Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 78 030 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 780 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 390150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | кошти Державного бюджету | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | кошти Державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 17:53 |
_Т_Д_РЕК_Н_07_км161_162_мист_р_Удай_2020_Зміни_5.docx | |
22 липня 2020 17:53 |
_ Пов. роб.змини 5 161-162_2020.docx | |
12 червня 2020 17:19 |
Т.З. РЕК,Н-07 км 161 300 - км 162 300_2020.PDF | |
12 червня 2020 17:19 |
Т.З. РЕК,Н-07 км 161 300 - км 162 300_2020.rtf | |
12 червня 2020 17:19 |
Проект дог. Рек. мист р. Удай _2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000083 ● 8300d36602e34c2fa53d5a4b411a868d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-06-12-009694-c 12.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 12:34:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м. Курськ) на ділянці км 161 + 300 – км 162 + 300, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-12-009694-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-30 08:57:28
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2020-06-12-009694-c
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 161 + 300 – км 162 + 300, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) ». (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-12-009694-c, очікуваною вартістю 78 030 000,00 грн, надає наступну інформацію:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об'єкту реконструкції мостового переходу, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, розробленої в установленому порядку, яка пройшла експертизу за всіма напрямками та затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту капітального ремонту, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту».
Даний стандарт погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202, діє згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01 та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2020 рік прийнято у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 року № 36 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами).
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, згідно якого, Учасник -Переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі трьох відсотків вартості договору. Переможцем торгів – ТОВ «ШБУ-77» було надало банківську гарантію Акціонерного підприємства «БАНК СІЧ» за №204031/125-10 від 16.09.2020 року загальна сума якої складає 2 295 000,00 грн. (два мільйона двісті дев'яносто п'ять тисяч гривень 00 копійок) та кінцевий термін дії є 31 грудня 2021 року .
Також повідомляємо, що 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” №1266 від 16 грудня 2020 року (далі - Постанова). Відповідно до зазначеної вище Постанови, доповнень зазнала постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, зокрема доповнено пунктом “4ˡ. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі”.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Службою автомобільних доріг в Чернігівській області, за результатами попередньо проведеного моніторингу, вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, шляхом розміщення на сторінці власного веб-сайту (https://ch.ukravtodor.gov.ua/timeline/5460.html) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг у Чернігівській області вжиті заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.
2021-10-18 09:48:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
77 200 000,00
UAH з ПДВ
|
76 419 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
77 650 000,00
UAH з ПДВ
|
76 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
77 700 000,00
UAH з ПДВ
|
76 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #38055234 |
Відхилено |
76 419 700,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:12
|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
76 500 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 12:26
|
ДУ8 дог 20274.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2022 14:33
|
ДУ 7 Дог 20274.PDF | зміни до договору |
01 вересня 2022 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:14
|
ДУ 6 Дог 20274.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 16:01
|
ДУ 5 Дог 20274.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 09:40
|
ДУ 4 Дог 20274.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2021 09:46
|
ДУ 3 дог 20274.PDF | зміни до договору |
26 березня 2021 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 12:27
|
ДУ 2 дог 20274.PDF | зміни до договору |
23 березня 2021 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2020 16:50
|
ДУ 1 дог 20274.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 11:07
|
Договір 20274_2020.PDF | укладений |
21 вересня 2020 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1, 13 1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1, 13.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1, 13.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; 3.1; 3.5; Розділ XXIII Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1, 13.2, 13.10, 12.6, 3.1, 3.5 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |