Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний, хліб житній
Очікувана вартість
352 768,00 UAH
UA-2020-06-12-002375-b 07e1b6d0fb00433eb85133382acf0390
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:40
Очікувана вартість: 352 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Категорія замовника – юридична особа (комунальне підприємство). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8078 кг.
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
13970 кг.
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:57
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Хліб.docx
26 червня 2020 15:57
3-Перелік змін,що вносяться (1).doc
12 червня 2020 17:05
2-ТД-Хліб.docx
26 червня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:57
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Хліб.docx
26 червня 2020 15:57
3-Перелік змін,що вносяться (1).doc
12 червня 2020 17:05
2-ТД-Хліб.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ" 349 240,32
UAH з ПДВ
349 240,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина" 352 078,90
UAH з ПДВ
352 078,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 15:40
Електронний підпис
24 липня 2020 15:40
Довідка МВС.pdf
03 липня 2020 17:24
Електронний підпис
03 липня 2020 17:24
Статут.pdf
03 липня 2020 17:24
Сертифікат ISO.PDF
03 липня 2020 17:24
Лист відгук.PDF
03 липня 2020 17:24
Лист авторизації.pdf
03 липня 2020 17:24
Копія техпаспорту.PDF
03 липня 2020 17:24
Графік обробки авто.pdf
03 липня 2020 17:24
Витяг ПДВ 23.03.2020.PDF
03 липня 2020 17:24
Витяг ЄРДПОУ 25.03.2020 р..PDF
03 липня 2020 17:24
Виписка.PDF

Публічні документи

02 липня 2020 15:48
Електронний підпис
02 липня 2020 15:46
Хліб пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"

ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"
#43213142
Переможець 349 240,32
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВ-ПРОДУКТ"
#43213142
349 240,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:17
ДУ №4 до Д №130 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:45
ДУ №3 до Д №130 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:42
ДУ №2 до Д №130 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:15
ДУ №1 до Д №130 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:57
Д №130 Хліб тендер.pdf укладений
04 серпня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 1.3. вказаного Договору Сторони погоджують зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на суму 76 032,00 грн. (Сімдесят шість тисяч тридцять дві грн. 00 коп.) з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Сума Договору становить 273 208,32 грн. (Двісті сімдесят три тисячі двісті вісім грн. 32 коп.) з ПДВ. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Найменування товару К-ть Ціна за одиницю, грн. Загальна вартість, грн. ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній) Хліб пшеничний білий. Хліб має бути з рівномірно запеченою поверхнею без тріщин, добре пропечений. 8 078 кг. 15,84 127 955,52 Хліб житній. Склад: житнє борошно 50% або більше %. Хліб має бути з рівномірно запеченою поверхнею без тріщин, добре пропечений. Хліб має бути з рівномірно запеченою поверхнею без тріщин, добре пропечений. 9 170 кг. 15,84 145 252,80 Загальна сума договору: 273 208,32 грн. (Двісті сімдесят три тисячі двісті вісім грн. 32 коп.) з ПДВ. 3. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони» - домовились про наступне: 1. Сума договору становила 273 208,32 грн. (Двісті сімдесят три тисячі двісті вісім грн. 32 коп.) з ПДВ. 2. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на 155 539,23 грн. (Сто п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот тридцять дев’ять грн. 23 коп.) враховуючи фактичні обсяги видатків Замовника. 3. Сума Договору на 2020 рік становить: 117 669,09 грн. (Сто сімнадцять тисяч шістсот шістдесят дев’ять грн. 09 коп.) з ПДВ. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони», керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наближення завершення строку дії Договору та потребу продовжити цей строк на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2021 року на суму яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року та викласти п. 9.2. Договору у такій редакції: «9.2. Даний Договір є укладеним з моменту його підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 30 березня 2021 р. або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 2. Погодити збільшення ціни Договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовника) і буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді. 3. З огляду на викладене вище, Покупець підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору №130 від 04 серпня 2020 року, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році і становить 23 531,90 грн. Загальна сума договору з урахуванням 20% угоди складає 141 200,99 грн.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML