Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
6 044,06 UAH
UA-2020-06-11-001077-b f078917923a9414581d66b9e39ee7ff0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Мілютін

+380674560540 mar.school32@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 32 Маріупольської міської ради Донецької області''"
Код ЄДРПОУ: 23031760
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Маркелова 2
Контактна особа: Ігор Мілютін
+380674560540
mar.school32@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, Маркелова 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

11 червня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 6 044,16
UAH з ПДВ
11 червня 2020 10:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 13:05
доп.угода № 3 від 03.11.20.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 14:02
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 13:14
доп.угода комунальник.pdf зміни до договору
17 червня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 10:58
Договор 75.pdf укладений
11 червня 2020 10:55
протокол помилки.pdf укладений
11 червня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 1110,44грн ( одна тисяча сто десять грн .44 коп) грн. і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору - виклавши його в наступній редакції: ‘Оплата за даним договором складає____4933,72грн_ ( чотири тисячі дев'ятсот тридцять три грн. 72коп) у т.ч. ПДВ 822,29грн. ,на 2020 рік”
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на YJ.J’ __________ __________________________________________________________________________ грн. * ? £ коп.) грн. і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору - виклавши його в наступній редакції: “Оплата за даним договором складає 6____________ ( ________ _____ / Т - '/ _________________________________________________________ грн._ _коп.) грн., у т.ч. ПДВ РОО. 9і фн., на 2020 рік”. 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і є невід’ємною частиною Договору та діє на протязі всього строку дії Договору. 3. Інші умови договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5. Ця угода є невід'ємною частиною договору № _ п про надання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) від (99. Об 2020 року. Реквізити стор
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML