Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 16+391 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області
Очікувана вартість
17 904 186,00 UAH
UA-2020-06-12-001634-a 5fe4b25811a741ee9cc77f2227fbaa82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир

380673425104 TENDER@SADIF.COM.IF.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Є.ПЕТРУШЕВИЧА, будинок 1
Контактна особа: Семанів Любомир
380673425104
TENDER@SADIF.COM.IF.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:11
Очікувана вартість: 17 904 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89520 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 16+391 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області -Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 360 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-29-000004 ● 9c593e811dae4296b7b6f5b8780490df
  • Статус: вирішено ● Дата: 02 вересня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020 09:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИВ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
29.07.2020 №43

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.07.2020 №43

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-12-001634-a 12.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-29 11:56:37

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 16+391 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-12-001634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ТОВ «ПБС» вимогу, передбачену пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: надати учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель розрахунок ціни відповідно до технічної частини з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини до тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-31 12:37:34

Пояснення з приводу поставленого питання

В зв’язку із відсутністю технічної можливості у учасників тендерної процедури провести завантаження документів в період між закінченням терміну подання тендерних пропозицій до визначення переможця, документи, які вимагалися пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації були надані учасником ТОВ «ПБС» в паперовому вигляді 09.07.2020р. Копія супровідного листа додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимоги Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області виконано

2020-08-04 18:02:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виконано

2020-08-05 08:16:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 17 367 000,00
UAH з ПДВ
17 089 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг 17 502 410,00
UAH з ПДВ
17 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:45
Копія ліцензії
23 липня 2020 16:45
Статут
23 липня 2020 16:45
Протокол ЗБ
22 липня 2020 17:20
Електронний підпис
15 липня 2020 17:57
Електронний підпис
15 липня 2020 10:36
Електронний підпис
15 липня 2020 10:34
Довідка ДПС
15 липня 2020 10:34
Довідка МВС
05 липня 2020 21:10
Електронний підпис
05 липня 2020 19:39
Електронний підпис
05 липня 2020 19:26
дор.роб 4.pdf
05 липня 2020 19:26
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
05 липня 2020 19:26
Установчі документи.7z
05 липня 2020 19:26
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
05 липня 2020 19:26
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
05 липня 2020 19:26
Технічне завдання.pdf
05 липня 2020 19:26
ВОДІЇ1_.pdf
05 липня 2020 19:26
ВОДІЇ2.pdf
05 липня 2020 19:26
Проект договору.pdf
05 липня 2020 19:26
дор.роб1.pdf
05 липня 2020 19:26
дор.роб2.pdf
05 липня 2020 19:26
Угода ISO.pdf
05 липня 2020 19:26
дор.роб3.pdf
05 липня 2020 19:26
Довідка про санкції.pdf
05 липня 2020 19:26
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
05 липня 2020 19:26
Протокол ЗБ.pdf
05 липня 2020 19:26
ІТП 3.pdf
05 липня 2020 19:26
ІТП 2.pdf
05 липня 2020 19:26
ІТП 1.pdf
05 липня 2020 19:26
Ліцензія ПБС.PDF
05 липня 2020 19:26
ДИПЛОМИ.pdf
05 липня 2020 19:26
НАКАЗИ_.pdf
05 липня 2020 19:26
Довідка про Учасника.pdf
05 липня 2020 19:25
Транспортна схема.pdf
05 липня 2020 19:25
Атестат виробництва.pdf
05 липня 2020 19:25
Договір оренди АБЗ.pdf
05 липня 2020 19:25
Свідоцтво 2.pdf
05 липня 2020 19:25
Свідоцтво 1.pdf
05 липня 2020 19:25
Лист ФОП Щербан М.П..pdf
05 липня 2020 19:25
Лист ПП Парсіфаль.pdf
05 липня 2020 19:25
Лист ТОВ Буковель.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 21:13
Електронний підпис
03 липня 2020 21:12
4 Гарантія.rar
03 липня 2020 21:10
34Карта-схема.pdf
03 липня 2020 21:10
33_Лист-гарантія.pdf
03 липня 2020 21:10
32_Ліцензія.pdf
03 липня 2020 21:10
29_Лист-гарантія.pdf
03 липня 2020 21:10
27_захист_довкiлля.pdf
03 липня 2020 21:10
25_Довідка (санкції).pdf
03 липня 2020 21:10
14_Транспортна схема.pdf
03 липня 2020 21:10
12_Докумети АБЗ.rar
03 липня 2020 21:10
11_Довідка АБЗ.pdf
03 липня 2020 21:10
10_Документи база.pdf
03 липня 2020 21:10
9_Довiдка_база.pdf
03 липня 2020 21:10
7_Довiдка_техніка.pdf
03 липня 2020 21:10
2 довідка стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ Техномістбуд Холдинг

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
17 089 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:20
Повідомлення щодо продовження уклад. дог. 16+391.pdf укладений
03 серпня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 13:01
Додаткова угода №8 до Договору №56 від 11.08.2020.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 13:00
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:45
Додаткова угода №7 до Договору №56 від 11.08.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 12:26
Додаткова угода №6 до Договору №56 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 10:33
Додаткова угода №5 до Договору №56 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:03
Додаткова угода №4 до Договору №56 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 12:23
Додаткова угода №3 до Договору №56 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 10:24
Додаткова угода №2 до Договору №56 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 10:36
Додаткова угода №1 до Договору №56 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 10:36
Договір №56.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 17:15
1_Договір №56.pdf укладений
11 серпня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 №122 "Деякі питання дорожнього господарства" та на підставі п.4.8. Договору №56 від 11.08.2020р. бюджетні зобов'язання на 2021р. складають 11 611 407грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в розрахункові реквізити Підрядника в р. XV Договору
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік зменшити на 2 634 012 грн і вони складають 8 977 395 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання на 2022р. складають 2 634 012 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML