Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора)
Очікувана вартість
240 120,00 UAH
UA-2020-06-12-001155-b ● 9035542a68384632bb804e3d12be2317
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 01566117 |
Вебсайт: | https://knute.edu.ua |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19 |
Контактна особа: |
Бабенко Юлія Анатоліївна +380445314859 j.babenko@knute.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 14:07 |
Очікувана вартість: | 240 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 рулон
майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 12:34 |
ТД майстер плівка.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 8.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 7.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Оголошення.doc | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 6.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 5.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 4.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 3.docx | |
12 червня 2020 12:34 |
Додаток 1.docx | |
12 червня 2020 12:33 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-12-001155-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Київська офсетна фабрика, Код ЄДРПОУ:05450185
Дата подання: 19 червня 2020 10:52
Вимога до замовника про внесення змін до ТД
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора)
UA-2020-06-12-001155-b
Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації визначено: «У складі тендерної пропозиції Учасники торгів повинні надати наступні документи:
- у разі надання еквіваленту товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю, в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно Додатку 4);
- у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.
- гарантійний лист учасника на зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін;
- лист на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі, яким Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.»
У додатку 4 тендерної документації зазначено: «*У тих випадках, коли у специфікації товару містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію, тип або назву предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід читати як "або еквівалент"
** Технічні та якісні характеристики товару повинні бути не гірші за ті, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею.»
Частиною 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
З огляду на вищевикладене переконані, що Додаток 3 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги до Учасників, які пропонують еквівалент товару технічні характеристики мають відповідати вимогам наведеним у додатку 4 до тендерної документації, адже Учасник і так зобов’язаний надати порівняльну таблицю еквівалентного товару по відношенні до вимог Замовника. Дискримінаційна вимога викладена у наступній редакції: «- у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.»
Зважаючи на наведене та на обґрунтованість вимоги, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги, що дозволить всім учасникам прийняти участь у торгах на рівних умовах.
Розгорнути
Згорнути
про внесення змін до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора)
UA-2020-06-12-001155-b
Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації визначено: «У складі тендерної пропозиції Учасники торгів повинні надати наступні документи:
- у разі надання еквіваленту товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю, в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно Додатку 4);
- у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.
- гарантійний лист учасника на зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін;
- лист на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі, яким Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.»
У додатку 4 тендерної документації зазначено: «*У тих випадках, коли у специфікації товару містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію, тип або назву предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід читати як "або еквівалент"
** Технічні та якісні характеристики товару повинні бути не гірші за ті, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею.»
Частиною 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
З огляду на вищевикладене переконані, що Додаток 3 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги до Учасників, які пропонують еквівалент товару технічні характеристики мають відповідати вимогам наведеним у додатку 4 до тендерної документації, адже Учасник і так зобов’язаний надати порівняльну таблицю еквівалентного товару по відношенні до вимог Замовника. Дискримінаційна вимога викладена у наступній редакції: «- у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.»
Зважаючи на наведене та на обґрунтованість вимоги, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги, що дозволить всім учасникам прийняти участь у торгах на рівних умовах.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 11:10
Відмовити у задоволенні Вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Бест Прінт" #31107469 |
Переможець |
234 945,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 16:43
|
Додаткова угода (1) (1).docx | зміни до договору |
13 серпня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 16:30
|
Договір 481.docx | укладений |
03 серпня 2020 16:24
|
Протокол.docx | укладений |
03 серпня 2020 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 1.2. Договору: Кількість товару: 50 рулонів. «3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару без ПДВ 85 125 грн 00 коп. Сума ПДВ 17 025 грн 00 коп. Загальна вартість Товару з ПДВ 102 150 грн 00 коп». |
Номер договору про закупівлю: | 481 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 499 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |