Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт котлів та теплової мережі в котельній розташованої за адресою: вул. Загреблянська, м. Куп’янськ, Харківської області
Очікувана вартість
1 186 897,20 UAH
UA-2020-06-11-006388-b 1452de748afd40c99da30e908ebbedf4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 186 897,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 934,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт котлів та теплової мережі в котельній розташованої за адресою: вул. Загреблянська, м. Куп’янськ, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки можуть проводитись з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти у термін до трьох місяців з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актами приймання-передачі виконаних робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт після надання Підрядником підписаних актів виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником актів з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:35
ДОДАТОК 6.doc
11 червня 2020 15:35
ДОДАТОК 5.doc
11 червня 2020 15:35
ДОДАТОК 4.doc
11 червня 2020 15:35
ДОДАТОК 3.doc
11 червня 2020 15:35
ДОДАТОК 2.doc
11 червня 2020 15:35
Додаток 1.xls
11 червня 2020 15:35
Вимоги до предмету закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД" 1 179 000,00
UAH з ПДВ
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:26
Електронний підпис
19 червня 2020 16:19
Статут.pdf
19 червня 2020 16:19
Реєстр № 2.pdf
19 червня 2020 16:19
Реєстр № 1.pdf
19 червня 2020 16:19
Опис.pdf
19 червня 2020 16:19
Ліцензія, декларація.pdf
19 червня 2020 16:19
Листи-згоди.pdf
19 червня 2020 16:19
календарний графік.pdf
19 червня 2020 16:19
Ідентифікаційний код.pdf
19 червня 2020 16:19
Документи працівників.pdf
19 червня 2020 16:19
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
Переможець 1 179 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 12:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
#34630070
1 179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 11:09
Д.у. 3 до дог 38.20 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:08
Ду.у. 2 до дог. 38.20 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 17:01
Д.у. 1 до дог. 38.20 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 09:56
Договір 38.20.pdf укладений
01 липня 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови ХОДА від 17.06.2020 № 349 та від 17.07.2020 №437 за взаємною домовленістю дійшли згоди найменування Замовником в тексті Договору замінити на: "Департамент житлово-комунального господарства та паливно- енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації". Інші умови до договору від 30.06.2020 № 38/20 залишаються без щмін.
Номер договору про закупівлю: 38/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 38/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до пункту 5 частини п`ятої статі 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" внести зміни до пункту 3.1. розділу 3. ДОГОВІРНА ЦІНА. ФІНАНСУВАННЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ О`ЄКТУ. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАННІ РОБОТИ зменшивши суму договору та викласти пункт 3.1. у новій редакції. 2. Пункт 15.2. розділу 15. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ викласти у новій редакції. Інші умови до договору від 30.06.2020 № 38/20 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 38/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 083 592,83
UAH (в тому числі ПДВ 101 092,83 UAH)