Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

7941 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-06-11-005009-b c022e832649f4fc599f885daedaee3dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр В'ячеславович Осадчий

+380444228267 osadchyi@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр В'ячеславович Осадчий
+380444228267
osadchyi@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:49
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
182 послуга
Послуги із зв'язків з громадськістю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Послуг Виконавця на підставі виставлених рахунків протягом 90 робочих днів, після підписання актів приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення стосовно тендерної документації:
Дата подання: 19 червня 2020 14:25
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:33
1. Форма тендерної пропозиції не надана в складі тендерної документації. Постачальник надає комерційну(тендерну пропозицію) в довільній формі або достатньо лише заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну? 2. Стосовно технічного завдання, а саме: п. 1.3 Завдання (опис послуг, технічні та інші вимоги). З метою визначення передбачуваного обсягу роботи та для формування цінової пропозиції просимо Вас уточнити: "1. Підготовка текстів та розповсюдження PR-матеріалів (анонсів подій) в Інтернет-виданнях, соціальних мережах (до 1 тисяч знаків) на місяць. 12 послуг". Які Інтернет-видання Ви маєте на увазі(орієнтовний перелік); кількість послуг-12 (до якого показника відноситься ця кількість послуг). "4. Підготовка текстів та розповсюдження PR-матеріалів (статті, інтерв‘ю) в друкованих ЗМІ – газетах та журналах (5-8 тисяч знаків) на місяць. 4 послуги". Друковані ЗМІ-це конкретний перелік або треба розглядати за територіальною приналежністю? "5. Виготовлення та розміщення банера на місяць. 2 послуги". Наведіть технічні характеристики банерів(розміри, терміни розміщення, контент і т.д.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що форма тендерної пропозиції тендерною документацією не вимагається, тому достатньо заповнення учасником електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну. Щодо інших питань до тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІКТ ДІДЖІТАЛ " 300 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" 260 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:30
Полищук2.pdf
16 липня 2020 18:30
Полищук1.pdf
16 липня 2020 18:30
Проект договору.pdf
16 липня 2020 18:30
довидка.pdf
10 липня 2020 19:38
Згода Яцина.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода Шкурлатівська.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода Тулей.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода Сухолітко.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода Поліщук.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода Медвєдєва.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода Конончук.jpg
10 липня 2020 19:38
Згода з проектом.pdf
10 липня 2020 19:38
Згода Василенко.jpg
10 липня 2020 19:38
Довидка до ст 17.pdf
10 липня 2020 19:38
Scan додаток 3.pdf
10 липня 2020 19:38
Scan додаток 1 до дог.pdf
10 липня 2020 19:38
Scan дод 2 до дог.pdf
10 липня 2020 19:38
Scan довідка.pdf
10 липня 2020 19:38
Яцина.pdf
10 липня 2020 19:38
Шкурлатівська.pdf
10 липня 2020 19:38
Тулей.pdf
10 липня 2020 19:38
Сухолітко.jpg
10 липня 2020 19:38
Поліщук.pdf
10 липня 2020 19:38
Медвєдєва2.jpeg
10 липня 2020 19:38
Медвєдєва1.jpeg
10 липня 2020 19:38
Конончук1.pdf
10 липня 2020 19:38
Конончук.pdf
10 липня 2020 19:38
Василенко диплом1.pdf
10 липня 2020 19:38
Василенко диплом.pdf
10 липня 2020 19:38
Статут.pdf
10 липня 2020 19:38
протокол 02-10 2018.pdf
10 липня 2020 19:38
наказ 1.pdf
10 липня 2020 19:38
Витяг.pdf
10 липня 2020 19:38
Виписка.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 22:39
Електронний підпис
04 серпня 2020 21:39
пункт 13 ч 1 ст17.pdf
04 серпня 2020 21:39
пункт 12 ч 1 ст17.pdf
04 серпня 2020 21:39
пункт 8 ч 1 ст17.pdf
04 серпня 2020 21:39
пункт 6 ч 1 ст17.pdf
04 серпня 2020 21:39
пункт 5ч 1 ст17 .pdf
04 серпня 2020 21:39
пункт 3 ч 1 ст17.pdf
04 серпня 2020 21:39
пункт 2 ч 1 ст17 .pdf
04 серпня 2020 16:10
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:58
Податкова.pdf
04 серпня 2020 15:58
МВС.pdf
04 серпня 2020 15:58
Додаток 5_6_12_13.pdf нью.pdf
28 липня 2020 11:15
Електронний підпис
12 липня 2020 15:05
Електронний підпис
09 липня 2020 16:23
Уповн особа підпис 6.pdf
09 липня 2020 16:23
Технічна база.pdf
09 липня 2020 16:23
Паспорт Петренко.pdf
09 липня 2020 16:23
Лист санкції 2.pdf
09 липня 2020 16:23
код пдф.pdf
09 липня 2020 16:23
Додаток 1 Техвимоги.pdf
09 липня 2020 16:23
Додаток 1 ст 17.pdf
09 липня 2020 16:23
Довідка довкілля1.pdf
09 липня 2020 16:23
Витяг Податкова.pdf
09 липня 2020 16:23
Витяг з держреэстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІКТ ДІДЖІТАЛ "

ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІСТРІКТ ДІДЖІТАЛ "
#42513786
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 15:21
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 17:55

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник не підтвердив відповідність його кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У пропозиції відсутня довідка в довільній формі про фахівців, зокрема журналістів, фахівців із зв’язків з громадськістю, які мають відповідний рівень освіти та кваліфікації. 2. Учасником не виконані вимоги п.п. 3 п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та Додатку №2 до Тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про фахівців, зокрема журналістів, фахівців із зв’язків з громадськістю, які мають відповідний рівень освіти та кваліфікації.

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду пропозиції ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ", який став Учасником електронного аукціону щодо закупівлі за предметом «7941 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв’язків з громадськістю)», було виявлено невідповідності в інформації та документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. А саме: 1. Учасник не підтвердив відповідність його кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». У пропозиції надана довідка в довільній формі про фахівців у якій відсутня інформація про фахівців із зв’язків з громадськістю, які мають відповідний рівень освіти та кваліфікації. 2. Учасником не виконані вимоги п.п. 3 п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції щодо Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та п.1 р.1 Додатку №2 до Тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про фахівців, зокрема фахівців із зв’язків з громадськістю, які мають відповідний рівень освіти та кваліфікації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:13
Звіт.PDF укладений
05 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 16:05
ДУ№2_Дог№194_ФОП_Петренко.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 16:01
ДУ№1_Дог№194_ФОП_Петренко.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:43
Дог№194_ФОП_Петренко.PDF укладений
18 серпня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з приведенням ціни Договору у відповідність до системи оподаткування Виконавця. Сторони підтверджують свої забов’язання за Договором та погодили вважати Виконавця платником єдиного податку за ставкою 5%. 2. Пункт 2.2. Договору викласти в новій редакції: «2.2. Загальна вартість Договору складається з вартості всіх Послуг, зазначених в додатках до Договору та наданих протягом строку дії Договору. Загальна вартість Договору не може перевищувати 200 000,00 (двісті тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ». 3. Додаток №2 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір № 194
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 194
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаток №1 до Договору викласти у новій редакції. 2. Додаток №2 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Договір № 194
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 194
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)