Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з коригування проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість
1 240 344,93 UAH
UA-2020-06-11-001363-c 40f63c4a9816460ab482299824cd089c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денисюк Оксана

380975463053 teatr53@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад культури "Київський національний академічний театр оперети"
Код ЄДРПОУ: 02224593
Вебсайт: http://operetta.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, Велика Васильківська, 53/3
Контактна особа: Денисюк Оксана
380975463053
teatr53@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


інформація в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реставрація та реабілітація будівлі з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрадьно-видовищного закладу культури "Київський академічний театр оперети" на вул. Червоноармійській, 53/3 у Печерському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, 53/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Тендерна документація

11 червня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#04653199
Переможець 1 240 344,93
UAH з ПДВ
11 червня 2020 11:22

Документи

11 червня 2020 11:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:51
додаток 3 до додаткової угоди № 03.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:48
додаток 2 до додаткової угоди № 03.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:48
додаток 1 до додаткової угоди № 03.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:48
додаткова угода № 03.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:57
додаткова угода № 02.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 12:56
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 12:56
сканирование.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:27
договір.pdf укладений
11 червня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із запровадження заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), та з урахуванням довідки, доведеної Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.04.2020 № 0179, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України.
Номер договору про закупівлю: № 05/ВР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із запровадженням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), та з урахуванням довідки, доведеної Департаментом фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.04.2020 № 0179, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України, Сторони домовилися продовжити строки виколнання робіт.
Номер договору про закупівлю: № 05/ВР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, продовжено дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029). На період дії карантину запроваджено обмежувальні протиепідемічні заходи, у тому числі встановлено гнучкий режим робочого часу на підприємствах. У зв’язку з цим, зменшилися обсяги робіт з коригування проектно-кошторисної документації. А тому виникла необхідність у приведенні у відповідність ціни Договору, шляхом зменшення суми Договору на 150 324,69 грн. У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до статей 75, 76, 78, 79 Кодексу цивільного захисту України, статей 11, 29, 30, 32, 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», керуючись пунктом 3.3 Договору Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору
Номер договору про закупівлю: № 05/ВР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: додатоква угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 090 020,24
UAH (в тому числі ПДВ 181 670,04 UAH)