Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир (твердий, кисломолочний)
Очікувана вартість
159 895,00 UAH
UA-2020-06-11-000398-b 9531da6c0ca6458fa1c2dce751dd4e8d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черниш Валентина Олексіївна

+380687601254 upr_osv_imr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Іллінецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41023548
Місцезнаходження: 22700, Україна , Вінницька обл., місто Іллінці, вул. Соборна, 25
Контактна особа: Черниш Валентина Олексіївна
+380687601254
upr_osv_imr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 09:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 09:17
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:00
Очікувана вартість: 159 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 799,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 кг
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Іллінецький р-н, заклади дошкільної освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1015 кг
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Іллінецький р-н, заклади дошкільної освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за наявності бюджетного фінансування Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 09:13
Проект договору.docx
11 червня 2020 09:13
Технічні х-ки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Валюк Наталія Василівна 122 225,00
UAH з ПДВ
96 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключникова М.А. 118 335,00
UAH з ПДВ
106 999,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГНАТЮК ТЕТЯНА ПЕТРІВНА 158 255,00
UAH з ПДВ
158 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:31
Електронний підпис
18 червня 2020 17:29
Проект договору.pdf
18 червня 2020 17:24
Електронний підпис
18 червня 2020 17:23
Опис.pdf
18 червня 2020 17:23
Повноваження особи.pdf
18 червня 2020 17:23
інші документи.pdf
18 червня 2020 17:23
Проект договору.pdf

Публічні документи

Публічні документи

17 червня 2020 10:19
Електронний підпис
17 червня 2020 10:17
HWScan03450.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03449.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03448.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03447.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03446.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03445.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03444.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03443.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03442.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03441.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03440.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03439.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03438.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03435.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan03081.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01463.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01462.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01461.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01460.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01459.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01458.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01457.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01456.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01455.bmp
17 червня 2020 10:17
HWScan01454.bmp
17 червня 2020 10:16
HWScan01453.bmp
17 червня 2020 10:16
HWScan01452.bmp
17 червня 2020 10:16
HWScan01451.bmp
17 червня 2020 10:16
HWScan00867.bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Валюк Наталія Василівна

ФОП Ключникова М.А.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГНАТЮК ТЕТЯНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Валюк Наталія Василівна
#3100514727
Відхилено 96 850,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 09:32
ФОП Ключникова М.А.
#3749405289
Переможець 106 999,80
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:22

Документи

25 червня 2020 09:32
Електронний підпис
25 червня 2020 09:31
протокол

Документи

02 липня 2020 16:21
Електронний підпис
02 липня 2020 16:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ключникова М.А.
#3749405289
106 999,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 16:21
Електронний підпис
02 липня 2020 16:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:40
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:31
img732.pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:35
img711.pdf зміни до договору
12 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:08
img701.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 12:04
img578.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 11:58
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:18
договір укладений
09 липня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Відповідно частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIIІ, продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми цього Договору
Номер договору про закупівлю: №09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік Відповідно частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIIІ, продовження терміну дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми цього Договору, а саме на суму 21399.96 грн
Номер договору про закупівлю: №09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 106 987,80
UAH