Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання шкільної їдальні (ДК 021:2015 – 39310000-8) Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
1 305 359,00 UAH
UA-2020-06-10-007833-b 32786eb9977149e0a355ae5a7ebf802b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 zzso26@marschool26.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://www.marschool26.net/
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
zzso26@marschool26.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 16:48
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 16:48
Початок аукціону: 10 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 1 305 359,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 053,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Пароконвектомат RATIONAL SelfCookingCenter 101 або еквівалент у комплекті з підставкою, формами ,шпильками, комплектом гастроємкостей, таблетками - 1 комплект
Мультифункціональна сковорода Rational VCC 211 або еквівалент у комплекті з аксесуарами - 1 комплект
Плита електрична на 4 конфорки RM Gastro SPL 780 E або еквівалент - 2 шт.
Машина для переробки овочів Robot Coupe CL52 або еквівалент у комплекті з дисками - 1 комплект
М’ясорубка Sirman TC 22 Colorado total unger 380V або еквівалент - 1 шт
Тістоміс Pizza Group (Італія) IR53 2V або еквівалент - 1 шт
Холодильна камера у комплекті з холодильним моноблоком - 1 комплект
Комплект марміт тепловий для видачі перших та других страв - 1 комплект
Вітрина холодильна - 1 шт.
Планетарний міксер Sirman Plutone 10 Planetaria або еквівалент - 1 шт.
Розстійна шафа з парозволоженням Unipro LK1264Mабо еквівалент - 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Пароконвектомат RATIONAL SelfCookingCenter 101 або еквівалент у комплекті з підставкою, формами ,шпильками, комплектом гастроємкостей, таблетками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 комплект
Мультифункціональна сковорода Rational VCC 211 або еквівалент у комплекті з аксесуарами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Плита електрична на 4 конфорки RM Gastro SPL 780 E або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 комплект
Машина для переробки овочів Robot Coupe CL52 або еквівалент у комплекті з дисками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
М’ясорубка Sirman TC 22 Colorado total unger 380V або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Тістоміс Pizza Group (Італія) IR53 2V або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 комплект
Холодильна камера у комплекті з холодильним моноблоком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 комплект
Комплект марміт тепловий для видачі перших та других страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Вітрина холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Планетарний міксер Sirman Plutone 10 Planetaria або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Розстійна шафа з парозволоженням Unipro LK1264M або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:12
Перелік змін.pdf
17 червня 2020 13:12
протокол 53.pdf
17 червня 2020 13:12
Тендерна документація на закупівлю обладнання харчоблоку зі змінами.docx
17 червня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:12
Перелік змін.pdf
17 червня 2020 13:12
протокол 53.pdf
17 червня 2020 13:12
Тендерна документація на закупівлю обладнання харчоблоку зі змінами.docx
10 червня 2020 16:47
Тендерна документація на закупівлю обладнання харчоблоку.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 26 червня 2020 15:36
Дата відповіді: 30 червня 2020 11:34
Шановний Замовник! Просимо розширити параметри Плити електричної на 4 конфорки, а саме розмір конфорки вказати не менше 294*415 мм, габаритні розміри - ширина від 930 мм, висота від 850 мм, глибина від 700 мм. Це дасть можливість запропонувати еквіваленти та не прив'язуватись до конкретного виробника, що призводить до дискримінації учасників.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше питання. На даний час у тендерній документації, додаток № 3 викладені технічні характеристики запитуваного обладання із зазначеням еквівалент, та розміри вказані приблизні, а саме: Розмір кожної зони нагріву не менше 300*300 мм. Кількість рівнів регшулювання температури не менше 6 Температурний режим 50-400°C Підключення тип 380 В Ширина від 800 мм Висота від 900 мм Глибина від 730 мм Вага (нетто) від 90,0 кг. Також зазначаємо, що відповідно до тендерної дкументації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент. З повагою адміністрація закладу..

