Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція народного дому в с. Угорники Івано-Франківської міської ради. Коригування.
Очікувана вартість
3 892 000,00 UAH
UA-2020-06-11-004281-c c5c97e1ca317430ab217d9a3a6f83d3f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В процесі виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція народного дому в с. Угорники Івано-Франківської міської ради.» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) виникла необхідність у коригуванні проєкту будівництва зазначеного об`єкта, у зв`язку із потребою виконати додаткові аналогічні роботи, так як:
- частково відсутня автоматична пожежна сигналізація;
- частково відсутнє електрообладнання і електропостачання;
- частково відсутня автоматична охоронна сигналізація;
- необхідно допроектувати сантехнічну частину, а саме врахувати в проекті влаштування теплої підлоги в актовому залі;
- в проекті не враховано демонтаж існуючої будівлі і сцени;
- в частині загально-будівельних робіт об’єми не відповідають фактичним.
Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Можливість і умови таких додаткових робіт передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера від 02.08.2018 року вартістю 7 785 066,00 грн.
Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури:
• Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: «Реконструкція народного дому в с. Угорники Івано-Франківської міської ради. Коригування» виданий ДП «Укрдержбудекпертиза» в Івано-Франківській області від 13.04.2020р. № 09-0105-20.
• Акт обстеження по об`єкту: «Реконструкція народного дому в с. Угорники Івано-Франківської міської ради.» про необхідність виконання додаткових робіт від 10.12.2019р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 15:53
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник - Управління капітального будівництва міськвиконкому, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6, ЄДРПОУ - 05397574, орган місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція народного дому в с. Угорники Івано-Франківської міської ради. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76492, Україна, Івано-Франківська область, с. Угорники, вул. Повстанців, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

11 червня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційна група "Інтер-Профіт"
#36762881
Переможець 3 891 724,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційна група "Інтер-Профіт" #36762881

№ рішення у справі

№63/93-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

11 червня 2020 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 15:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційна група "Інтер-Профіт"
#36762881
3 891 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2020 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 15:06
ду №2 до дог. 43-20.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 14:44
ду №1 до дог. 43-20.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:26
43-20.pdf укладений
23 червня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна найменування Замовника. 2. Вартість Робіт (договірна ціна) Договору становить 3 891 724 грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ 20% - 648 620, 67 грн, в тому числі на 2021 рік - 120 665 грн. 00 коп, в т.ч. ПДВ 20% - 20 110, 83 грн. 3. Строк виконання Генеральним підрядником робіт становить по 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 43-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися, що в подальшому усі розрахунки по договору про закупівлю робіт №43-20 від 23.06.2020 р. Замовник буде здійснювати на підставі складених і підписаних Генеральним підрядником документів про прийняття виконаних обсягів Робіт і його розподільчого листа безпосередньо на розрахунковий рахунок залученої Генеральним підрядником субпідрядної організації - ФОП Сеньків Андрій Богданович (ЄДРПОУ - 2430704973).
Номер договору про закупівлю: 43-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 803 216,40
UAH (в тому числі ПДВ 633 869,40 UAH)