Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from the CTP on the street. Radchenko, 8 to the can on the street. Radchenko, 6, 8, 12, 14 and street Garina, 51, 53 in Kyiv »
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kononenko Larysa Alexeyevna +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 6 876 531,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 765,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 206296 UAH |
Publication date: | 12 червня 2020 19:27 |
Enquiries until: | 04 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 876 531 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 68 765 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в та Довідок КБ-3, за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 18:08 |
Перелік змін 02.07.2020.docx | |
03 липня 2020 18:08 |
ВТА_ТД 4500 Радченка 8.doc | |
19 червня 2020 11:57 |
Перелік змін 18.06.2020.docx | |
12 червня 2020 19:24 |
Оголошення 4500 Радченка 8 (1).doc | |
12 червня 2020 19:24 |
переклад оголошення 4500 Радченка 8 (1).docx |
06 липня 2020 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 липня 2020 18:08 |
Перелік змін 02.07.2020.docx
|
|||||||||
03 липня 2020 18:08 |
ВТА_ТД 4500 Радченка 8.doc
|
|||||||||
19 червня 2020 11:57 |
Перелік змін 18.06.2020.docx
|
|||||||||
12 червня 2020 19:24 |
Оголошення 4500 Радченка 8 (1).doc
|
|||||||||
12 червня 2020 19:24 |
переклад оголошення 4500 Радченка 8 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.
3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з
КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.
5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000002 ● 707b32c5e1354403b0dcd2bf55f03142
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 11:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2020 №64
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-06-12-010073-c від 12.06.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-10-13-000002 - файли вкладено.
2020-11-03 11:32:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3, 8,та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок до суду |
Дата публікації: | 10 листопада 2020 |
Документи:
10 листопада 2020 16:03
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" |
6 817 291,20
UAH з ПДВ
|
6 817 291,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" |
6 863 752,80
UAH з ПДВ
|
6 863 752,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" #43386810 |
Переможець |
6 817 291,20
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 15:23
|
Угода про розірвання договору_1005_КТМ-31-20_Радченка-Гаріна_compressed (1).pdf | укладений |
04 грудня 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 15:06
|
Дод 1_Договірна ціна_до Дог_1005_КТМ-31-20_compressed.pdf | укладений |
21 серпня 2020 15:06
|
Дод 3_Дефектний акт_до Дог_1005_КТМ-31-20_compressed.pdf | укладений |
21 серпня 2020 15:06
|
Договір_Графік_1005_КТМ-31-20_Радченка_Гаріна_ТОВ БГ ТЕРАКОМБУД_compressed.pdf | укладений |
21 серпня 2020 15:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди укласти дану Угоду про розірвання (додається у вкладенні) |