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" 1 194 000,00
UAH з ПДВ
1 167 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 1 216 908,00
UAH з ПДВ
1 180 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЬВІВСЬКА МАСЛО СИР БАЗА 1 264 000,00
UAH з ПДВ
1 264 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 22:20
Електронний підпис
04 серпня 2020 22:13
public_doc_.7z
01 серпня 2020 11:51
Довідка ст. 17 (повна)
09 липня 2020 15:07
Електронний підпис
09 липня 2020 14:41
19. Статут завірений .pdf
09 липня 2020 14:41
25. Сертифікати.zip

Публічні документи

09 липня 2020 14:22
Електронний підпис
09 липня 2020 14:17
Цінова Пропозиція.pdf
09 липня 2020 14:17
СЕС аксесуари Rational.pdf
09 липня 2020 14:17
СЕС Sirman.pdf
09 липня 2020 14:17
СЕС 2020.pdf
09 липня 2020 14:17
Сертифікат на меблі.pdf
09 липня 2020 14:17
Санкції.pdf
09 липня 2020 14:17
Протокол для тендера.pdf
09 липня 2020 14:17
Проект Договору.pdf
09 липня 2020 14:17
Порівняльна таблиця.pdf
09 липня 2020 14:17
Лист субпідрядники.pdf
09 липня 2020 14:17
Лист Додаток 3.pdf
09 липня 2020 14:17
Лист довкілля.pdf
09 липня 2020 14:17
Декларація Tecnoeka.pdf
09 липня 2020 14:17
Декларація Robot Coupe.pdf
09 липня 2020 14:17
Відповідність_Ст 17.pdf
09 липня 2020 14:17
Відомості учасника.pdf
09 липня 2020 14:17
Висновки СЕС Kayalar.pdf
09 липня 2020 14:17
БМД2.0_Статут.pdf
09 липня 2020 14:17
БМД2.0_Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 14:17
БМД2.0_Витяг з ЄДР.pdf
09 липня 2020 14:17
БМД2.0_Виписка з ЄДР.pdf
09 липня 2020 14:17
БМ_Д_2_терм№2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "С-Проф"

ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"

ТОВ ЛЬВІВСЬКА МАСЛО СИР БАЗА

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
1 167 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:52
Звіт договір - 26-31.pdf укладений
06 січня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 11:17
пов про зміни 26-31.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:15
доп 2 26-31.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:15
доп угода 2 до дог 26-31.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:05
пов про внесення змін 26-31.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 09:33
Повідомлення про внесення змін до договору С-ПРОФ.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 09:33
Додаткова угода № 1 С-Проф.PDF зміни до договору
22 вересня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:23
Договір 26-31 С-ПРОФ.pdf укладений
18 серпня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною реквізитів «Замовника» та «Платника», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XII. «Місце знаходження та банківські реквізити» Договору і викласти його в наступній редакції: «Замовник» КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26 Маріупольської міської ради Донецької області» 87517, м. Маріуполь, вул. Чорноморська, 12 р/р UA748201720344251002196023675 р/р UA758201720344221002100023675 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ: 23030995 «Платник» КЗ ДОМР «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» 87515 м. Маріуполь, вул.Казанцева,27-а р/р UA748201720344251002196023675 р/р UA758201720344221002100023675 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ: 26319242 «Постачальник» Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» 81105, Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Наварія, вул. Шкільна,2/3, Пошт. адреса: 79059, м.Львів-59, а/с 6386 ІПН 390318613257 № свідоцтва ПДВ: 1413254500001 р/р UA393253210000026006053837304 Банк АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ЄДРПОУ: 39031869 2. Все наступні умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання . 3. Додаткова Угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. 4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 26-31 від 18.08.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 26-31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною реквізитів «Замовника» та «Платника», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XII. «Місце знаходження та банківські реквізити» Договору № 26-31 від 18.08.2020 року, та викласти його в наступній редакції 2. Ця Угода про внесення змін до договору 26-31 від 18.08.2020 року набуває чинності з моменту її підписання повноважними представниками сторін та скріплення відбитками печаток Сторін, є невід’ємною частиною Договору та не виключає інших умов Договору. 3. Всі інші умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання. 4. Ця Угода про внесення змін до договору 26-31 від 18.08.2020 року складена у трьох примірниках (по одному примірнику для кожної із Сторін), українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 26-31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 167 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 194 633,33 UAH)