Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
335 720,00 UAH
UA-2020-06-12-009680-c abd2c6423c184f25823db0db197ea28f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бузоверя

+380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23068809
Місцезнаходження: 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7,
Контактна особа: Юлія Бузоверя
+380563671048
zakupivli_ternosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 17:07
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 17:07
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:26
Очікувана вартість: 335 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 071,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308 комплект
Шкільні меблі (комплект для учня (парта 308 шт., стілець 308 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51500, Україна, Дніпропетровська область, м. Тернівка, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:17
Додатки 1-6.doc
12 червня 2020 17:17
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Парти
Дата подання: 15 червня 2020 15:57
Дата відповіді: 16 червня 2020 08:46
Доброго дня! Уважно розглянувши тендерну документацію, ми помітили, що парти не відповідають вимогам Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору НУШ (Наказ № 143 від 07.02.2020) та ГОСТу 11015-93, згідно якого регулювання здійснюється на 3-5, 5-7 або 3-7 ростові групи а стільниця має бути або горизонтальною або мати пристрій для переведення її, як в похиле, так і в пряме положення. Враховуючи вищенаведене, просимо привести технічне завдання у відповідність до нормативних документів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня, більш детальний опис зроблений у технічній документації, дякуємо за запитання.
вимога
Дата подання: 18 червня 2020 15:07
Дата відповіді: 18 червня 2020 16:57
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня, згідно ТД розд. 3, п. 1 "У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення з перекладом Українською мовою в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.".
технічні характеристики
Дата подання: 18 червня 2020 15:08
Дата відповіді: 18 червня 2020 16:57
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня, згідно ТД розд. 3, п. 1 "У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення з перекладом Українською мовою в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-12-009680-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
технічні характеристики
Згфдно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 319 704,00
UAH з ПДВ
309 355,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович 335 412,00
UAH з ПДВ
315 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 15:08
Електронний підпис
01 липня 2020 15:07
Dovidka_20167547520880624951.pdf.p7s
01 липня 2020 15:07
Dovidka_20167547520880624951.pdf
26 червня 2020 11:02
Електронний підпис
26 червня 2020 11:00
6 Інші документи.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 15:48
Електронний підпис
29 червня 2020 15:44
Авторизаційний лист.pdf
29 червня 2020 15:44
464 ГЛ відпов.вимогам д-3.pdf
29 червня 2020 15:44
463 компанія виробник.pdf
29 червня 2020 15:44
461 Тендерна пропозиція.pdf
29 червня 2020 15:44
444 ГЛ тран.послуги.pdf
29 червня 2020 15:44
459 Лист гарантія.pdf
29 червня 2020 15:44
443 ГЛ захисту довкілля.pdf
29 червня 2020 15:44
458 Ціна не вищє ТД.pdf
29 червня 2020 15:44
442 ГЛ держ.станд..pdf
29 червня 2020 15:43
439 ГЛ заниження ціни.pdf
29 червня 2020 15:43
438 ГЛ санкції.pdf
29 червня 2020 15:43
437 ГЛ поставки товару.pdf
29 червня 2020 15:43
452 Проект договору.pdf
29 червня 2020 15:43
436 ГЛ відповідність.pdf
29 червня 2020 15:43
435 ГЛ тех. якіс.харак..pdf
29 червня 2020 15:43
450 Поточний рахунок.pdf
29 червня 2020 15:43
434 ГЛ ГОСТ.pdf
29 червня 2020 15:43
449 Довідка ст.9.pdf
29 червня 2020 15:43
433 Г Л якості товару.pdf
29 червня 2020 15:43
448 ГЛ вимоги безпеки.pdf
29 червня 2020 15:43
432 Банкрутство.pdf
29 червня 2020 15:43
447 лист пояснення.pdf
29 червня 2020 15:43
431 Г Л повне посточання.pdf
29 червня 2020 15:43
430 Аналогічні роботи.pdf
29 червня 2020 15:43
Документы ИСО.pdf
29 червня 2020 15:43
Высновок ТУ с додатком.pdf
29 червня 2020 15:43
TУ-Kromag.pdf
29 червня 2020 15:43
Договір дилерский.pdf
29 червня 2020 15:43
Лист-відгул Знамянка.jpg
29 червня 2020 15:43
Лист-відгук Смоліно.jpg
29 червня 2020 15:43
Лист -відгук Гайворон.pdf
29 червня 2020 15:43
договір Смоліно.pdf
29 червня 2020 15:43
Договір Знамянка 3.jpg
29 червня 2020 15:43
Договір Знамянка 2.jpg
29 червня 2020 15:43
Договір Знамянка 1.jpg
29 червня 2020 15:43
_384 (6).jpg
29 червня 2020 15:43
_384 (5).jpg
29 червня 2020 15:43
_384 (4).jpg
29 червня 2020 15:43
_384 (3).jpg
29 червня 2020 15:43
_384 (2).jpg
29 червня 2020 15:43
_384 (1).jpg
29 червня 2020 15:43
Паспорт10-11ст.jpg
29 червня 2020 15:43
Паспорт 4-5 ст.jpg
29 червня 2020 15:43
Паспорт 2-3 ст.jpg
29 червня 2020 15:43
Паспорт 1 ст.jpg
29 червня 2020 15:43
Ідентифікаційний код.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ФОП Чабаненко Валерій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 309 355,20
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
309 355,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 09:17
190.pdf укладений
13 липня 2020 09:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 309 355,20
UAH (в тому числі ПДВ 51 559,20 UAH)