Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт- облаштування навісу для сушки білизни Новоастраханського обласного психоневрологічного інтернату за адресою: 93940,Луганська обл., Кремінський район, с. Нова Астрахань, вул. Шкільна, 27
Очікувана вартість
951 564,00 UAH
UA-2020-06-12-001130-a 34691bfa367a4935a0cff13f5c6e3372
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філенко Олександр Миколайович

0958012954 novint1906@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоастраханський обласний психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 23483828
Місцезнаходження: 92940, Україна , Луганська обл., НОВА АСТРАХАНЬ, вул.Шкільна,27
Контактна особа: Філенко Олександр Миколайович
0958012954
novint1906@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 13:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 13:11
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:16
Очікувана вартість: 951 564,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 757,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт- облаштування навісу для сушки білизни Новоастраханського обласного психоневрологічного інтернату за адресою: 93940,Луганська обл., Кремінський район, с. Нова Астрахань, вул. Шкільна, 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 13:20
Перелік змін (4).docx
15 червня 2020 13:20
Оголошення на кап.ремонт навес (1).docx
15 червня 2020 13:20
Додатки до оголошення (3).docx
12 червня 2020 13:21
Оголошення на кап.ремонт навес.docx
12 червня 2020 13:21
Додатки до оголошення (1).docx
15 червня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 13:20
Перелік змін (4).docx
15 червня 2020 13:20
Оголошення на кап.ремонт навес (1).docx
15 червня 2020 13:20
Додатки до оголошення (3).docx
12 червня 2020 13:21
Оголошення на кап.ремонт навес.docx
12 червня 2020 13:21
Додатки до оголошення (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення пропозиції учасників?
Дата подання: 15 червня 2020 10:33
Дата відповіді: 15 червня 2020 13:23
Шановний замовник, відповідно до п. 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається від учасників надання забезпечення пропозиції. Просимо Вас уточнити строк на який повинно надаватися забезпечення: не менш 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій чи не менш 90 календарних днів з дня кінцевого подання тендерної пропозиції? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, строк дії забезпечення пропозиції повинен становити не менш 90 календарних днів з дня розкриття пропозицій.
Таблиця 3?
Дата подання: 15 червня 2020 10:40
Дата відповіді: 15 червня 2020 13:25
Шановний замовник, Вами у п. 8 Додатку 1 до оголошення вимагається від учасників надати інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону, а саме: - Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці 3, що містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, форму таблиці 3 замовником не надано. Просимо замовника виправити дану невідповідність та додати форму Таблиці 3. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, невідповідність виправлена.
щодо техничного завдання
Дата подання: 15 червня 2020 12:15
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:37
Для якісного складання кошторису просимо вас надати проектну документація на "Капітальний ремонт- облаштування навісу для сушки білизни Новоастраханського обласного психоневрологічного інтернату за адресою: 93940,Луганська обл., Кремінський район, с. Нова Астрахань, вул. Шкільна, 27".
Відповідь: Шановний учасник,складаючи технічне завдання ми потурбувались максимально чітко зазначити умови для участі в закупівлі. В документації міститься вся необхідна інформація для підготовки пропозиції.
пояснення щодо надання документів до довідки про працівників
Дата подання: 16 червня 2020 11:43
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:02
До довідки що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, вимагається: - інші працівники, які будуть залучені до виконання робіт з відповідною освітою та досвідом роботи. Додається: копії першої та останньої сторінок трудових книжок, або копії трудових угод, тощо; копія звіту 1 ДФ за 2019 рік та останній звітний період 2020 року. Якщо мі плануємо залучати працівників, то треба додавати копію звіту 1 ДФ чи достатньо буде додати трудови угоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для достовірності наданої інформації про наявність працівників,яку надає учасник, замовник може упевнитись зі звіту 1ДФ. Тому надання копії звіту 1 ДФ за 2019 та останній звітний період 2020 р. обов'язкове.
щодо завірення документів
Дата подання: 16 червня 2020 11:48
Дата відповіді: 17 червня 2020 10:08
у Тендерної документації вказано: "Форма подання документу - завірена копія". Завіряти повинен Учасник чи нотаріально?
Відповідь: Завірена копія учасником
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 червня 2020 12:37
Дата відповіді: 18 червня 2020 10:09
Доброго дня. У додатку 1 до ТД у п.8 заявлено «Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років». Це є дискримінаційною вимогою згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.5). Просимо усунути цю вимогу у ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. При розробленні документації Замовник керувався саме нормами Закону "Про публічні закупівлі", де в ст. 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі визначені такі критерії:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тому ці вимоги не є дискримінаційними.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 червня 2020 10:28
У тендерній документації заявлено «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років". При відповідності усім іншим вимогам у учасника, та наявності документально підтвердженого досвіду - ця вимога суперечить чинному законодавству. Просимо видалити цю вимогу у ТД.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Домінант Траст Сервіс" 914 322,13
UAH з ПДВ
914 322,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 951 562,80
UAH з ПДВ
951 562,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:32
Електронний підпис
26 червня 2020 11:30
23. Банківська гарантія.zip
26 червня 2020 11:30
22. Проект договору.pdf
26 червня 2020 11:30
17. Фінансова звітність.pdf
26 червня 2020 11:30
7. Щодо підпису.rar

Публічні документи

26 червня 2020 15:17
Електронний підпис
26 червня 2020 15:14
20_ліцензія_дозвіл_БМУ.pdf
26 червня 2020 15:14
гарантия Новоастрах..zip
26 червня 2020 15:14
18_Проект_Договору.PDF
26 червня 2020 15:14
16_згода_персонал_дані.pdf
26 червня 2020 15:14
11_коп_Витяг_реєстр_ПДВ.pdf
26 червня 2020 15:14
9_інформація_субпідряд.PDF
26 червня 2020 15:14
262.imd
26 червня 2020 15:14
3_1_тех_завдання.PDF
26 червня 2020 15:14
1_реєстр_документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Домінант Траст Сервіс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Домінант Траст Сервіс"
#19065870
Відхилено 914 322,13
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:34
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 951 562,80
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
951 562,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:26
Дод уг2 навес.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:54
Дод уг1 до договору 49.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 15:29
Договор навес _49.PDF укладений
21 липня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту, змінюється Договірна ціна в бік зменшення на суму 3564,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту, в зв'язку з чим змінюється Договірна ціна в бік зменшення,на суму 3564,00 грн, сторони погодились викласти п1.1п, п2.2,п4.1 та додаток №2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML