Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Миропільського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Миропільської сільської ради Краснопільського району Сумської області по вул. Сумська, 38 в с. Миропілля Краснопільського району Сумської області (коригування)
Очікувана вартість
7 841 568,00 UAH
UA-2020-06-11-006822-b cdb073d45dcc42c1baf85891b7f8bb66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:04
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:04
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:44
Очікувана вартість: 7 841 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 207,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39207 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Миропільського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Миропільської сільської ради Краснопільського району Сумської області по вул. Сумська, 38 в с. Миропілля Краснопільського району Сумської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42410, Україна, Сумська область, с. Миропілля, вул. Сумська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 14:01
Перелік змін до тендерної документаці-2.doc
18 червня 2020 14:01
ПРИМІРНА ТД-миропілля-зміни-2.docx
16 червня 2020 09:06
ПРИМІРНА ТД-миропілля-зміни-1.docx
12 червня 2020 12:23
ПРИМІРНА ТД-миропілля-зміни.docx
11 червня 2020 17:01
ПРИМІРНА ТД-миропілля.docx
16 червня 2020 13:00
Перелік змін до тендерної документаці-1.doc
16 червня 2020 09:06
Перелік змін до тендерної документаці-1.doc
12 червня 2020 12:23
Перелік змін до тендерної документації.doc
11 червня 2020 17:01
Миропілля АБ.pdf
11 червня 2020 17:01
додаток 5.docx
11 червня 2020 17:01
додаток 4.doc
11 червня 2020 17:01
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
11 червня 2020 17:01
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
11 червня 2020 17:01
1_СД_ИВР-додаток 7.rtf
11 червня 2020 17:01
1_СД_ВОБ-додоток 6.rtf
11 червня 2020 17:01
1_СД_ВОБ-додоток 2-гарантыйний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до документації
Дата подання: 15 червня 2020 20:23
Дата відповіді: 16 червня 2020 09:04
В змінах до документації зазначено: "Підпункт 2 пункту 5.2. тендерної документації видалено в новій редакції «Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва, визначена відповідно до проектної документації на будівництво і становить 44 працівника». Це описка і мається на увазі "викладено", чи цей абзац видалено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпункт 2 пункту 5.2 тендерної документації викладено в новій редакції
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 16 червня 2020 12:32
Дата відповіді: 16 червня 2020 12:50
В змінах до документації від 16.06.2020 року в п.1 зазначено, що до п/п1.1 пункту 1 розділу ІІІ вимагається надати лише тільки ліцензію учасника (клас наслідків СС2 або СС3), а інші документи, що були в п/п1.1 тендерної документації, надавати не потрібно (п/п1.1 викладено в новій редакції, тобто п/п1.1 тендерної документації виключено повністю). Викладіть, будь ласка, цей пункт в тендерній документації правильно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що в підпункті 1.1 тендерної документації зі змінами викладено наступну інформацію.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 6 цієї документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (документи подаються відповідно до пункту № 1.6 тендерної документації);
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (документи подаються відповідно пункту 8 тендерної документації);
- заповненою формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
- довідкою в довільній формі про гарантування застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля;
- проектом договору підряду, згідно з Додатком № 3;
- документ, визначений законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки (висотні роботи, зварювальні роботи), що передбачені у додатку 6 «Відомість обсягів робіт».
*У разі, якщо зазначені роботи планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією.
- листом-гарантією, складеним у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України в тому числі: Закону України «Про санкції», Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017, «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції)» (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- ліцензією на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єкта архітектури (будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) наслідками або із значними (СС3) наслідками;
- лист-згода на надання, після завершення будівельних робіт, журналу вхідного контролю конструкцій, виробів, матеріалів та устаткування.
забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 16 червня 2020 15:18
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:19
просимо вказати рахунок для оформлення забезпечення тендерної пропозиції
Відповідь: UA 458 2017 20 344 26 101 019 000 88 43
підтвердження досвіду виконання анологічного договору
Дата подання: 16 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:45
Доброго дня, просимо уточнити чи можемо надати для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, договір , що був укладений в 2016 році, а роботи виконувались в 2016 - 2017 роках, тобто договір виконаний в 2017 році.
Відповідь: Можна надати такий договір.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" 6 942 864,00
UAH з ПДВ
6 942 864,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 7 509 533,54
UAH з ПДВ
7 509 533,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:46
Електронний підпис
26 червня 2020 10:56
Електронний підпис
26 червня 2020 10:53
Наявність працівників.pdf
26 червня 2020 10:53
Кошторис.pdf
26 червня 2020 10:53
Договір.pdf
26 червня 2020 10:53
Декларація.pdf
26 червня 2020 10:53
Гарантія 39 207.00 грн.zip
26 червня 2020 10:53
Баланс та довідки.pdf
26 червня 2020 10:53
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
#41631772
Відхилено 6 942 864,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 12:48
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 7 509 533,54
UAH з ПДВ
08 липня 2020 10:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 15:27

Документи

06 липня 2020 12:47
Електронний підпис
06 липня 2020 12:46
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника № 2-ПП «Фасад-сервіс» тендерним комітетом були виявленні невідповідності тендерної пропозиції, зокрема: 1. Надано копію листа-відгука, яка незавірена підписом уповноваженої особи учасника. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що вимагаються у тендерній документації учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованого чіткого кольорового оригіналу документа або копії документа, завіреного підписом уповноваженої особи учасника, у форматі pdf (*.pdf). Завіреною має бути саме копія документа. Просимо надати належним чином завірений лист-відгук. 2. Відсутній документ, що підтверджує введення об’єкта будівництва «Капітальний ремонт (утеплення будівлі) Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу П.П. Набойченка» за адресою:61090, Харківська область, м. Харків, вул. Новоприміська, 66» в експлуатацію, вказаного як виконання аналогічний договору. Відповідно до підпункту 3 пункту 5.2 аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з капітального ремонту об’єктів (не нижче середнього класу наслідків (СС2). Аналогічний договір має бути виконаним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що повинно підтверджуватися копією документу про введення об’єкта в експлуатацію чи інформацією в листі-відгуку про документ щодо введення об’єкта в експлуатацію (номер, дата реєстрації органами ДАБІ України, регіон, вид документа чи інше) достатньої для перевірки цього документа в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Просимо надати документ, що підтверджує введення об’єкта будівництва в експлуатацію.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
7 509 533,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:39
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:35
дод уг 4 до дог підр 24.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:33
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:44
Д У _ 3 ДО ДОГОВОРУ _ 24.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:12
дод уг 2 Миропілля.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 17:47
дод угода.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:30
протокол 56.PDF зміни до договору
29 липня 2020 15:27
Договір зміни до договору
29 липня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 13:25
протокол 55.PDF зміни до договору
28 липня 2020 13:23
Договір зміни до договору
28 липня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:27
Договір укладений
24 липня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт: 30 листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт 24 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 813 674,97
UAH (в тому числі ПДВ 1 135 612,47 UAH)