Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора)
Очікувана вартість
240 120,00 UAH
UA-2020-06-12-001155-b 9035542a68384632bb804e3d12be2317
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://knute.edu.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 14:07
Очікувана вартість: 240 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 рулон
майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 12:34
ТД майстер плівка.docx
12 червня 2020 12:34
Додаток 8.docx
12 червня 2020 12:34
Додаток 7.docx
12 червня 2020 12:34
Оголошення.doc
12 червня 2020 12:34
Додаток 6.docx
12 червня 2020 12:34
Додаток 5.docx
12 червня 2020 12:34
Додаток 4.docx
12 червня 2020 12:34
Додаток 3.docx
12 червня 2020 12:34
Додаток 1.docx
12 червня 2020 12:33
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-001155-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП Київська офсетна фабрика, Код ЄДРПОУ:05450185
Дата подання: 19 червня 2020 10:52
Вимога до замовника про внесення змін до ТД
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (майстер-плівка оригінальна до цифрового дуплікатора)
UA-2020-06-12-001155-b

Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації визначено: «У складі тендерної пропозиції Учасники торгів повинні надати наступні документи:
- у разі надання еквіваленту товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю, в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно Додатку 4);
- у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.
- гарантійний лист учасника на зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін;
- лист на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі, яким Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.»
У додатку 4 тендерної документації зазначено: «*У тих випадках, коли у специфікації товару містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію, тип або назву предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - слід читати як "або еквівалент"
** Технічні та якісні характеристики товару повинні бути не гірші за ті, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею.»
Частиною 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
З огляду на вищевикладене переконані, що Додаток 3 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги до Учасників, які пропонують еквівалент товару технічні характеристики мають відповідати вимогам наведеним у додатку 4 до тендерної документації, адже Учасник і так зобов’язаний надати порівняльну таблицю еквівалентного товару по відношенні до вимог Замовника. Дискримінаційна вимога викладена у наступній редакції: «- у разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.»
Зважаючи на наведене та на обґрунтованість вимоги, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги, що дозволить всім учасникам прийняти участь у торгах на рівних умовах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 11:10
Відмовити у задоволенні Вимоги.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт" 234 945,00
UAH з ПДВ
234 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 239 430,00
UAH з ПДВ
239 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:46
Електронний підпис
09 липня 2020 16:04
ДИТЯЧА ПРАЦЯ ДОД.6.pdf
09 липня 2020 16:04
Dovidka_20174563860080676047.pdf.p7s
09 липня 2020 16:04
Dovidka_20174563860080676047.pdf
30 червня 2020 15:25
Електронний підпис
30 червня 2020 15:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 червня 2020 15:24
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
30 червня 2020 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf
30 червня 2020 15:02
Електронний підпис
30 червня 2020 14:30
Аналог договір.pdf
30 червня 2020 14:20
ЯКІСТЬ ТОВАРУ.pdf
30 червня 2020 14:20
УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ.pdf
30 червня 2020 14:20
Статут + довідка.pdf
30 червня 2020 14:20
СТАТТЯ 17.pdf
30 червня 2020 14:20
СТАТТЯ 17 (ДОД. 5).pdf
30 червня 2020 14:20
СТАТТЯ 16.pdf
30 червня 2020 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 червня 2020 14:20
НЕ ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
30 червня 2020 14:20
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
30 червня 2020 14:20
ЗНИЖЕННЯ ЦІН.pdf
30 червня 2020 14:20
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
30 червня 2020 14:20
ДИТЯЧА ПРАЦЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Бест Прінт"

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Бест Прінт"
#31107469
Переможець 234 945,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт"
#31107469
234 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 16:43
Додаткова угода (1) (1).docx зміни до договору
13 серпня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:30
Договір 481.docx укладений
03 серпня 2020 16:24
Протокол.docx укладений
03 серпня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.2. Договору: Кількість товару: 50 рулонів. «3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару без ПДВ 85 125 грн 00 коп. Сума ПДВ 17 025 грн 00 коп. Загальна вартість Товару з ПДВ 102 150 грн 00 коп».
Номер договору про закупівлю: 481
Договір:
Номер додаткової угоди: 499
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 102 150,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 025,00 UAH)