Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт- облаштування навісу для сушки білизни Новоастраханського обласного психоневрологічного інтернату за адресою: 93940,Луганська обл., Кремінський район, с. Нова Астрахань, вул. Шкільна, 27
Очікувана вартість
951 564,00 UAH
UA-2020-06-12-001130-a ● 34691bfa367a4935a0cff13f5c6e3372
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоастраханський обласний психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 23483828 |
Місцезнаходження: | 92940, Україна , Луганська обл., НОВА АСТРАХАНЬ, вул.Шкільна,27 |
Контактна особа: |
Філенко Олександр Миколайович 0958012954 novint1906@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2020 13:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 13:11 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 951 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 757,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт- облаштування навісу для сушки білизни Новоастраханського обласного психоневрологічного інтернату за адресою: 93940,Луганська обл., Кремінський район, с. Нова Астрахань, вул. Шкільна, 27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 13:20 |
Перелік змін (4).docx | |
15 червня 2020 13:20 |
Оголошення на кап.ремонт навес (1).docx | |
15 червня 2020 13:20 |
Додатки до оголошення (3).docx | |
12 червня 2020 13:21 |
Оголошення на кап.ремонт навес.docx | |
12 червня 2020 13:21 |
Додатки до оголошення (1).docx |
15 червня 2020 13:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 13:20 |
Перелік змін (4).docx
|
|||
15 червня 2020 13:20 |
Оголошення на кап.ремонт навес (1).docx
|
|||
15 червня 2020 13:20 |
Додатки до оголошення (3).docx
|
|||
12 червня 2020 13:21 |
Оголошення на кап.ремонт навес.docx
|
|||
12 червня 2020 13:21 |
Додатки до оголошення (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення пропозиції учасників?
Дата подання: 15 червня 2020 10:33
Дата відповіді: 15 червня 2020 13:23
Шановний замовник, відповідно до п. 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається від учасників надання забезпечення пропозиції. Просимо Вас уточнити строк на який повинно надаватися забезпечення: не менш 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій чи не менш 90 календарних днів з дня кінцевого подання тендерної пропозиції? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, строк дії забезпечення пропозиції повинен становити не менш 90 календарних днів з дня розкриття пропозицій.
Таблиця 3?
Дата подання: 15 червня 2020 10:40
Дата відповіді: 15 червня 2020 13:25
Шановний замовник, Вами у п. 8 Додатку 1 до оголошення вимагається від учасників надати інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону, а саме: - Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці 3, що містить інформацію про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, форму таблиці 3 замовником не надано. Просимо замовника виправити дану невідповідність та додати форму Таблиці 3. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, невідповідність виправлена.
щодо техничного завдання
Дата подання: 15 червня 2020 12:15
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:37
Для якісного складання кошторису просимо вас надати проектну документація на "Капітальний ремонт- облаштування навісу для сушки білизни Новоастраханського обласного психоневрологічного інтернату за адресою: 93940,Луганська обл., Кремінський район, с. Нова Астрахань, вул. Шкільна, 27".
Відповідь: Шановний учасник,складаючи технічне завдання ми потурбувались максимально чітко зазначити умови для участі в закупівлі. В документації міститься вся необхідна інформація для підготовки пропозиції.
пояснення щодо надання документів до довідки про працівників
Дата подання: 16 червня 2020 11:43
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:02
До довідки що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, вимагається:
- інші працівники, які будуть залучені до виконання робіт з відповідною освітою та досвідом роботи. Додається: копії першої та останньої сторінок трудових книжок, або копії трудових угод, тощо; копія звіту 1 ДФ за 2019 рік та останній звітний період 2020 року.
Якщо мі плануємо залучати працівників, то треба додавати копію звіту 1 ДФ чи достатньо буде додати трудови угоди?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для достовірності наданої інформації про наявність працівників,яку надає учасник, замовник може упевнитись зі звіту 1ДФ. Тому надання копії звіту 1 ДФ за 2019 та останній звітний період 2020 р. обов'язкове.
щодо завірення документів
Дата подання: 16 червня 2020 11:48
Дата відповіді: 17 червня 2020 10:08
у Тендерної документації вказано: "Форма подання документу - завірена копія". Завіряти повинен Учасник чи нотаріально?
Відповідь: Завірена копія учасником
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 червня 2020 12:37
Дата відповіді: 18 червня 2020 10:09
Доброго дня.
У додатку 1 до ТД у п.8 заявлено «Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 100% від суми пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років».
Це є дискримінаційною вимогою згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (ст.5). Просимо усунути цю вимогу у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. При розробленні документації Замовник керувався саме нормами Закону "Про публічні закупівлі", де в ст. 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі визначені такі критерії:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тому ці вимоги не є дискримінаційними.
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тому ці вимоги не є дискримінаційними.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 червня 2020 10:28
У тендерній документації заявлено «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років".
При відповідності усім іншим вимогам у учасника, та наявності документально підтвердженого досвіду - ця вимога суперечить чинному законодавству.
Просимо видалити цю вимогу у ТД.
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Домінант Траст Сервіс" #19065870 |
Відхилено |
914 322,13
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 18:34
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #31563714 |
Переможець |
951 562,80
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 15:26
|
Дод уг2 навес.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 15:54
|
Дод уг1 до договору 49.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 15:29
|
Договор навес _49.PDF | укладений |
21 липня 2020 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту, змінюється Договірна ціна в бік зменшення на суму 3564,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту, в зв'язку з чим змінюється Договірна ціна в бік зменшення,на суму 3564,00 грн, сторони погодились викласти п1.1п, п2.2,п4.1 та додаток №2 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |