:29
Довідки.pdf
20 червня 2020 18:29
Проєкт договору.pdf
20 червня 2020 18:29
Довідки Банківські.pdf
20 червня 2020 18:29
Диплом Ясинський.pdf
20 червня 2020 18:29
Наказ куць.pdf
20 червня 2020 18:29
МВС.zip
20 червня 2020 18:29
Довідка.zip
20 червня 2020 18:29
Довідка (1).zip
20 червня 2020 18:29
Документ_ЄДР_1006783870.zip
20 червня 2020 18:29
Кошторис.docx
20 червня 2020 18:29
Кошторис.pdf
20 червня 2020 18:29
90.imd
20 червня 2020 18:29
Цінова пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Відхилено 400 810,90
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
Рішення скасоване 408 600,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 09:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
Переможець 408 600,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 10:58

Документи

26 червня 2020 16:16
Відхилення СЗШ 50.pdf

Документи

02 липня 2020 14:39
Визначення 50.pdf

Документи

07 липня 2020 10:57
Протокол 50.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
408 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2020 10:57
Протокол 50.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:50
Д у 4 договору 1034.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 16:47
ДУ № 3-1034.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:38
ДУ № 2-1034.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 12:57
ДУ 1 50.pdf зміни до договору
15 липня 2020 12:56
Дог 50.pdf укладений
15 липня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1034/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти
Номер договору про закупівлю: 1034/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1034/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1034/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 353 673,56
UAH (в тому числі ПДВ 58 945,59 UAH)