Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі за програмою «Нова українська школа» для Розтоківської ЗОШ І-ІІІ ст. Путильського району Чернівецької області
Очікувана вартість
79 800,00 UAH
UA-2020-06-11-002054-c 1d7a0c5ae92a43c1ad9aa89a2759ecb3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дойчук Ірина

380987598749 IRYNA_DOICHUK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОЗТОКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ ПУТИЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ПУТИЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25811515
Місцезнаходження: 59111, Україна , Чернівецька обл., Розтоки, село Розтоки
Контактна особа: Дойчук Ірина
380987598749
IRYNA_DOICHUK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:49
Очікувана вартість: 79 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Замовник відповідає категорії згідно пункту 3 частини 4 статті 2 Закону №922-VIII. Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками - Дойчук Ірина Василівна – уповноважена особа з публічних закупівель.Всі документи тендерної пропозиції мають бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
Комплект стіл учнівський 1-місний з полицею, №4-6 + стілець Т-подібний, №4-6.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59111, Україна, Чернівецька область, Розтоки, вул. Головна, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
22 шт
Стіл учнівський 2-місний з полицею, регулюється на ростові групи № 4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59111, Україна, Чернівецька область, Розтоки, вул. Головна, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
44 шт
Стілець полозковий №4-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59111, Україна, Чернівецька область, Розтоки, вул. Головна, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника, на підставі наданого оригіналу рахунку та накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:28
Оголошення спрощеної процедури закупівлі.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 червня 2020 11:35
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі за програмою «Нова українська школа» для Розтоківської ЗОШ І-ІІІ ст. Путильського району Чернівецької області) з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: не вірно відображений код класифікації економічних видатків, що оприлюднена в річному плану по даній закупівлі. З врахуванням відсутності технічної можливості електронної системи закупівель вносити зміни до річного плану закупівель після оприлюднення оголошення про початок проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, єдиним можливим вірним шляхом усунення неточностей є скасування даної закупівлі та перепланування і відповідно переоголошення спрощеної закупівлі.
Документи:
17 червня 2020 11:35
Електронний підпис
17 червня 2020 11:35
Протокол 3 від 16.06.2020 року.pdf