Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050539 Обхід с. Володимирівка на ділянці км 0+000 - км 3+100»
Очікувана вартість
86 709 217,20 UAH
UA-2020-06-12-004332-c 24c7bd9c443c4b359301572cf603258d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:27
Очікувана вартість: 86 709 217,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300 638,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 433546 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050539 Обхід с. Володимирівка на ділянці км 0+000 - км 3+100»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Надання попередньої оплати Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після подання Підрядником заявки. Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% річного обсягу фінансування на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000022 ● 8a28fb04a1ee49a8aa5039a6bcaa6ae7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 11:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.11.2020 №67
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.11.2020 №67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-06-12-004332-c від 12.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону в частині відображення закупівлі у річному плані. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорії. При оприлюдненні річного плану закупівлі Департаментом на торгівельному майданчику Zakupki.Prom.ua (акредитований учасник електронної системи публічних закупівель України ProZorro) відображена вся інформація, що передбачена вимогами пункту 1 частини другої статті 4 Закону. Але в електронній системі Prozorro відображається тільки інформація щодо найменування та ідентифікаційного коду замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Інформація щодо місцезнаходження замовника та його категорію - відсутня. 2. Щодо порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону в частині невідповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону. Частиною другої статті 21 Закону визначений перелік інформації, яка повинна бути відображена в оголошенні про проведення відкритих торгів. На етапі оголошення Департаментом в електронній системі закупівель інформації про проведення закупівлі відсутня технічна можливість зазначити мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також визначити умови надання забезпечення тендерних пропозицій, відповідно до пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону. У зв’язку з цим, в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів (PDF/HTML) в системі Prozorro інформація про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій також не відображається. З приводу цих двох питань Департаментом направлено листа від 18.11.2020 №2571/0/110-20 до ДП «ПРОЗОРРО» з метою отримання роз’яснень щодо неможливості виконання вимог Закону при оприлюдненні річного плану та оголошенні закупівлі. 3. Щодо порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону; пункту 2, 11 та 17 частини другої статті 22 Закону; частини шостої статті 33 Закону в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону. Частиною другої статті 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинні бути відображені у тендерній документації (далі - ТД), у тому числі строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 11 частини другої статті 22 Закону). Тобто Законом передбачена можливість встановлення терміну більше ніж 90 днів. В п. 3.4. та Додатку № 3 ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Таким чином, враховуючи те, що етап розкриття тендерних пропозицій слідує після етапу їх подання, термін дії тендерної пропозиції, визначений Департаментом у ТД, є більшим ніж строки, визначені в пункті 11 частини другої статті 22 Закону, що не є порушенням законодавства в цій частині. У п. 3.1. ТД зазначено, що Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі (згідно з додатком № 5). У цьому додатку зазначено, що інформація згідно з вимогами пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону надається Учасником в довільній формі та у разі відсутності доступу до єдиних державних реєстрів, в тому числі при їх не функціонуванні. Таким чином, Департаментом не порушено вимоги частини третьої та п’ятої статті 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Статтею 22 Закону визначений перелік відомостей, які повинні бути відображені в ТД Замовника. У п. 6.2. ТД Департаменту зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Жодної вимоги щодо обмеження Учасника в подовженні строку для укладання договору до 60 днів у разі обґрунтованої необхідності ТД Замовника не містить. Законодавством не передбачено зазначення в ТД всіх вимог Закону. Наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є обов'язковою для застосування, а береться Замовником до уваги як типова модель. У п. 1.2. ТД визначені посадові особи Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками, контактний телефон, електронна адреса та адреса для листування. Враховуючи висновок Держаудитслужби України, вимоги статті 22 Закону, з метою недопущення іншого тлумачення положень ТД, пропоную при складанні та затвердженні ТД, у майбутньому, зазначити в п. 1.2. ТД посади осіб Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками. УХВАЛИЛИ: При складанні та затвердженні ТД, у майбутньому, зазначити в п. 1.2. ТД посади осіб Замовника, які уповноважені здійснювати зв'язок з Учасниками, відповідно до вимог статті 22 Закону.

2020-11-24 14:15:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 84 752 138,63
UAH з ПДВ
84 752 138,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 86 309 006,00
UAH з ПДВ
86 309 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 14:45
Електронний підпис
10 липня 2020 14:34
гар.zip
10 липня 2020 14:34
Пакет переможця.pdf
26 червня 2020 19:37
Електронний підпис
26 червня 2020 17:42
Пакет документів 1.pdf
26 червня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 17:42
Пакет документів 4.pdf
26 червня 2020 17:42
Пакет документів 3.PDF
26 червня 2020 17:42
Пакет документів 2.PDF
26 червня 2020 17:42
Календарний график.PDF
26 червня 2020 17:42
гар 570.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
84 752 138,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:58
ДУ №5 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 14:02
ДУ №4 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:27
ДУ №3 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 09:21
ДУ №2 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 09:20
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 16:17
ДУ №1 КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:04
Договір КАП №110_20 Обхід с. Володимирівка км 0+000 - км 3+100.PDF укладений
16 липня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку здійснення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 110/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 110/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 110/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 110/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 110/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 74 527 474,81
UAH (в тому числі ПДВ 12 421 245,80 UAH)