Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво господарських будівель, зовнішніх інженерних мереж та споруд з благоустроєм прилеглої до амбулаторії території за адресою: Одеська область, Лиманський район, село Визирка, пров. Дачний, 2
Очікувана вартість
4 973 127,20 UAH
UA-2020-06-12-009309-c 271a41f27f0446ca8fdc7c4e69c6693c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сивак

+380973511992 vizirkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Визирська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378669
Місцезнаходження: 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56
Контактна особа: Наталія Сивак
+380973511992
vizirkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 14:34
Очікувана вартість: 4 973 127,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 865,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво господарських будівель, зовнішніх інженерних мереж та споруд з благоустроєм прилеглої до амбулаторії території за адресою: Одеська область, Лиманський район, село Визирка, пров. Дачний, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67543, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Визирка, пров. Дачний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує Підряднику попередню оплату - аванс у розмірі 30% від суми договірної ціни протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, на підставі виставленого рахунку Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Умови оплати - згідно договору. Категорія замовника передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: орган місцевого самоврядування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:40
Додаток № 2 до ТД.docx
12 червня 2020 16:34
Проект договору.docx
12 червня 2020 16:34
Тенд. документац. Амбулаторія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працывники
Дата подання: 15 червня 2020 10:31
Дата відповіді: 18 червня 2020 14:01
Просимо надати розяснення: чи буде вважатись за невідповідність кваліфікаційному критерію у разі залучення працівників за договорами цивільно- правового характеру, враховуючи, що такі обмеження в тендерній не встановлено
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до Вашого звернення Замовник повідомляє наступне:
відповідно до пункту 5.1.1.5. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації до Учасників торгів встановлено вимогу - для документального підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,
- зокрема -
- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копії (витяги з) трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, тощо.;
Враховуючи наявність сполучника «тощо» в кінці переліку, який, в свою чергу, згідно правил правопису, вказує на неповноту такого переліку, на можливість його продовження (тобто, та інше), а також, враховуючи той факт, що дійсно, в тендерній документації, не встановлені обмеження щодо форми трудових відносин Учасника з працівниками, договори цивільно - правового характеру, оформлені у відповідності до норм чинного законодавства, також будуть вважатись документами, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Надання документів
Дата подання: 15 червня 2020 10:43
Дата відповіді: 18 червня 2020 14:01
Просимо надати розяснення, чи може учасник надати документи, а саме сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 та сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України субпідрядної організації у разі відсутності таких документів у учасників ? Чи такі документи повинні буди у участника та субпідрядних організацій ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сферу акредитації ОС (ООВ), завірений Національним агентством з акредитації України має бути виданий на ім’я Учасника торгів.
У випадку, якщо Учасник торгів планує до виконання робіт залучити субпідрядну організацію (в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) такі документи повинні буди надані додатково і на таку субпідрядну організацію.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 червня 2020 17:57
Дата відповіді: 24 червня 2020 17:06
Відповідно до вимог тендерної документації п. 5.1.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції замовником вимагається від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018 або 2019), повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин. Просимо надати роз’яснення: якщо учасник в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, надасть виконаний в повному обсязі договір про виконання робіт з «Капітального ремонту частини приміщення адміністративної будівлі …» за 2020 рік, чи буде такий учасник відповідати кваліфікаційним критеріям, даної закупівлі.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, відповідно до вимог п. 5.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено: аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є укладений за останні два роки (2018 або 2019), повністю виконаний договір, який надається з усіма додатками та додатковими угодами, актами (актом) виконаних робіт та довідкою (довідками) про вартість виконаних робіт, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин.
Замовник не передбачив у вимогах 2020 рік, оскільки 2020 рік триває і договори, укладені у 2020 році, на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, споруд або їх частин у потенційних учасників можуть ще тривати (строк дії договорів (більш ймовірно) – до 31.12.2020 року, а роботи ще не повністю виконані).
Аби не порушувати принцип дискримінації Учасників, Замовник передбачив останні 2 роки, а саме 2018 рік або 2019 рік, за які, більш ймовірно, договори будуть виконані в повному обсязі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП АСК 4 769 250,00
UAH з ПДВ
4 769 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" 4 849 020,00
UAH з ПДВ
4 849 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 13:26
Електронний підпис
16 липня 2020 13:21
довідка ст17 п.12
13 липня 2020 17:52
Електронний підпис
13 липня 2020 17:45
кошторис у ел.форматі
13 липня 2020 17:45
кошторис
13 липня 2020 17:45
ліцензія
13 липня 2020 17:45
дозвіл
13 липня 2020 17:45
витяг із Статуту
13 липня 2020 17:45
повноваження
13 липня 2020 17:45
довідка ст17-1
13 липня 2020 17:45
довідка ст17
13 липня 2020 17:44
довідка ДПС
13 липня 2020 17:44
довідка МВС
30 червня 2020 18:11
Електронний підпис
30 червня 2020 18:04
G0620-8654-GL_tender.pdf
30 червня 2020 18:04
24.imd
30 червня 2020 18:04
8. Проект.pdf
30 червня 2020 18:04
7. Повноваження.pdf
30 червня 2020 18:04
6. Інші.pdf
30 червня 2020 18:04
4. Ст17.pdf
30 червня 2020 18:04
Лицензия с ЭЦП.pdf
30 червня 2020 18:04
3. Досвід.pdf
30 червня 2020 18:04
2. Працівники.pdf
30 червня 2020 18:04
1. МТБ.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 17:08
Електронний підпис
30 червня 2020 17:06
Рішення засновників.pdf
30 червня 2020 17:06
Наказ на Директора.pdf
30 червня 2020 17:06
Договір з додатками.pdf
30 червня 2020 17:06
Лист згода з договором.pdf
30 червня 2020 17:06
Довідки ст17.pdf
30 червня 2020 17:06
Дефектний акт.pdf
30 червня 2020 17:06
Довідки.pdf
30 червня 2020 17:06
Виписка.pdf
30 червня 2020 17:06
Вигяг з ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ССР_5.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ОС_7-2.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_Т2.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ОС_7-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ОПР.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ОС_2-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ОС_6-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС2_6-1-2.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ОС_4-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС2_4-1-2.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_7-2-3.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_7-2-4.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ИВР.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ДЦ.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ВОБ.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_7-2-2.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
30 червня 2020 17:06
3_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП АСК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП АСК
#24543159
Переможець 4 769 250,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АСК
#24543159
4 769 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:37
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 12:51
1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 08:40
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:31
договір.pdf укладений
22 липня 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 769 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 794 875,00 UAH)