Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиць м. Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття доріг) по вул. Свободи на ділянці від вул. Миру по вул. Короленка. (Коригування)
Очікувана вартість
5 455 000,00 UAH
UA-2020-06-11-006640-c ce2e7074e8c945f38abbfa3df064b98c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ференс Віра Савелівна

+380544962450 ukb_shostka2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПКВ" Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 00433319
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий Бульвар,8
Контактна особа: Ференс Віра Савелівна
+380544962450
ukb_shostka2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:50
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:50
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:58
Очікувана вартість: 5 455 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиць м.Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття доріг) по вул. Свободи на ділянці від вул. Миру по вул. Короленка. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Свободи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи з відстрочкою до 30 календарних днів на підставі підписаних актів виконаних робіт, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:52
Проект договору Додаток 6.docx
11 червня 2020 17:52
Додатки 2_ 3_4_5.docx
11 червня 2020 17:52
Тендерна документація Кап ремонт вул.Свободи.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-18-000023 ● 5a86cccdb08447e6b6c6d23264f341f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.08.2020 № 167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

13 UA-2020-06-11-006640-c 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень щодо проведеної процедури закупівлі: Капітальний ремонт вулиць м. Шостка Сумської області. Відновлення елементів благоустрою (покриття доріг) по вул. Свободи на ділянці від вул. Миру по вул. Короленка. (Коригування). (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8— Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-11-006640-с . До проведення моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю підприємством комунальної власності Шосткинської міської ради "Управління капітального будівництва" було вже укладено договір підряду №25 від 14.07.2020р. Підряднику був наданий аванс 17.07.2020р. та розпочаті роботи. Відмінити закупівлю немає можливості, так як на даний час підрядником проводяться роботи, які йдуть до завершення. Щодо оформлення форм електронних документів, а саме оголошення та звіту про результати проведення закупівлі, зазначені документи формуються електронною системою автоматично після внесення замовником інформації до полів в електронній системі. При заповненні полів оголошення інформація про мову (мови) не передбачена електронною формою. Буде прийнято до уваги про внесення даних вручну. Щодо звіту про результати проведення процедури закупівлі, то він формується системою автоматично після проведення процедури - після публікації договору про закупівлю. Тендерна пропозиція учасника ПП «Шляховик-Шостка» відповідає кваліфікаційним критеріям. Згідно вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 3 тендерної документації скан-копія реєстраційного документу на силовий блок міні-гудронатор (розпилювач бітумної емульсії) не потрібна, так як це є обладнання, яке не потребує реєстрації, його наявність підтверджує видаткова накладна № О-02703-72 від 13.06.2019 року.

2020-10-15 17:57:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Шляховик-Шостка" 5 034 496,95
UAH з ПДВ
5 034 496,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Прогноз" 5 386 910,40
UAH з ПДВ
5 386 910,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 14:19
Електронний підпис
09 липня 2020 09:21
Електронний підпис
07 липня 2020 11:01
Електронний підпис
24 червня 2020 11:12
Електронний підпис
24 червня 2020 11:09
Уповноважена особа.pdf
24 червня 2020 11:08
Технічне завдання.rar
24 червня 2020 11:08
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 11:08
Наявність АБЗ.rar
24 червня 2020 11:08
гарант.лист.rar

Публічні документи

26 червня 2020 14:33
Електронний підпис
26 червня 2020 14:32
Транспортна схема.PDF
26 червня 2020 14:32
Технічне завдання.PDF
26 червня 2020 14:32
Тендерна пропозиція.PDF
26 червня 2020 14:32
Статут.PDF
26 червня 2020 14:32
Гарантійні листи.PDF
26 червня 2020 14:32
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
26 червня 2020 14:32
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Шляховик-Шостка"

ТОВ "Прогноз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Шляховик-Шостка"
#36079960
Переможець 5 034 496,95
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Шляховик-Шостка"
#36079960
5 034 496,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:54
Дод уг 1 до дог.25.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 15:43
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 09:08
Договір укладений
15 липня 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 963 174,78
UAH (в тому числі ПДВ 827 195,80 UAH)