Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Миропільського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Миропільської сільської ради Краснопільського району Сумської області по вул. Сумська, 38 в с. Миропілля Краснопільського району Сумської області (коригування)
Очікувана вартість
7 841 568,00 UAH
UA-2020-06-11-006822-b ● cdb073d45dcc42c1baf85891b7f8bb66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2020 17:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2020 17:04 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:44 |
Очікувана вартість: | 7 841 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 207,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39207 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Миропільського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Миропільської сільської ради Краснопільського району Сумської області по вул. Сумська, 38 в с. Миропілля Краснопільського району Сумської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42410, Україна, Сумська область, с. Миропілля, вул. Сумська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 14:01 |
Перелік змін до тендерної документаці-2.doc | |
18 червня 2020 14:01 |
ПРИМІРНА ТД-миропілля-зміни-2.docx | |
16 червня 2020 13:00 |
Перелік змін до тендерної документаці-1.doc | |
12 червня 2020 12:23 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
11 червня 2020 17:01 |
Миропілля АБ.pdf | |
11 червня 2020 17:01 |
додаток 5.docx | |
11 червня 2020 17:01 |
додаток 4.doc | |
11 червня 2020 17:01 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
11 червня 2020 17:01 |
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc | |
11 червня 2020 17:01 |
1_СД_ИВР-додаток 7.rtf | |
11 червня 2020 17:01 |
1_СД_ВОБ-додоток 6.rtf | |
11 червня 2020 17:01 |
1_СД_ВОБ-додоток 2-гарантыйний лист.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до документації
Дата подання: 15 червня 2020 20:23
Дата відповіді: 16 червня 2020 09:04
В змінах до документації зазначено:
"Підпункт 2 пункту 5.2. тендерної документації видалено в новій редакції «Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва, визначена відповідно до проектної документації на будівництво і становить 44 працівника».
Це описка і мається на увазі "викладено", чи цей абзац видалено?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підпункт 2 пункту 5.2 тендерної документації викладено в новій редакції
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 16 червня 2020 12:32
Дата відповіді: 16 червня 2020 12:50
В змінах до документації від 16.06.2020 року в п.1 зазначено, що до п/п1.1 пункту 1 розділу ІІІ вимагається надати лише тільки ліцензію учасника (клас наслідків СС2 або СС3), а інші документи, що були в п/п1.1 тендерної документації, надавати не потрібно (п/п1.1 викладено в новій редакції, тобто п/п1.1 тендерної документації виключено повністю).
Викладіть, будь ласка, цей пункт в тендерній документації правильно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що в підпункті 1.1 тендерної документації зі змінами викладено наступну інформацію.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 цієї документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (документи подаються відповідно до пункту № 1.6 тендерної документації);
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (документи подаються відповідно пункту 8 тендерної документації);
- заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
- довідкою в довільній формі про гарантування застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля;
- проектом договору підряду, згідно з Додатком № 3;
- документ, визначений законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки (висотні роботи, зварювальні роботи), що передбачені у додатку 6 «Відомість обсягів робіт».
*У разі, якщо зазначені роботи планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією.
- листом-гарантією, складеним у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України в тому числі: Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017, «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції)» (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- ліцензією на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єкта архітектури (будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) наслідками або із значними (СС3) наслідками;
- лист-згода на надання, після завершення будівельних робіт, журналу вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 цієї документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (документи подаються відповідно до пункту № 1.6 тендерної документації);
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (документи подаються відповідно пункту 8 тендерної документації);
- заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
- довідкою в довільній формі про гарантування застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля;
- проектом договору підряду, згідно з Додатком № 3;
- документ, визначений законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки (висотні роботи, зварювальні роботи), що передбачені у додатку 6 «Відомість обсягів робіт».
*У разі, якщо зазначені роботи планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією.
- листом-гарантією, складеним у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України в тому числі: Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017, «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції)» (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- ліцензією на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єкта архітектури (будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) наслідками або із значними (СС3) наслідками;
- лист-згода на надання, після завершення будівельних робіт, журналу вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування.
забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 16 червня 2020 15:18
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:19
просимо вказати рахунок для оформлення забезпечення тендерної пропозиції
Відповідь: UA 458 2017 20 344 26 101 019 000 88 43
підтвердження досвіду виконання анологічного договору
Дата подання: 16 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:45
Доброго дня, просимо уточнити чи можемо надати для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, договір , що був укладений в 2016 році, а роботи виконувались в 2016 - 2017 роках, тобто договір виконаний в 2017 році.
Відповідь: Можна надати такий договір.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" |
6 942 864,00
UAH з ПДВ
|
6 942 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" |
7 509 533,54
UAH з ПДВ
|
7 509 533,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" #41631772 |
Відхилено |
6 942 864,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 12:48
|
|
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" #32438415 |
Переможець |
7 509 533,54
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:35
|
дод уг 4 до дог підр 24.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 11:44
|
Д У _ 3 ДО ДОГОВОРУ _ 24.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 16:12
|
дод уг 2 Миропілля.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 17:47
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 15:30
|
протокол 56.PDF | зміни до договору |
29 липня 2020 15:27
|
Договір | зміни до договору |
29 липня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 13:25
|
протокол 55.PDF | зміни до договору |
28 липня 2020 13:23
|
Договір | зміни до договору |
28 липня 2020 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 15:27
|
Договір | укладений |
24 липня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт: 30 листопада 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк виконання робіт 24 грудня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |