Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38144140 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олег Городчиков +380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 86 709 217,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300 638,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 433546 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 12:25 |
Відомість обсягів робіт - КАП Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.rtf | |
12 червня 2020 12:25 |
Договір КАП (проект).docx | |
12 червня 2020 12:25 |
ТД - КАП Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-06-000022 ● 8a28fb04a1ee49a8aa5039a6bcaa6ae7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2020 №67
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.11.2020 №67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-06-12-004332-c від 12.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону в частині відображення закупівлі у річному плані. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорії. При оприлюдненні річного плану закупівлі Департаментом на торгівельному майданчику Zakupki.Prom.ua (акредитований учасник електронної системи публічних закупівель України ProZorro) відображена вся інформація, що передбачена вимогами пункту 1 частини другої статті 4 Закону. Але в електронній системі Prozorro відображається тільки інформація щодо найменування та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Інформація щодо місцезнаходження замовника та його категорію - відсутня. 2. Щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону в частині невідповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону. Частиною другої статті 21 Закону визначений перелік інформації, яка повинна бути відображена в оголошенні про проведення відкритих торгів. На етапі оголошення Департаментом в електронній системі закупівель інформації про проведення закупівлі відсутня технічна можливість зазначити мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також визначити умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону. У зв’язку з цим, в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів (PDF/HTML) в системі Prozorro інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій також не відображається. З приводу цих двох питань Департаментом направлено листа від 18.11.2020 №2571/0/110-20 до ДП «ПРОЗОРРО» з метою отримання роз’яснень щодо неможливості виконання вимог Закону при оприлюдненні річного плану та оголошенні закупівлі. 3. Щодо порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону; пункту 2, 11 та 17 частини другої статті 22 Закону; частини шостої статті 33 Закону в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону. Частиною другої статті 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинні бути відображені у тендерній документації (далі - ТД), у тому числі строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 11 частини другої статті 22 Закону). Тобто Законом передбачена можливість встановлення терміну більше ніж 90 днів. В п. 3.4. та Додатку № 3 ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, враховуючи те, що етап розкриття тендерних пропозицій слідує після етапу їх подання, термін дії тендерної пропозиції, визначений Департаментом у ТД, є більшим ніж строки, визначені в пункті 11 частини другої статті 22 Закону, що не є порушенням законодавства в цій частині. У п. 3.1. ТД зазначено, що Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі (згідно з додатком № 5). У цьому додатку зазначено, що інформація згідно з вимогами пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону надається Учасником в довільній формі та у разі відсутності доступу до єдиних державних реєстрів, в тому числі при їх не функціонуванні. Таким чином, Департаментом не порушено вимоги частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Статтею 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинні бути відображені в ТД Замовника. У п. 6.2. ТД Департаменту зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Жодної вимоги щодо обмеження Учасника в подовженні строку для укладання договору до 60 днів у разі обґрунтованої необхідності ТД Замовника не містить. Законодавством не передбачено зазначення в ТД всіх вимог Закону. Наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування, а береться Замовником до уваги як типова модель. У п. 1.2. ТД визначені посадові особи Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками, контактний телефон, електронна адреса та адреса для листування. Враховуючи висновок Держаудитслужби України, вимоги статті 22 Закону, з метою недопущення іншого тлумачення положень ТД, пропоную при складанні та затвердженні ТД, у майбутньому, зазначити в п. 1.2. ТД посади осіб Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками. УХВАЛИЛИ: При складанні та затвердженні ТД, у майбутньому, зазначити в п. 1.2. ТД посади осіб Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками, відповідно до вимог статті 22 Закону.
2020-11-24 14:15:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
84 752 138,63
UAH з ПДВ
|
84 752 138,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
86 309 006,00
UAH з ПДВ
|
86 309 006,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
84 752 138,63
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:58
|
ДУ №5 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:02
|
ДУ №4 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 15:27
|
ДУ №3 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 09:21
|
ДУ №2 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:17
|
ДУ №1 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 15:04
|
Договір КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF | укладений |
16 липня 2020 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення порядку здійснення розрахунків. |
Номер договору про закупівлю: | 110/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 110/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 110/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна плану фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 110/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 110/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |