Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 147 + 700 – км 148 + 100, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Очікувана вартість
25 600 000,00 UAH
UA-2020-06-12-009642-c 5e66e9e194484fdba42913b533c8e4b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чех Анатолій Олексійович

380662146633
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 25901106
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Київська 17
Контактна особа: Чех Анатолій Олексійович
380662146633,
veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 25 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 147 + 700 – км 148 + 100, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Індекс автомобільних доріг: H-07 — Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти Державного бюджету Аванс 90 Банківські 30
Виконання робіт кошти Державного бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 18:05
_Т_Д_РЕК_Н_07_км147_148_мист_р_Удай_2020_Зміни_5 (2).docx
22 липня 2020 18:04
_ Пов. роб.змини 5 147-148_2020.docx
12 червня 2020 17:11
Т.З. Н-07 км 147-148 рек_2020_.PDF
12 червня 2020 17:11
Т.З. Н-07 км 147-148 рек_2020.rtf
12 червня 2020 17:11
Проект дог. Рек. мист р. Удай _2020.docx
22 липня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 18:05
_Т_Д_РЕК_Н_07_км147_148_мист_р_Удай_2020_Зміни_5 (2).docx
13 липня 2020 17:02
_Т_Д_РЕК_Н_07_км147_148_мист_р_Удай_2020_Зміни_4.docx
08 липня 2020 16:49
_Т_Д_РЕК_Н_07_км147_148_мист_р_Удай_2020_Зміни_3 - для слияния.docx
07 липня 2020 10:28
_Т_Д_РЕК_Н_07_км147_148_мист_р_Удай_2020_Зміни_2.docx
30 червня 2020 10:47
_Т_Д_РЕК_Н_07_км147_148_мист_р_Удай_2020_Зміни_1.docx
12 червня 2020 17:11
_Т.Д. _РЕК. Н-07 км147-148 мист р. Удай_ 2020.doc
22 липня 2020 18:04
_ Пов. роб.змини 5 147-148_2020.docx
13 липня 2020 17:01
_ Пов. роб.змини 4 147-148_2020.docx
08 липня 2020 16:47
_ Пов. роб.змини 3 147-148_2020.docx
07 липня 2020 10:28
_ Пов. роб.змини 2 147-148_2020.docx
30 червня 2020 10:47
_ Пов. роб.змини 1 147-148_2020.docx
12 червня 2020 17:11
Т.З. Н-07 км 147-148 рек_2020_.PDF
12 червня 2020 17:11
Т.З. Н-07 км 147-148 рек_2020.rtf
12 червня 2020 17:11
Проект дог. Рек. мист р. Удай _2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-01-000005 ● 7f5fac500cca49c08a62208c1dd9e851
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2021 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.02.2021 № 25
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.02.2021 № 25

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-12-009642-c, 12.06.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-15 16:17:31

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 147 + 700 – км 148 + 100, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» (ДК 021:2015: 45221000-2 — «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів»), очікуваною вартістю 25600000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-12-009642-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-16 11:58:25

Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2020-06-12-009642-c

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі робіт :
«Реконструкція мостового переходу через р. Удай на автомобільній дорозі державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка ( на м.Курськ) на ділянці км 147 + 700 – км 148 + 100, Чернігівська область. (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)» , очікуваною вартістю 25 600 000,00 грн, надає наступну інформацію:

Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об»єкту реконструкції мостового переходу, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, розробленої в установленому порядку, яка пройшла експертизу за всіма напрямками та затверджена в установленому порядку.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту реконструкції, складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який діє згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та носить обов’язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за бюджетні кошти.

Розмір бюджетного призначення на 2020 рік прийнято у відповідності до Постанов КМУ від 01 квітня 2020 року № 254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» та від 01 липня 2020 р. № 539 «Про виділення коштів для будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Службою автомобільних доріг у Чернігівській області вжито заходів щодо недопущення порушень в подальшому (рішення засідання тендерного комітету, протокол №90 від 26.02.2021року).

2021-02-26 11:01:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2021-06-22 09:46:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 25 180 000,00
UAH з ПДВ
24 924 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 25 410 000,00
UAH з ПДВ
25 154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:24
ЗП.PDF
26 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:27
Розрахунки.rar
14 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:19
ст. 17.PDF
14 серпня 2020 18:19
Тендерна пропозиція.PDF
14 серпня 2020 17:59
Соловйов СКАН-3.pdf
30 липня 2020 15:40
Електронний підпис
30 липня 2020 15:38
сертифікат BASt.PDF
23 липня 2020 10:25
Електронний підпис
23 липня 2020 10:23
58 Інвентарна картка.PDF
23 липня 2020 10:23
57. Гарантійний лист.PDF
23 липня 2020 10:23
56. Копія договору.pdf
23 липня 2020 10:23
54. Копія відгуку.PDF
23 липня 2020 10:23
54 Відгук.pdf
23 липня 2020 10:23
53 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
23 липня 2020 10:23
53 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
23 липня 2020 10:23
52 Копія дог._26 з ДУ.pdf
23 липня 2020 10:22
69 Лист розяснення.PDF
23 липня 2020 10:22
67. Технічне завдання.PDF
23 липня 2020 10:22
64. Проект договору .PDF
23 липня 2020 10:22
61. Транспортна схема.PDF
23 липня 2020 10:22
35.PDF
23 липня 2020 10:22
41. Гарантійний лист .PDF
23 липня 2020 10:22
32 Договір оренди.PDF
23 липня 2020 10:21
19 Оригінал ліцензії.pdf
23 липня 2020 10:21
8. Доручення.PDF
23 липня 2020 10:21
7 Статут.pdf
23 липня 2020 10:21
2 Тенерна пропозиція .PDF

Публічні документи

22 липня 2020 15:54
Електронний підпис
22 липня 2020 15:53
6. Інші документи.pdf
22 липня 2020 15:53
1. ТП.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.3. Трактористи.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.2. Водії 2.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.2. Водії 1.pdf
22 липня 2020 15:53
4.2.1. Працівники_ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 24 924 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
24 924 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2024 16:13
ДУ 7 дог 20240.PDF зміни до договору
23 січня 2024 16:13
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 09:25
ДУ 6 Дог 20240.PDF зміни до договору
01 червня 2023 09:25
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 12:29
ДУ 5 дог 20240.PDF зміни до договору
21 грудня 2022 12:29
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 14:30
ДУ 4 Дог 20240.PDF зміни до договору
01 вересня 2022 14:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:44
ДУ 3 Дог 20240.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:36
ДУ 3 Дог 20240.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:45
ДУ 2 дог 20240.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 12:37
ДУ 1 дог 20240.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 12:37
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:37
doc00412220200826150716.pdf укладений
27 серпня 2020 14:36
Дог 20240_2020.PDF укладений
27 серпня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Додатку 6 до Договору
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1; 3.1; 3.5; Розділ XXIII Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1; 3.1; 3.5; Розділ XXIII Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1, 13.2, 13.10, 12.6, 3.1, 3.5 Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 Договору викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 2.1; 3.1; 3.5 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20240
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML