Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні та теслярні роботи
Очікувана вартість
546 000,00 UAH
UA-2020-06-11-006269-c 933ed2b3eb8e4ecb93809206121a8590
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богатирець Ігор Миколайович

+380372516920 gosp-pfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40329345
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Центральна, 3
Контактна особа: Богатирець Ігор Миколайович
+380372516920
gosp-pfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 17:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 17:11
Очікувана вартість: 546 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

11 червня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація вікон
Дата подання: 16 червня 2020 12:20
Дата відповіді: 17 червня 2020 12:01
Доброго дня! Просимо уточнити специфікацію вікон і дверей, оскільки згідно діючих ДБН для виконання норм енергозбереження необхідно використовувати профіль не менше 6 камер і склопакет не менше 3 скла. У випадку встановлення вікон за вимогами запропонованими у тендерній документації проходження експертизи завершених робіт неможливе.
Відповідь: Згідно вимог ДБН  в 2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель» значення мінімально допустимого опору теплопередачі віконних конструкцій повинно становити Rqmin = 0,75 м2хК/Вт для І – температурної зони та Rqmin =0,6 м2хК/Вт для ІІ-температурної зони.
Склопакети мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-107:2008 «Склопакети клеєні будівельного призначення. Технічні вимоги». Вибір товщини та типу скла має здійснюватися на підставі вимог ДСТУ-Н Б В.2.6- 83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій». Для виконання цих вимог необхідно застосовувати 2-камерні склопакети, загальною товщиною не менше ніж 32 мм із застосуванням скла з низькоемісійним напиленням у кількості 2 шт. (мінімальні вимоги до склопакетів для виконання скління в приміщеннях, що опалюються). Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови».

В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (з додатками) передбачено проведення експертизи кошторисної документації.
Щодо котшорису
Дата подання: 17 червня 2020 13:09
Дата відповіді: 17 червня 2020 16:11
Прошу вказати, чи потрібно подавати кошториси по заявлених лотах.
Відповідь: Для Учасників закупівлі подання кошторисів по заявлених лотах не передбачено.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Заміна вікон за адресою: вул. Чорновола, 4, м. Заставна
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 14:19
Закінчення: 22 червня 2020 14:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Столярні та теслярні роботи
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59400, Україна, Чернівецька область, м. Заставна, вул. Чорнорвола, 4
Дата доставки: 15 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРЮНОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 160 000,00
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" 173 200,00
UAH з ПДВ
173 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 152 243,59
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 10:59
Відомость.pdf
18 червня 2020 09:35
лот1.pdf
18 червня 2020 09:35
досвід.pdf
18 червня 2020 09:35
витяг.pdf
18 червня 2020 09:35
витяг единого податку.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:26
Електронний підпис
19 червня 2020 15:22
проект договору лот 1.pdf
19 червня 2020 15:22
Додаток 4 - Пропозиція.pdf
19 червня 2020 15:22
додаток 1 лот 1.pdf
19 червня 2020 15:22
Ліцензія з додатком.pdf
19 червня 2020 15:22
ВИТЯГ З ЄДР .pdf
19 червня 2020 15:22
Виписка з ЄДР .pdf

Публічні документи

18 червня 2020 12:54
Електронний підпис
18 червня 2020 12:51
Пропозиція (лот 4).pdf
18 червня 2020 12:51
Пропозиція (лот 3).pdf
18 червня 2020 12:51
Пропозиція (лот 2).pdf
18 червня 2020 12:51
Пропозиція (лот 1).pdf
18 червня 2020 12:51
Договір (лот 4).pdf
18 червня 2020 12:51
Договір (лот 3).pdf
18 червня 2020 12:51
Договір (лот 2).pdf
18 червня 2020 12:51
Договір (лот 1).pdf
18 червня 2020 12:51
8. Відомості ЄДРПО.pdf
18 червня 2020 12:51
7. Відгук.pdf
18 червня 2020 12:51
5. Копія ліцензії.pdf
18 червня 2020 12:51
4. Платник податків.pdf
18 червня 2020 12:51
3. Копія витягу ЄДРПО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРЮНОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору укладений
13 жовтня 2020 17:29
Повідомлення.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:41
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:41
ду 135.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:29
пов 135.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:10
ду 135.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:10
Договір зміни до договору
08 липня 2020 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 145 530,88
UAH (в тому числі ПДВ 24 255,15 UAH)