Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по просп. Героїв, 40 у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
6 633 741,60 UAH
UA-2020-06-12-008387-c ef40280adda14328b323f3efb2c6664a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 13:05
Очікувана вартість: 6 633 741,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) 2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі Центрального управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по просп. Героїв, 40 у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:39
Технічне завдання до Додатку 8.rar
12 червня 2020 15:39
Додаток 6.pdf
12 червня 2020 15:39
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА" 6 624 999,99
UAH з ПДВ
6 624 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТРУМ-БУД" 6 633 677,57
UAH з ПДВ
6 633 677,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:01
Електронний підпис
30 червня 2020 12:44
6 Статутні документи.pdf
30 червня 2020 12:44
7 Проект договору.pdf
30 червня 2020 12:44
1 Реєстр документів.pdf
30 червня 2020 12:44
тенд проп001.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 12:54
Електронний підпис
13 липня 2020 12:45
Тендерна пропозиція
25 червня 2020 14:43
Електронний підпис
25 червня 2020 14:33
Реєстр документів .pdf
25 червня 2020 14:32
286 - 309 Копія Статуту.pdf
25 червня 2020 14:32
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"

ТОВ "ЦЕНТРУМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"
#25005636
Відхилено 6 624 999,99
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 16:03
ТОВ "ЦЕНТРУМ-БУД"
#36095249
Переможець 6 633 677,57
UAH з ПДВ
07 липня 2020 10:18

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - учасник для підтвердження повноважень щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника має надати повну копію паспорту керівника, проте учасником надана не повна капія паспорту; - на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учаснику необхідно надати копію(ї) анологічного(них) договору(ів) з додатками (якщо такі зазначені у договорі) або посилання на електронну систему закупівель, де такі документи є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), а також копій документів, які підтверджують виконання договору(ів), такі як акти виконаних робіт (загальна вартість актів виконаних робіт, наданих у складі пропозиції учасника повинна дорівнювати не менше ніж 80% від суми договору). У наданому учасником аналогічному договорі №11пд/18 від 06.04.2018 пунктом 11.1 зазначено додатки, а саме: Договірна ціна, Додаток №1 (Графік виконання робіт), Локальний кошторис буд. робіт, дефектний акт, розрахунок загал. витрат. Учасником не надано вищеперелічених додатків до аналогічного договору - наявність у учасника фінансової спроможності, підтверджується фінансовою звітністю, шляхом надання копії «Балансу» та копії «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період або копії податкової декларації платника єдиного податку за 2019 рік. Згідно умов ТД фінансова спроможність визначається на підставі чистого прибутку учасника. Проте, виходячи з наданої учасником фінансової звітності малого підприємництва за останній звітний період у учасника наявний збиток, чим учасник не може підтвердити факту фінансової спроможності. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3 частина 1 Розділ 3 тендерної документації, п.п. 2.2 Додатку 3 до тендерної документації), п.п. 4.1 Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність щодо подання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів; усунути невідповідність у відсутності додатків до копії аналогічного договору.

Документи

06 липня 2020 15:25
Електронний підпис
06 липня 2020 15:20
Протокол №42-3-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРУМ-БУД"
#36095249
6 633 677,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:57
ДУ №1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 11:49
20-07-4.pdf укладений
20 липня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 20/07-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 406,42
UAH (в тому числі ПДВ 4 234,40 UAH)
Причини розірвання договору: Згода сторін