Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 161 + 300 – км 162 + 300, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів).
Очікувана вартість
78 030 000,00 UAH
UA-2020-06-12-009694-c 36005ef3179c478882436553f1ceb7d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чех Анатолій Олексійович

380662146633
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Чех Анатолій Олексійович
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 78 030 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 780 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 161 + 300 – км 162 + 300, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти Державного бюджету Аванс 90 Банківські 30
Виконання робіт кошти Державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 17:53
_Т_Д_РЕК_Н_07_км161_162_мист_р_Удай_2020_Зміни_5.docx
13 липня 2020 17:05
_Т_Д_РЕК_Н_07_км161_162_мист_р_Удай_2020_Зміни_4 (2).docx
08 липня 2020 16:52
_Т_Д_РЕК_Н_07_км161_162_мист_р_Удай_2020_Зміни_3.docx
07 липня 2020 10:19
_Т_Д_РЕК_Н_07_км161_162_мист_р_Удай_2020_Зміни_2.docx
30 червня 2020 10:53
_Т_Д_РЕК_Н_07_км161_162_мист_р_Удай_2020_Зміни_1.docx
12 червня 2020 17:19
_Т.Д._РЕК. Н-07 км161-162 мист р. Удай_ 2020.doc
22 липня 2020 17:53
_ Пов. роб.змини 5 161-162_2020.docx
13 липня 2020 17:05
_ Пов. роб.змини 4 161-162_2020 (2).docx
08 липня 2020 16:52
_ Пов. роб.змини 3 161-162_2020.docx
07 липня 2020 10:18
_ Пов. роб.змини 2 161-162_2020.docx
30 червня 2020 10:54
_ Пов. роб.змини 1 161-162_2020.docx
12 червня 2020 17:19
Т.З. РЕК,Н-07 км 161 300 - км 162 300_2020.PDF
12 червня 2020 17:19
Т.З. РЕК,Н-07 км 161 300 - км 162 300_2020.rtf
12 червня 2020 17:19
Проект дог. Рек. мист р. Удай _2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000083 ● 8300d36602e34c2fa53d5a4b411a868d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-06-12-009694-c 12.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-27 12:34:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м. Курськ) на ділянці км 161 + 300 – км 162 + 300, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-12-009694-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-30 08:57:28

Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2020-06-12-009694-c

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 161 + 300 – км 162 + 300, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) ». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-12-009694-c, очікуваною вартістю 78 030 000,00 грн, надає наступну інформацію:

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об'єкту реконструкції мостового переходу, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, розробленої в установленому порядку, яка пройшла експертизу за всіма напрямками та затверджена в установленому порядку.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту капітального ремонту, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту».
Даний стандарт погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202, діє згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01 та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.

Розмір бюджетного призначення на 2020 рік прийнято у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами).
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно якого, Учасник -Переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі трьох відсотків вартості договору. Переможцем торгів – ТОВ «ШБУ-77» було надало банківську гарантію Акціонерного підприємства «БАНК СІЧ» за №204031/125-10 від 16.09.2020 року загальна сума якої складає 2 295 000,00 грн. (два мільйона двісті дев'яносто п'ять тисяч гривень 00 копійок) та кінцевий термін дії є 31 грудня 2021 року .

Також повідомляємо, що 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” №1266 від 16 грудня 2020 року (далі - Постанова). Відповідно до зазначеної вище Постанови, доповнень зазнала постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, зокрема доповнено пунктом “4ˡ. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі”.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Службою автомобільних доріг в Чернігівській області, за результатами попередньо проведеного моніторингу, вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, шляхом розміщення на сторінці власного веб-сайту (https://ch.ukravtodor.gov.ua/timeline/5460.html) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Службою автомобільних доріг у Чернігівській області вжиті заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.

2021-10-18 09:48:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" 77 200 000,00
UAH з ПДВ
76 419 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 77 650 000,00
UAH з ПДВ
76 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 77 700 000,00
UAH з ПДВ
76 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 13:15
Електронний підпис
30 липня 2020 13:12
8. Свідоцтво ПДВ.pdf
30 липня 2020 13:12
4. Проект договора.pdf
30 липня 2020 13:09
2.1.1. АБЗ.rar

Публічні документи

18 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:16
Кошторис.zip
09 вересня 2020 09:32
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:30
Тендерна пропозиція.PDF
09 вересня 2020 09:29
ст 17.PDF
09 вересня 2020 09:29
Соловйов СКАН.pdf
30 липня 2020 15:40
Електронний підпис
30 липня 2020 15:38
сертифікат BASt.PDF
23 липня 2020 11:12
Електронний підпис
23 липня 2020 11:10
69 Лист розяснення.PDF
23 липня 2020 11:10
67. Технічне завдання.PDF
23 липня 2020 11:10
64. Проект договору .PDF
23 липня 2020 11:10
61. Транспортна схема.PDF
23 липня 2020 11:10
58 Інвентарна картка.PDF
23 липня 2020 11:10
57. Гарантійний лист.PDF
23 липня 2020 11:09
56. Копія договору.pdf
23 липня 2020 11:09
54. Копія відгуку.PDF
23 липня 2020 11:09
54 Відгук.pdf
23 липня 2020 11:09
53 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
23 липня 2020 11:09
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
23 липня 2020 11:09
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
23 липня 2020 11:05
41. Гарантійний лист .PDF
23 липня 2020 11:05
19 Оригінал ліцензії.pdf
23 липня 2020 11:04
35.PDF
23 липня 2020 11:04
32 Договір оренди.PDF
23 липня 2020 11:03
8. Доручення.PDF
23 липня 2020 11:03
7 Статут.pdf
23 липня 2020 11:02
2 Тенерна пропозиція .PDF

Публічні документи

22 липня 2020 15:55
Електронний підпис
22 липня 2020 15:53
6. Інші документи.pdf
22 липня 2020 15:53
1. ТП.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.3. Трактористи.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.2. Водії 2.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.2. Водії 1.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.1. Працівники_ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
#38055234
Відхилено 76 419 700,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:12
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 76 500 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
76 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 09:01
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:26
ДУ8 дог 20274.PDF зміни до договору
21 грудня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 14:33
ДУ 7 Дог 20274.PDF зміни до договору
01 вересня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:14
ДУ 6 Дог 20274.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 16:01
ДУ 5 Дог 20274.PDF зміни до договору
30 квітня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 09:40
ДУ 4 Дог 20274.PDF зміни до договору
30 квітня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 09:46
ДУ 3 дог 20274.PDF зміни до договору
26 березня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 12:27
ДУ 2 дог 20274.PDF зміни до договору
23 березня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 16:50
ДУ 1 дог 20274.PDF зміни до договору
26 грудня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:07
Договір 20274_2020.PDF укладений
21 вересня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13 1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1; 3.1; 3.5; Розділ XXIII Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13.2, 13.10, 12.6, 3.1, 3.5 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20274
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 943 805,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 323 967,56 UAH)