Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту системи загальнообмінної вентиляції та теплохолодопостачання)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-06-12-009189-c 3df3735637d84136bb00eaa4d900317d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Олена Христенко
+380442007475
khrystenko.og@gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 13:31
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту системи загальнообмінної вентиляції та теплохолодопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, Київ, вул. Ісаакяна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата фактично наданих Послуг здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних робіт форми КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:25
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна специфікація
Дата подання: 16 червня 2020 13:38
Дата відповіді: 18 червня 2020 17:29
Доброго дня! Просимо надати інформацію для коректного підрахунку кошторису: 1) типи та марки обладнання яке потребує ремонту або заміни. 2) Що мається на увазі під "заблоковано" Додаток № 4 " Монтаж регулятора швидкості обертання витяжного вентилятора заблокованого з системою П3" ? 3)Що мається на увазі під Додаток № 4 "Ремонт кріплення та герметизації кришок систем П1-П6" Що з вашими кришками? 4) Якого саме потребує ремонту крильчатка вентилятора П1? 5) Заміна компрессора №4 ХМ RHOSS Яка модель компрессора, яка модель холодильної машини, потужність? 6)Заміна циркуляційного насосу системи опалення, яка марка насосу? 7) Заміна циркуляційного насосу "теплої рамки" системи П1, яка марка насосу? 8) Ремонт калорифера "холодної рамки" системи П4, характер пошкодження, місце пошкодження, модель, марка? 9)Ремонт системи охолодження (кондиціонер Mitsubishi Electrik) модель, характер несправності, що ремонтувати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Щодо поставлених питань інформуємо:
Типи та марки обладнання яке потребує ремонту або заміни?
Відповідь: Підвісні припливно-витяжні установки внутрішнього виконання з ел./двигуном; холодильна машина RHOSS; кондиціонер Mitsubishi Electrik.
Що мається на увазі під "заблоковано" Додаток № 4 " Монтаж регулятора швидкості обертання витяжного вентилятора заблокованого з системою П3" ?
Відповідь: Монтаж регулятора швидкості обертання витяжного вентилятора зблокованого з системою П3 (підвісної припливно-витяжної установки внутрішнього виконання з ел./дигуном).
Що мається на увазі під Додаток № 4 "Ремонт кріплення та герметизації кришок систем П1-П6" Що з вашими кришками?
Відповідь: Припливна система «RUK» VENT SL 913060301 Пошкоджені замки кріплення кришок.
Якого саме потребує ремонту крильчатка вентилятора П1?
Відповідь: Крильчатка вентилятора знята разом з електродвигуном. Необхідна ревізія робочого колеса разом з електродвигуном.
Заміна компрессора №4 ХМ RHOSS Яка модель компресора, яка модель холодильної машини, потужність?
Відповідь: (2 контура, 4 компресора).
Компресор BITZER GSD 8029 SVAB.
Заміна циркуляційного насосу системи опалення, яка марка насосу?
Відповідь: Насос WILO TYP TOP 530/10
Заміна циркуляційного насосу "теплої рамки" системи П1, яка марка насосу?
Відповідь: Насос GRUNDFOS TYP UPS 25-70 180.
Ремонт калорифера "холодної рамки" системи П4, характер пошкодження, місце пошкодження, модель, марка?
Відповідь: Калорифер холодної рамки PKW – 4RR ( від +35 С до +16 С) Діагностика пошкоджень можлива тільки після зняття калорифера.
Ремонт системи охолодження (кондиціонер Mitsubishi Electrik) модель, характер несправності, що ремонтувати?
Відповідь: Внутрішній блок кондиціонера RIAD- RP71JAO – діагностування, ремонт, обмежений доступ.
Потужності обладнання
Дата подання: 19 червня 2020 10:57
Дата відповіді: 23 червня 2020 11:53
Доброго дня! Вкажіть будь ласка потужності: Системи П1, П2, П3, П4, П5, П6 А також холодильну потужність калорифера "холодної рамки" системи П4
Відповідь: Вітаємо! Припливна система «RUK» VENT SL. Калорифер холодної рамки PKW – 4RR.
Огляд
Дата подання: 19 червня 2020 17:51
Дата відповіді: 23 червня 2020 11:55
Доброго дня! Чи можливо оглянути обладнання яке потребує ремонту для розуміння складності та об'єму робіт які перелічені в Додатку №4 до ТД. Дякуємо.
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Інформація по довідкам
Дата подання: 19 червня 2020 22:50
Дата відповіді: 23 червня 2020 11:58
Добрий день! В переліку документів що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме на стор 4, є вимога подання: -Інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам встановленим замовником наведена у Додатку 4 тендерної документації (у разі потреби). Які сертифікати та протоколи випробувань вам потрібні та на який товар? - Копії довідки/витягу з торговельного, банківського або судового реєстру чи реєстраційне посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи – нерезидента; Яка довідка потрібна якщо ми резиденти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником (резидентом) у складі тендерної пропозиції зазначенні в Додатку 7 тендерної документації.
Інформація по довідкам
Дата подання: 19 червня 2020 23:35
Дата відповіді: 23 червня 2020 12:02
Добрий день! У Переліку документів для переможця процедури закупівель прописано що: *Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. -Обов’язково подавати дві довідки чи можна подати одну довідку видану Міністерством внутрішніх справ України яка підтверджує відсутність підстав визначених пунктами 5, 6, частини першої Статті 17 Закону? У Переліку документів для переможця процедури закупівель не прописано які саме документи потрібно подавати переможцю процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8, частини першої та статті 17 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Згідно з частиною 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮГАГРОХОЛОД 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КВАРТЕТ ІНЖИНІРИНГ 398 653,44
UAH з ПДВ
398 653,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:10
Електронний підпис
08 липня 2020 15:54
Електронний підпис
27 червня 2020 18:11
Електронний підпис
27 червня 2020 18:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 червня 2020 18:08
Технічна специфікація.pdf
27 червня 2020 18:08
Лист гарантія.pdf
27 червня 2020 18:08
Акт Прогресс.pdf
27 червня 2020 18:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 14:29
Електронний підпис
29 червня 2020 12:55
Технічна специфікація.PDF
29 червня 2020 12:55
Довідка відповідності.PDF
29 червня 2020 12:55
Копія статуту.pdf
29 червня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
29 червня 2020 12:55
77.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮГАГРОХОЛОД

ТОВ КВАРТЕТ ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮГАГРОХОЛОД
#37548471
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 18:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮГАГРОХОЛОД
#37548471
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 15:12
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:32
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 18:28
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 18:25
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 17:54
Договір.pdf укладений
28 липня 2020 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 07/20-09
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 07/20-09
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 07/20-09
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 206 519,75
UAH (в тому числі ПДВ 34 419,96 UAH)